روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چه شد در من نمیدانم، فقط یک لحظه فهیمدم که خیلی دوستت دارم

سلام

روزتون گل گلی

خوب هستید؟

مراقب دلهای مهربونتون هستید؟


دقیقا از ساعت 8 و نیم نوشتن این پست را شروع کردم

تلفن پشت تلفن... پیام و کامنت ...

الان همچنان نگاه میکنم میبینم بعد از یک ساعت و خرده ای چند تا جمله بیشتر ننوشتم



تابستون تب دار داره تند تند میگذره

روزها سریع و بدون وقفه در عبور هستند

و من انگار با چنگ و دندون سعی دارم لحظه ها را توی مشتم نگه دارم

حتی شده اندازه یه برش کوتاه از زندگی...

دیروز باغچه بودیم

یه روز آروم و بدون مهمان

سه تایی لم دادیم زیر کولر و حرف زدیم و خاطره بازی کردیم

بعد هم اومدیم سمت خونه ...

دیروز روز استراحت بود... منم اجازه دادم تک تک سلولهای تنم  استراحت کنه

این هفته را با انرژی شروع کنم و با انرژی برم جلو

توی این هفته تولد پدرجان را داریم...

تصمیم دارم براشون کفش بخرم

پدرجان و مادرجان از مدل کفشهای ورزشی استفاده نمیکنند

هیچوقت هم از اون مدلها نداشتند

حداقل من که یادم نمیاد

حالا که پدرجان حسابی لاغر کردند و شروع کردند به پوشیدن شلوارهای جین ، تصمیم گرفتم براشون یه جفت از این مدل کفشهای سبک ورزشی بخرم

و حالا که میخوام برای پدرجان بخرم ، ست همون را برای مادرجان هم میخرم

توی پیچ ها یه دوری زدم

ولی در نهایت باید حضوری خرید کنم

نمیخوام مارک خاصی بخرم ... چون نمیدونم واقعا از این مدل خوششون میاد و میپوشن یا نه...

در سطح قابل قبولی باشه کافیه




پ ن 1: لطفا بطری های آب را فراموش نکنید

آب خوردن یادتون نره

از بس که از فواید نوشیدن مداوم آب میخونم و میشنوم دلم نمیاد اینجا ازش نگم ...


پ ن 2: یه عالمه سفال سفارش دادم

در نهایت هم نتونستم خودم ثبت سفارش کنم

با شماره شون تماس گرفتم و خودشون زحمتش را کشیدند و منم پول را واریز کردم


پ ن 3: باورتون میشه هنوز نه از خیاط خبری هست و نه از گل سینه ای که خریدم!!!!

دیگه به نظرم خیلی طولانی شد


پ ن 4: دوراهی دلنشینی هست این انتخاب بین ماندن در همین دفتر یا رفتن و تجربه های تازه ...

البته که این وسط قیمت های عجیب غریب و نجومی هم بی تاثیر نیستند

همچنان در شش و بش جابه جا کردن دفتر هستیم


پ ن 5: اگه از حال قلمه های هفته گذشته بپرسید باید بگم فعلا خوبن


پ ن 6: اگه از حال مغزبادوم بپرسید باید بگم داره عروسک سازی با نمد را تجربه میکنه


پ ن 7: بیشتر از 20 روز هست که فندوق و پسته جان را ندیدم

لعنت به کرونا


پ ن 8: چند تا سفارش دارم که خیلی دلم میخواد انجامشون بدم

منتظر رسیدن سفالها هستم


پ ن 9: زندگی همچنان جریان داره

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر شنبه 16 مرداد 1400 ساعت 11:21

با سلام
خدا قوت و ارزوی سلامتی برای همه دوستان دارم . از بس از.کرونا شنیدم احساس بدی بهم دست میده اصلا دوست ندارم چیزی در موردش بشنوم.
لالجین همدان مرکز است اما شهرضا هم سفال زیاد داره تا اصفهان هم 40 دقیقه بیشتر نیست هم فال است هم حال و هم کار .چیزی خریدی که فبها نخریدی هم تنوع و گردشی بوده است و به جاش پولکی میخری دیگه نمی تونی بگی جای دیگه شهر پولکی است . گز بلداجی را که تصاحب کردید از هر که بپرسند بلداجی جز کدام شهرستان است میگن اصفهان . بدل نگیر اصلا بلداجی شش دانگ مال تیلو .
جدیدا هر سری از کارهایت که بیرون میاد بهتر و زیباتر از سری قبل است ـ این یعنی با سرعت 120 کیلومتر رو به جلو و پیشرفت.
چند وقت پیش صحبت از کند کردن پروژه سفال بود ولی امروز کلی ثبت سفارش کردی و این یعنی راهش ادامه دارذ. موفق باشید

سلام دوست خوبم
اخ اخ راست میگین به خدا
فعلا که کرونا اجازه همچین کاری نمیده ولی به توصیه همه دوستان چشممممممممم حتما یه بار خواهیم رفت

سعید شنبه 16 مرداد 1400 ساعت 12:08 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو
خداقوت
هزار ماشالا به این پدر جان و مادرجان خوش تیپ
تولدشون رو از طرف من تبریک بگو
براشون زندگی سبز و پر ثمر آرزو دارم
امان از این قیمت ها که نمیذارن آدم تجربه های جدید داشته باشه

سلام پسرعموجان
متشکرم
پدرجان از وقتی وزن کم کردند دیگه واقعا خوش تیپ شدند
متشکرم
خداوند عزیزان شما را براتون حفظ کنه

ترانه شنبه 16 مرداد 1400 ساعت 16:15 http://Taraaaneh.blogsky.com

اولا که کاش تابستون هیچوقت تموم نمیشد، اما خب مزه هر چیز به موقتی بودنش ‌انتظاری هست که هر سال برای رسیدنش میکشیم
کفش ورزشی هدیه خوبیه،فقط بدون امتحان کردن خریدنش سخت نیست؟اگر راحت یا اندازه نبود چی؟ پس هم که نمیگیرن اونجا اجناس رو

منم موافقم
هرفصلی مزه خودش را داره
کیف خودش را داره
حال خودش را داره
من از مغازه ای خرید میکنم که بهشون میگم هدیه است و اگه اندازه نبود یا دوست نداشتند خودشون میارن تعویض میکنند... پس نمیگیرن ولی تعویض را قبول میکنند

میترا شنبه 16 مرداد 1400 ساعت 20:09

تولد پدرعزیزتون مبارک باشه انشالله ۱۲۰ سال عمر باعزت واحترام و سلامت داشته باشن
واقعا کفش هدیه مناسبیه از این کفشای تلوزیون تبلیغ میکنه واقعا خوبه من خریدم قیمتشم خوبه
نباید زیاد لژ بلندی داشته باشه سه سانت خوبه
دلم خاست واسه پدرم کادو بخرم حتما براش کفش پیاده روی میخرم
پدرم نزدیک ۸۰ سالشونه واقعا تاحالا کفش اسپورت نداشته اخ جون

متشکرم میترای نازنینم
ممنون
اونا خوب هستن؟ ولی دیگه فرصت ندارم که سفارش بدم ...
ای جانم
هدیه های بی مناسبت یه کیف دیگه ای دارن... حتما بخر

رسیدن شنبه 16 مرداد 1400 ساعت 21:31

سلام تیله جان خوبی
منم اگه یادت باشه دو سال یه مانتو دارم پیش خیاط
واقعا موندم بهترین واکنش به این آدم بدقول چیه
از طرفی چون مادر شاگردم هستن نتونستم ته حرفم و دلخوری م رو بزنم

سلام به روی ماهت
فکر کنم خودمون مقصریم
وقتی هیچی نمیگیم فکر میکنند خب این براش مهم نیست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد