روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روز نو

سلام

روز نوتون زیبا

خوب باشید و خوبی را یاد بقیه هم بدید

خوب بودن انتخاب آسان تری هست به خصوص که بعدش هم حال دلمون عالی میشه

سعی کنیم مهربان باشیم و این مهربانی را گسترش بدیم

این روزها به این چیزها نیاز داریم

این روزهایی که انگار حال دل همه یه جورایی کلافه و سردرگم هست ، گاهی یه محبت کوچیک ، یه حرف ساده ، یه پیام زیبای دلنوشته ، یه احوالپرسی، یه سراغ گرفتن ، یه لبخند حتی میتونه حال آدمها را عوض کنه


جمعه مون را توی باغچه گذراندیم

سه تایی

پودر رنگ هام را برده بودم و اونجا رنگ درست کردیم

پدرجان میخواستن یه داربست دور درخت خرمالو درست کنند که ساعتهای زیادی وقتمون را گرفت

دوتایی یه عالمه چوب اره کردیم ... با اره دستی...

یه عالمه میخ کوبیدیم

یه عالمه اندازه گرفتیم

نردبان درست کردیم

با سیم بستیم و محکم کردیم

خلاصه که مشغول بودیم

فلفل چیدم

کدو چیدم

علف های هرز قسمت نعناها را تا جایی که میتونستم کَندم

خلاصه که یه روز آروم و شلوغ

از اون مدل روزهایی که حال دل آدم را خوب میکنند

شب هم یه کمی سیاه قلم زدم

با آقای دکتر حرف زدیم ... از دلتنگی ها گفتیم ... از خاطره ها... از امید و انگیزه و ...


صبح اول وقت رفتم اداره پست

دوتا جعبه با دوتا سایز مختلف گرفتم

باید دوتا از سفارشها را پست کنم

باید برم پلاستیک حباب دار هم بخرم

بسته بندی کنم و فردا انشاله اول وقت پستشون کنم




پ ن 1: میز را تمیز و مرتب کردم تا دخترعموها از راه برسن


پ ن 2:  توی میناکاری دارم تمام تلاشم را برای بهتر شدن میکنم


پ ن 3: اول هفته تون را متفاوت آغاز کنید

حتما هفته ای بینظیر پیش رو خواهید داشت


پ ن 4: یکی از دوستای پدرجان در اثر کرونا فوت شدند

خبر دردناکی بود


پ ن 5: همسر یکی از دوستای مامان در اثر کرونا فوت شدند

فوتهایی اینهمه نزدیک آدم را هراسان میکنه


پ ن 6: به خاطر خودتون ، به خاطر عزیزانتون ، به خاطر کادر درمانی که دیگه خیلی خیلی خسته است ، رعایت کنید

رعایت به معنی هی پیس پیس الکل زدن و ماسک زدن های تنها نیست

رعایت به معنی تا جایی که میشه بیرون نرفتن از خانه هست

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا شنبه 23 مرداد 1400 ساعت 14:44 http://15azar59.blogsky.com

سلام
روز رنگی و گرم و تبخیری شما هم بخیر رنگی رنگی جانم
چقدر کار کردی تو باغ نعنا کدو داربست رنگ
حس میکنم کم کم داری تغییر شغل میدی تیلو
خدا رحمت کنه رفتگان را ما سال نود و نه ۴ تا از نزدیکان خیلی نزدیک را در اثر کرونا از دست دادیم دایی مادرم و ۳ تا زندایی رضا اونم به فاصله های کوتاه چند روز از هم فقط

سلام سارای نازنینم
اخ اخ از گرما
خیلی توی باغچه کار هست
خودمم متوجه این تغییر شکل هستم
جالبه که این تغییر شکل را دوست دارم هرچند خیلی خیلی با تصوراتم فاصله داره
ای داد از دست این کرونای ...رفتنی هم نیست انگاااااااااااااااار

سعید شنبه 23 مرداد 1400 ساعت 17:52 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموم
خدا قوت
خوبی؟
اینجا من وقتی میخوام یه بسته رو پست کنم میبرم اداره پست خودشون بسته بندی میکنن برام هر چیم لازم باشه اونجا دارن
شما هم یه سئوال بکن احتمالا لازم نباشه پلاستیک حباب دار و کارتن بخری
شهر ماهم اصلا وضعیت خوبی نداره
سبز باشی دختر عموجان

سلام پسرعموجان
متشکرم
شما خوبی
بله خودشون بسته بندی میکنند ولی نه اون شکلی که ما دوست داریم
اون شکلی که خودشون دوست دارند

امیر یکشنبه 24 مرداد 1400 ساعت 01:01

با سلام
بلاخره هر طور شده وارد شدم ساعت یک بامداد است
فقط میگم خدا قوت و خسته نباشبد
کرونا چند تا از همکارامون را با خانواده گرفته و بستری هستند خیلی مراقب باشیم
خدا خودش بخیر بگذرونه

سلام دوست خوبم
ای داد بیداد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد