روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

باران تابستانی

سلام

روزتون زیبا

از چله تابستون گذشتیم و یهو هوا تغییر کرد

صبح که اومدم هوا ابری بود

به محض اینکه وارد شدم و دستگاه را روشن کردم ارور داد و درگیر ارور دستگاه شدم

بعد هم یکی ازم یه کار عجله ای خواست

مشغول کار بودم که حس کردم بوی بارون میاد

از پشت میز پاشدم و دیدم که نم نم داره بارون میزنه...

چقدر قشنگ

چه کیفی داشت این حس لذت بخش وسط تابستون

خداجون ممنون ...


حالا آروم آورم صدای رعد و برق میاد و بارون ریز ریز داره میباره

و این یعنی یه روز وسط تابستون یه کمی خنک تر... یه کمی دلچسب تر...






پ ن 1: خانم خیاط بعد از اینهمه بد قولی تازه زنگ زدند که پارچتون برای مدلی که دادید کم هست...

روزی که بردم ازش پرسیدم و در موردش باهاش صحبت کردم

فرمودند برو دوباره پارچه بخر...

منم گفتم هر مدلی میرسه همون پارچه را بدوز...


پ ن 2: حال دلتون خوش

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 13 مرداد 1400 ساعت 10:08

با سلام
ببار ای نم نم بارون
زمین خشک را تر کن
سرود زندگی سر کن
دلم تنگه ، دلم تنگه
وقتی بارون میاد باید زیر بارون رفت تا کاملا خیس بشی و لذت بارون را ببری بقول سهراب سپهری:
چترها را باید بست
زیر باران باید رفت
فکر را، خاطره را، زیر باران باید برد
با همه مردم شهر ، زیر باران باید رفت
دوست را، زیر باران باید دید
عشق را، زیر باران باید جست

سلام دوست خوبم
و بارون همیشه یه حس تازگی به همراه میاره

سعید چهارشنبه 13 مرداد 1400 ساعت 17:43 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو
خدا قوت
خداروشکر همه خوبن
امیدوارم شما و عزیزانت هم در بهترین حال باشین
دیدن بارون اونم تو این فصل میتونه خیلی حال آدم رو خوب کنه
خوش به حال شما اصفهانیا
البته این جا هم امروز هوا نیمه ابریه
دعا کن ما هم بارون رو این جا ببینیم

سلام پسرعموجان
متشکرم
امیدوارم این نعمت الهی براتون مقدر بشه و کیف کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد