روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

سلام دوستای عزیزم

روزتون خاطره انگیز

 

من تنهایی خودم را توی دفتر برای کار کردن خیلی دوست داشتم و دارم

اما از دیروز دوتا دخترعموجان ها دارن میان پیشم که میناکاری یاد بگیرن

و تازه متوجه شدم باز هم دوست دارم که دور و برم شلوغ باشه

یعنی هر دو حالت را دوست دارم

اینکه دوتا نوجوان دور و بر آدم باشن یه حس های خوبی را در آدم زنده میکنه

اینکه یادم میاد اونوقتا چی فکر میکردم

به چی فکر میکردم

نگاهم چطوری بود

آرزوها

سقف رنگی رنگی آسمون زندگیم و ...

خلاصه که شلوغتر از همیشه در حال آموزش هستم

یکی از دخترا خیلی خیلی خوبه توی این کار

در حدی که منو متعجب کرد

حس کردم خیلی شبیه خودمه

حس کردم چقدر میتونه توی کارهایی که شروع میکنه مصمم باشه

 

دیروز بالاخره خانم خیاط باشی زنگ زدند و من رفتم خدمتشون

اصلا نمیدونم من چرا بهشون مدل داده بودم

یه چیزی که خودشون صلاح دونسته بودند را دوخته بودند

کلا هیچ ربطی هم به روبُری که من برده بودم نداشت

راستش خوشم نیومد

یه مانتوی دیگه برده بودم که یه مدل دیگه سفارش بدم

گفتم بزار اونم سفارش بدم شاید یکی از این دوتا همونی بشه که باید...

طبقه بالا پارچه فروشی بود

پارچه انتخاب کردم و یه مانتوی دیگه هم سفارش دادم

به نظرم ارزش یه فرصت دیگه را داشت

ببینم چی میشه

 

 

سفالهایی که خریده بودم که دیشب رسید

سفالها را میدن به اتوبوس و ما باید بریم ترمینال تحویل بگیریم

ترمینال کاوه با ما فاصله ش زیاده و من از اون اتوبان اصلا خوشم نمیاد

ولی چاره ای نبود

پدرجان گفتند من هم همراهت میام

دخترعموها هم که اینجا بودند و مامانشون گفت نمیتونه اون ساعت بیاد دنبالشون

این شد که چهارتایی رفتیم سمت ترمینال

کارتنهای بزرگ و سنگین را تحویل گرفتیم و اومدیم

ولی چون دخترها ذوق داشتند که برای باز کردن کارتن ها و سفالها باشند ، گذاشتم صندوق عقب ماشین و هنوزم بازشون نکردم

حدودا ساعت 10 پیداشون میشه

اونموقع با حضور اونها باز میکنم

دوست دارم این مدتی که اینجا هستند حس های خوبی تجربه کنند

شاید انگیزه های تازه ای توی ذهنشون پدیدار بشه

من توی نوجوانی با عموجانهام خیلی خیلی نزدیک بودم

شاید به واسطه نداشتن داداش بزرگتر و فاصله سنی کممون ، هر دو عمو برام خیلی خیلی نزدیک بودند

و حالا حس میکنم وقتشه که اون حس های خوب قدیمی را به بچه ها منتقل کنیم




نظرات 3 + ارسال نظر
میترا دوشنبه 18 مرداد 1400 ساعت 10:32

وای چقدر شما انرژی مثبت هستید از صحبتهاتون خیلی حس خوبی میگیرم وقتی روزانه های شما رو میخونم کلی حس خوب میاد سراغم و دوست دارم به قول شما روزا رو مزه مزه کنم
شاد و سلامت باشید کنار عزیزانتون

ممنونم از تعریفهات عزیزدلم
من این انرژی خوب را از شماها میگیرم

امیر دوشنبه 18 مرداد 1400 ساعت 11:11

با سلام
خدا قوت پیشاپیش فرا رسیدن ماه حزن و اندوه ماه امام حسین را گرامی میداریم . نمیدونم باید گفت تسلیت می گویم یا تبریک چون نمی داستم کدام درسته نوشتم گرامی میداریم.
ماهی که از کودکان خرد سال تا پیرمردان و پیرزنان از ان خاطره ها دارند. خاطره رفتن به هیئت و دیدن سینه زنی و زنجیر زنی و همراهی با نـوای نوحه خوان و سینه زدن مردان و بر ران خود زدن زنان . خلسه رفتن با تم و نوای سنج و دمام ، بردوش کشیدن علم و ... همه خاطره دارند خوردن شیر و شربت و حلیم و خورش قیمه نذری حال و هوای خوش و خاطره انگیزی دارد. سیاه پوش کردن حسینه ها و تکایا و مساجد شور و حالی دارد که قابل وصف نیست. سر زدن هیئت ها به یکدیگر و سعی کردن محکمتر و منظمتر از این یکی هیئت رقابت جالبی هست. انشالله که با رفتن این ویروس منحوس باز هم محرم ها و برگزاری مراسم ها خوب و در خور و شان امام شهید و یارانش باشد.
یواش یواش شاگردانت سه تا شد با مغز بادوم و خودت شدی اوستا و مدرس و ارزوی موفقیت برایت دارم

سلام دوست خوبم
انشاله که توی محرم یه کمی بیشتر روی واقعیت های زندگی ائمه تفکر کنیم
ممنونم
یواش یواش دارم تلاش میکنم برم جلو

میترا دوشنبه 18 مرداد 1400 ساعت 14:25

تیلویی چرا میخای دفتر رو جابهجاکنی؟
ملک میخاین بخرین یا اجاره؟
اگه اجاره باشه هرسال واقعا سختت میشه جابه جایی
دخترعموهاچند سالشونه؟
شهرما اصلا از این هنرهانیست که بریم آموزش ببینیم ولی اصفهان مهدهنر و زیبایی
دخترای هنرمند و هنر دوست
امیدوارم همگی موفق باشید و حسابی پیشرفت کنید

اگه قرار به اجاره بود که لازم نبود دیگه جایی را بفروشیم واینهمه فکر کنیم
میخوایم دفتر را منتقل کنیم جای بهتر شاید از این کسادی وحشتناک خارج بشیم
دختر عموها یکی 19 ساله و یکی 14 ساله
هروقت اراده کنی خودم به صورت انلاین بهت آموزش میدم با کمال میل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد