روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزای روشن

سلام

روزگارتون زیبا

منتظر روزهای روشنم

منتظر روزهای بی کرونا

روزهای بدون خبر بد

روزهای شاد و بی دغدغه

روزهایی که از هر گوشه اش یه غصه ای بیرون نزنه

منتظر روزهای بهترم ....


باز دوباره قرنطینه شروع شد

منم باز باید برم تو قرنطینه ....

سعی میکنم بیام و بنویسم

از روزهایی که قراره آغاز روزهای روشن باشه

روزهایی که قراره نوید بخش یه عالمه حال تازه و جدید و خوب باشه....

نظرات 7 + ارسال نظر
من یکشنبه 24 مرداد 1400 ساعت 15:44 http://me2020.blogsky.com

ان شالله،کاش برسه زودتر روزای خوب

الهی آمین
چقدر سخت شده روزگارمون

امیر یکشنبه 24 مرداد 1400 ساعت 15:44

با سلام
به امید ان روزها

سلام دوست خوبم
الهی آمین

سعید دوشنبه 25 مرداد 1400 ساعت 16:17 http://www.zowragh.blogfa.com

بگذرد این روزگار تلخ تر از زهر
بار دگر روزگار چون شکر آید

الهی آمین

مامان رایا شنبه 30 مرداد 1400 ساعت 09:26

سلام عزیز دلم خوبی من چهار جلسه دوره میناکاری رو گذروندم و مربیم هم اتفاقا یه خانم گل و انرژی مثبت مثل خودت بود من همیشه وقت کلاس و کار سفال به یادتم فقط یه سری سوال دارم ازت گلم شماره تماس بزارم با هم در تماس باشیم اگه اشکال نداره راستی پیج اینستام به مشکل برخورده و نتونستم کارای قشنگت رو ببینم و فقط با تعریفات واسه خودم تجسم کردم میناکاری هات رو

سلام عزیزدلم
به به
چقدر خوب
حتما حتما شماره بده
با کمال میل باهات در ارتباط خواهم بود

مامان رایا یکشنبه 31 مرداد 1400 ساعت 12:44

تیلو جون کجایی نیستی؟ نگران شدم بیا از خودت یه خبر بده گل دختر

وای عزیزم ببخشید که نگرانتون کردم

سعید یکشنبه 31 مرداد 1400 ساعت 17:06 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی گل
خوبی؟
خانواده عزیزت خوبن؟
کم پیدا شدی دختر عمو
انشالا مشغول خوشی باشی

سلام پسرعموجان
متشکرم از احوالپرسیهاتون

سعید یکشنبه 31 مرداد 1400 ساعت 17:10 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی گل
خوبی؟
خانواده عزیزت خوبن؟
کم پیدا شدی دختر عمو
انشالا مشغول خوشی باشی

سلام پسرعموجان
متشکرم
شرمنده از اینهمه نبودن
واقعا نمیفهمم چرا اینهمه زمان سریع میگذره برای من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد