روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

رو نمایان کردی و یک شهر دستش را بریده...

سلام

حال دلتون خوش

میدونم این روزها با اینهمه بیماری و پندمی و خبرهای جورواجور حال خوش سخته

ولی زندگی را تا وقتی زمان داریم باید زندگی کنیم

از زندگی لذت ببریم حتی شده با نوشیدن یک لیوان آب خنک

دیدن یک کفشدوزک

نگاه کردن به یه کودک

یا حتی خیلی خیلی ساده تر...گاهی چشمامون را ببندیم و چیزهای خوب تصور کنیم


دیروز داشتم ناهار میخوردم که خانم کوره زنگ زد و گفت هرموقع دوست داری بیا که کارهات آماده ست ...

ناهار را جمع و جور کردم و نماز خوندم و انجیرهایی که برای خانم کوره آورده بودم برداشتم و راه افتادم

اول از همه که چقدر برای انجیرها ذوق کرد

بعد هم گفت اونقدر کارهات خوشگل و رنگی رنگی شده که از داخل کوره عکس و فیلم گرفتم و استوری کردم ...

چشمام قلب قلبی شده بود

دیگه اصلا طاقت نداشتم

کارها را برداشتم و اومدم

هرکدام را از داخل کارتن برمیداشتم کیف میکردم

خودخواهانه ست ولی دست خودم نبود کارها عالی شده بودند و من از دیدنشون ذوق میکردم

بعد یکی یکی عکس گرفتم و پست گذاشتم

ولی یه جایی دیگه واقعا خسته شدم

هنوز بشقاب های صلوات و تخم مرغها و یه سری از خشت ها باقی مونده ... اما سرفرصت و یکی یکی عکسهاشون را خواهم گذاشت

تصمیم دارم امروز هم یه آف حسابی برای دیوارکوب صلواتم بزارم

خلاصه که اونقدر پیام های خوب و محبت آمیز از دوستان دریافت کردم که حسابی دلگرم شدم

یه نفر هم باهام تماس گرفت و یه کار بزرگ بهم پیشنهاد داد

قرار شد امروز یا فردا قرار بزاریم و بیاد دفتر و درست و حسابی حرف بزنیم و ببینیم به توافق میرسیم یا نه



پ ن 1: همچنان بهترین مشوقم آقای دکتر هستند

اونقدر که بهم ایده و حس خوب میدن و پیگیرانه کارها را دنبال میکنند

ریزریز ماجرا را پا به پای من دنبال میکنند و بیخیال هیچ نکته ای نمیشن...


پ ن 2: همچنان بهترین حامی من پدرجان و مادرجان هستند

که از هیچ پشتیبانی ای دریغ نمیکنند


پ ن 3: بیشترین ذوق را خواهرها و مغزبادوم بهم میدن با نگاه متفاوت و خاص و ریزبینشون به کارهای من


پ ن 4: تصمیم قطعی گرفتم فعلا نرم سفر

من از اول زمان کرونا حسابی رعایت کردم و سفر کردن توی این شرایط به نظرم کار درستی نیست


نظرات 8 + ارسال نظر
ریحانه سه‌شنبه 12 مرداد 1400 ساعت 11:02

برا سفر حرفت درسته. ولی اگر تو فکر مهاجرت به ترکیه هستید شاید بد نباشی بری. تیلو جان اگر به استخاره اعتقاد دارید، یه استخاره برا مهاجرت بکنید و اگر خوب اومد رهاش نکنید. تا راه بازه انجامش بدید.

منم مثل شما از اینده هیچ خبری ندارم. انشالله که حال و روز کشورمون بهتر و بهتر میشه. ولی گفتم حالا که تو فکرش هستید یه استخاره بکنید. خدا بهترین را سر راه قرار میده.

ترکیه مقصد مهاجرتی مورد نظر خانواده من نیست
ولی برای امتحان کردن اینکه زندگی بیرون از ایران برامون قابل تحمله یا نه خوبه
الهی که هیچوقت مجبور به مهاجرت نشم...
خدا خودش به هممون کمک کنه

مامان رایا سه‌شنبه 12 مرداد 1400 ساعت 11:29

سلام عزیزم
چند سالی هست خاموش می خونمت و از نگاه قشنگت به زندگی کلی انرژی می گیرم ولی این چندوقته که خیلی افسرده شده بودم از تعریفات واسه میناکاری سر شوق اومدم و با کلی پیگیری تو شهرمون یه مربی پیدا کردم واسه آموزش مینا کاری روی سفال دعا کن با وجود کار بیرون و دو تا بچه بتونم از پسش بر بیام از شنبه قراره شروع کنم ولی باید قول بدی کمکم کنی خانم گل

سلام مامان رایای عزیز
انشاله که همیشه شاد و سلامت باشی
بد و بلا از خودت و عزیزانت دور باشه
حتما میتونی
و من هر کمکی از دستم بربیاد بهت دریغ نمیکنم
فقط بهم بگو

امیر سه‌شنبه 12 مرداد 1400 ساعت 12:12

با سلام
اونی که یک شهر بخاطرش دستشان را بریدند خیلی وقته ماسک میزنه و دنبال کار می گرده دیگه حتی زلیخا هم تحوبلش نمی گیره چون پول نداره و بیکاره.
همه کارهای هنری که اینستا گذاشته بودی زیبا و دلچسب بودتد خدا قوت

سلام دوست خوبم
اونی که بخاطر دستشون را میبرن ماسک که بزنه که هیچ... در پرده غیبت هم باشه باز فرقی نمیکنه و عشاقش وجودش را حس میکنن
امان از این وضعیت نابسامان که همه را درگیر کرده و این مشکلات آنچنان خودنمایی میکنند که اجازه نمیدهند زیبایی ها را ببنیم
متشکرم
میدونید چقدر این تعریفها بهم انرژی میده

سعید سه‌شنبه 12 مرداد 1400 ساعت 12:16 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی جانم
خدا قوت
خوبی؟
آدم وقتی نتیجه کارشو عالی میبینه ذوق میکنه خب
دست مریزاد دختر عموی هنرمندم
انشالا اون پیشنهاد کاری هم برات سراسر خیر و برکت باشه

سلام پسرعموجان
متشکرم
شما خوبین... خانواده محترم خوبن؟
مگه اومدید و دیدید؟
مگه نگفتید که اینستا ندارید؟

مینو سه‌شنبه 12 مرداد 1400 ساعت 14:49 http://Minoog1382.blogfa.com

کارایی که ازدیروزگذاشتی خیلی قشنگ بودن‌البته قبلی هاهم‌همینطورامااین سری تعدادشون زیادبودوآدموسرذوق می آورد

متشکرم مینوی نازنینم
اینبار خودم هم به شدت به وجد اومدم
مرسی که همراهی و همدل و مهربون...

صحرا سه‌شنبه 12 مرداد 1400 ساعت 19:44 http://Sahra95.blogsky.com

کارات خیلی چشم نواز هستن گندم جان، خصوصا نسبت به کارای اولت آدم قشنگ متوجه پیشرفتت میشه، نگاهت به جزئیات و ترکیب رنگها همه چی خیلی سیر صعودی داشته، من اگه روزی قصد خرید داشته باشم آویزها و تخم‌مرغات صددرصد توی لیستم هست، قاب صلوات رو هم دوست داشتم، آیه الکرسی و ان یکاد هم اگه اضافه کنی به نظرم اونام کلی مشتری دارن.

صحرای نازنینم
این کامنتت را دلم میخواد قاب کنم بزنم جلوی چشمام و هی از روش بخونم
چقدر خوبه این انگیزه دادنها
کاش میتونستم بهت هدیه بدم ... خیلی ازم دوری...

ترانه چهارشنبه 13 مرداد 1400 ساعت 02:29 http://taraaaneh.blogsky.com

آفرین به تیلوی زیبایی آفرین و زیبا بین. توی فروشگاه جدیدا یک مدل گلدونهای بزرگ میبینم که میناکاری نیست البته ، نقاشی شده ولی شبیه میناکاری میمونه و من رو یاد تو می اندازه.

وای ترانه جانم
چه کیفی داره فکر کردن به اینکه یکی اونور دنیا با دیدن یه چیز خوشگل یاد من میفته
ممنونم ازت دوست جان

لیلی چهارشنبه 13 مرداد 1400 ساعت 17:57 http://Leiligermany.blogsky.com

منم می خوام ببینم ولی اینستا ندارم


خجالت زده تم ... چکار کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد