روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روز تولد پدرجان

سلام

امروزتون قشنگ

 

دیروزم را که با دخترا گذروندم

من عادت دارم به این ساعتهای طولانی اینجا بودن

اصلا اینجا خونه دوم من هست و من حس نمیکنم بیرون خونه هستم

اما برای این دخترهای نوجوان که تا حالا همش تو خونه و مدرسه بودند و دو سال کرونایی را توی خونه و توی اتاقشون و روی تختخوابشون گذروندن ، یه کمی سخت هست

هرچند این دوتا دختر ورزشکار هستند و در حد حرفه ای هر دو ورزش میکنند

در حدی که برای مسابقات انتخابی تیم ملی هم رفتند ولی با یه کمی بدشانسی و استرس، تیم ملی را امسال از دست دادند

 

امروز تولد پدرجان هست

یواشکی به مادرجان گفتم که بعد از ناهار با دخترعموها میریم یه سری توی باغچه بهشون میزنیم و سوپرایزشون میکنیم

مادرجان هم گفتند که چرا بعد از ناهار؟

به دخترعموها هم بگو ناهار نیارن و برای ناهار بیاین پیشمون

اینطوری بریم که پدرجان را سوپرایز کنیم

 

الان هم کادوهای پدرجان را گذاشتم روی میز با دوتا کاغذ کادو تا دخترعموی کوچیکتر برام کادوشون کنه

سرراه هم بستنی میخرم

پدرجان کیک خامه ای نمیخورن

اگه هایپر سرراهم از این بستنی های مدل کیکی داشته باشه عالی میشه

آخه همیشه نداره ... گاااااااااااااهی

 

 

 

 

پ ن1: مغزبادوم دلش میخواد بیاد دفتر من

حالا که دخترعموها هستند اونم باشه

اما با وجود کرونای باباش دیگه اصلا ممکن نیست...

 

پ ن 2: فندوق و پسته را نزدیک یک ماه هست ندیدم

 

پ ن 3: یه مقداری دوباره رنگ خریدم

 

پ ن 4: سفالها یه مقداری کم و کسر و شکسته داشت

قرار شد کمبودها را امروز بفرستند

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 20 مرداد 1400 ساعت 09:45

با سلام
تولد پدر جان مبارک و انشالله صد سال به از این سالها باشه برایتان .
اگر از طرف من هم تولدشان را تبریک بگویید ممنون شما هستم.
انشالله خدا هر چه زودتر به بابای مغز بادوم و دیگر بیماران کرونایی و غیر کرونایی شفا دهد
پس امروز هم اخ جون است براتون ( تعطیلی پیش از موعد) خوش بگذره و عکس یادتون نره

سلام دوست خوبم
متشکرم
روز خوبی بود جای همه دوستان خالی

نرگس چهارشنبه 20 مرداد 1400 ساعت 10:46

سلام عزیزم تولد پدرتون مبارک انشاالله همیشه سلامت باشن امیدوارم کاملا سورپرایز بشن و خوش بگذره

سلام دوست خوبم
متشکرم نازنینم

مخمور چهارشنبه 20 مرداد 1400 ساعت 10:57 http://mastoori.blogfa.com

سلام
عزتشان ماندگار و سایه اشان بر سرتان مانا

سلام عزیزدلم
متشکرم

سعید چهارشنبه 20 مرداد 1400 ساعت 12:02 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو جان
بازم تولد پدر جان رو بهشون تبریک میگم
چه خوب میکنین ایشون رو غافلگیر میکنین

سلام پسرعموجان
متشکرم
سعی خودمون را میکنیم

در بازوان چهارشنبه 20 مرداد 1400 ساعت 12:13

تولدشون مبارک و همیشه سلامت باشن
خیلی خوش بگذره تیلو جانم

فدای شما دختر مهربون

چهارشنبه 20 مرداد 1400 ساعت 12:48

تیلو امروز تولد بابای من هم هست
خواهر و مادرم از دیروز عین میگ میگ د حال تدارک دیدن برای امشب ان منم عین گربه کمین کردم شب بره حمله کنم به خوشمزه هااااااا

به نظرم قشنگ ترین تولد ها ، تولد بابا هاست

عه چه جالب
خوش بگذره
نوش جانتون

پیشاگ چهارشنبه 20 مرداد 1400 ساعت 15:33

به به تولد پدرجان مبارک باشه
ایشالا تولد بعدی کل خانواده خوشحال کنار همید

ممنون عزیزدلم
الهی آمین
چه دعای خوبی

نل چهارشنبه 20 مرداد 1400 ساعت 16:21

سلام نازنینم
تولد مدرجانت مبارک
سایه اشون سالها مستدام باشه
سالم و سلامت و خوب

سلام عزیزدلم
متشکرم
به همچنین همه عزیزان شما

امیر پنج‌شنبه 21 مرداد 1400 ساعت 12:26

با سلام
امروز را بدون اطلاع قبلی تعطیل کردی یادت باشه این دومین کارت زردت است قبلا هم یک کارت داشتی
انشالله که خوش گذشته باشه و خوش نیز بگذرد

سلام دوست خوبم
نخیر اومدم ولی دیر اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد