روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

توبر جانم نشستی ای دلارام

سلام

روزتون گل و بلبل

خوب هستید؟


دیروز ساعت 2 و ده دقیقه رسیدم محل کوره

خانم کوره دار تشریف نداشتند

من بهش زنگ زده بودم و قرار بین ساعت 2 تا 2 و نیم بود

و ایشون گفتند فکر کردند من 2 و نیم میام

البته زمان زیادی نبود و قبل از 2 و نیم رسیدند

وسایل را تحویل دادم

و برگشتم سمت دفتر

یکی دوتا کار کوچولو داشتم تکمیل کردم و آماده تحویل شدند

موقع رفتن سمت خونه طبق قولی که به مغزبادوم داده بودم جلوی اولین خرازی ایستادم و براش نمد طرح دار و چشم عروسک و قیطون خریدم

میخواد برام عروسک نمدی درست کنه

همونجا چشمم افتاد به کامواهاشون و قیمت خوبش

البته نخریدم

اومدم سمت خونه و شب رفتم سراغ کامواهام و یه مقداری از اون رنگی رنگی های کوچولو برای مغزبادوم جدا کردم که برای گلیم بافی هاش استفاده کنه

همونجا به ذهنم رسید که یه مقداری پول توی کشو دارم ، هرچی که هست صرف خرید کاموا کنم...

همون موقع گذاشتم داخل کیفم

صبح که میومدم دفتر دیدم که همون خرازی باز هست ، پیاده شدم و ده تا کاموای کرم و قهوه ای و لیمویی خریدم

ببینم چی میشه باهاشون بافت...

شاید دوتا ژاکت خوشگل برای پاییز فندوق و پسته...






پ ن 1: دیشب یه عالمه منگوله کاموایی درست کردم برای دیوارکوبهایی که فردا از کوره میرسن


پ ن 2: امروز میخوام یه مقدار جابجایی توی دفتر کارم انجام بدم

پست تمام بشه دست به کار میشم


پ ن 3: اون آقایی که سه هفته ست قراره قابها را برام بیاره قول داده فردا پیداش بشه


پ ن 4: دیروز با مسترهورس حرف زدم


نظرات 2 + ارسال نظر
پیشاگ یکشنبه 10 مرداد 1400 ساعت 10:23

سلام تیلو خوبی ؟
مثل اینکه خانوادگی دنبال هنریدا یا نه کلا اصفهانیا این شکلین ؟
خانمی که یه جنس قیمت مناسب ببینه و نخره از ما نیست

سلام به روی ماهت
شما که خوبی کلی ذوق میکنم
نه بابا
اینا آموزش مهارت هست ... داریم یه سری مهارت یاد میگیریم
راست میگی به خدا

امیر یکشنبه 10 مرداد 1400 ساعت 17:32

سلام
هر دلارامی بر جان می نشیند و کمتر از جان جای دادن ظلم است. چقدر زیبا عنوان انتخاب می کنید. هر چه فکر می کنم این همه حرفای زیبا و خوب چطور در ذهن و مغز و مخیله ات جا شده نمیدانم شاید انها را زیپ کرده ای و جا داده ای.
منتظر دیدن دست پخت جدیدت هستیم انشالله که خوب دم داده بشه هر چند مه مطمئنم زیبا و چشم نواز هستند.
همه فن حریف هست و بقول مکانیک ها اچار فرانسه هستی و همه پیچ را باز می کنی انشالله که در زندگی پیچی که باز نشه نداشته باشی. و زندگی ات بر بلبرینگ های روغن و گریسی خوب و روان در خرکت باشه. غنچه گل های مسیر زندگی ات در حال شکوفا شدن و سرشار از عطر شیرین و حلاوت باشد. روزی ات پربرکت و سلامتی همواره در کنارت و موفقیت در همه ابعاد زندگی ات رخنه کرده باشد

سلام دوست جان
متشکرم از تعریفتون
منم بیصبرانه منتظرم
ولی دیگه در این حدها هم نیستم ها... زیادی ازم تعریف نکنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد