روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دل را قرار نیست مگر در کنار یار

سلام

روزتون زیبا

پنجشنبه ها جون میده برای یک قرار عاشقانه زیبا

برای اینکه صبح یه کمی دیرتر بیدار بشی

سرحوصله دوش بگیری و یکی از خوشگلترین تیپ هات را بزنی

بعدش صبحانه مفصل بخوری

توی آینه به خودت نگاه کنی و لبخند بزنی

و در نهایت یه راست بری گلفروشی...

دلت تندتند بزنه

لبخندت هیچ جوره پنهان نشه

و بعد ....

غرق بشی توی آرامش دیدار




دیروزم شلوغ بود

خیلی شلوغ

یه عالمه سفارش کار گرفتم

آخر روز تلاش کردم از روی سایت خراب و داغون سفال فروشی یه عالمه سفال بخرم که هرکاری کردم نشد که نشد

نزدیک سه ساعت کامل پشت سیستم بودم و چندین بار متوالی کدها را ثبت کردم ولی در نهایت هم نشد که نشد

امروز صبح هم اول وقت که اومدم اول از همه همین کار را کردم

ولی بازم همون ارور

همون ایراد

و همون نشدن اعصاب خرد کن





پ ن 1: این جدولی که برای مشمولین دریافت واکسن منتشر شده دیدید؟

براساس اون میتونم فردا واکسن بزنم



پ ن 2: پدرجان در پی جا به جا کردن دفتر کار من هستند

سعی میکنم در برابر تغییر، به خصوص که قرار هست تغییر مثبتی باشه جبهه نگیرم

اما ...

چرا من اینهمه به این دفتر دلبسته هستم...

دنج و آرومِ



پ ن 3: مغزبادوم کمکم کرده و کارت پستالهام را آماده کرده

حالا حالاها نیاز به تمرین داره

دارم صبوری میکنم تا یواش یواش با کار کردن و ریزه کاری آشنا بشه


نظرات 5 + ارسال نظر
عابر پنج‌شنبه 14 مرداد 1400 ساعت 10:49

سلام. یه چیزی بگم من دو بار تا حالا فقط اومدم اصفهان بالا شهر و پایین شهرش رو هم نمیدونم کجای شهر میشن ولی وقتی شما میگی رفتم محل کارم من نا خودآگاه توی ذهنم شما رو توی خیابون های منتهی به کلیسای وانک تجسم میکنم ، امیدوارم براتون اومد داشته باشه تغییر و رونق بیشتری پیدا کنه

سلام دوست خوبم
از بس اون قسمت خوشگله همه دلشون میخواد اون سمتا باشن
ولی نه من اونجا نیستم
بهش نزدیکم
در حدی که با ماشین نهایت 10 دقیقه و پیاده نهایت 40 دقیقه باهاش فاصله دارم

امیر پنج‌شنبه 14 مرداد 1400 ساعت 11:22

با سلام
نوشته ای دل را قرار نیست مگر ...
اما من معتقدم در کنار دلدار هم آرام نیست چون هر لحظه نگرانی که در کنار هم بودن هم تمام مز شود و باز دلتنگی مگر اینکه در کنار دلدار بودن ابدی باشد تا رفع نگرانی شود
بله پنجشنبه قرار ملاقات است هم برا زمینی ها و هم زیر زمینی ها .
منتظر وصال هستند تا رسد نسیمی از شمیم بوی یار . تا رسد نکهتی از عطر دلربای عزیزان.
چقدر خوب است که شلوغ هستی و کار و بار رو به بهتری و سامان می شه . در مورد عوض کردن دفتر هم چنانچه جای بهتری از لحاظ موقعیت نزدیک تر بودن به خانه، روند بهتر شذن سفارش کار، محیط دلپذبر تر باشد خیلی هم خوب است و گرنه ...
مغز بادوم هم یواش یواش یا بقول ارمنی ها گاماس گاماس جلو خواهد رفت

سلام دوست خوبم
دیگه سخت نگیریم
کنار یار آرامش و قرار هست...
الهی آمین

در بازوان پنج‌شنبه 14 مرداد 1400 ساعت 11:30

سلام تیلو جانم
واقعا پنجشنبه باید همینطور باشه که نوشتی.

جا به جایی خیلی سخته. منم هی میگم خونه عوض کنیم و میرم تو دیوار خونه ها رو میبینم بعد به در و دیوار خونمون و حیاطمون نگاه میکنم و دلم نمیاد. کار سختیه

سلام عزیزدلم
اوهوم...
گاهی حتی نمیشه از بدی های محل قبلی دل کند... اما هیجان تغییر را هم نباید نادیده گرفت

مهردخت پنج‌شنبه 14 مرداد 1400 ساعت 18:06

سلام
من از اول که دیدم سفال دست گرفتین خواستم بهتون یه پیشنهادی بدم ولی راستش فکر کردم مناسب نباشه، هیچ وقت برای تهیه سفال خام شهرضا نرفتین؟اونجا شاید بتونین با انتخاب های جدیدی روبروی بشین، مسیرش تا اصفهان هم طولانی نیست.
خیلی دوستتون دارم و از اینجا همیشه انرژی مثبت گرفتم

سلام به روی ماهت
عزیزدلم شهرضا سفال زیاد داره ... اما لالجین مرکز سفال ایران هست و از همه جا تنوعش بیشتره
کما اینکه قیمتها هم خیلی خیلی مناسب تره
مرسی که هوامو دارین و حواستون بهم هست
خدا را شکر که انرژی خوبی میگیرید
میدونید که با حضورتون یه عالمه به من انرژی میدید

ناشناس شنبه 16 مرداد 1400 ساعت 08:25

سلام خانم تیلو تیلو من همیشه لذت میبرم از نوشته هات پر از حس خوب و مثبت امیدوارم افرادی مثل شما بیشتر وبیشتر بشن در اطرافم.: من یه عذرخواهی بهت بدهکارم بابت یه پیامی که قبلا بهت دادم و تور رو سرزنش کردم امیدوارم منو ببخشی و حلالم کنی

سلام به روی ماهتون
چقدر خوبه که اینطوری بهم انرژی میدین
با این انرژیهای خوبتون انگیره های خوب خوب میاد سراغ آدم
اصلا عذرخواهی بدهکار نیستید
مطمئن باشید اولا که من ازتون ناراحت نشدم ... (یادم نمیاد اصلا کدوم کامنت هست ولی میدونم که من ازتون دلگیر نشدم)
و دوما اینکه یقینا چیزی در نوشته های من دیدید که اون زمان حس کردید لازم هست این سرزنش را بگید ... شاید حتی اون سرزنش به جا بوده و تلنگری شده برای بهتر شدن من...
اصلا خودتون را نگران نکنید
حلال خوشی و سلامتیتون باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد