روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیر المومنین علی ابن ابیطالب (ع ) "

سلام

روزتون شیرین

احوالتون شکلاتی و بامزه

دوستای گلم خوب هستید؟


من چهارشنبه زودتر رفتم سمت خونه

سرراه خامه و بستنی و موز خریدم

رسیدیم خونه و دیدم پدرجان و مادرجان هنوز از باغچه برنگشتند برای همین سریع دست به کار شدم

اول گلدونهای تراس و سرسرا را آب دادم

بعد شوینده برداشتم و رفتم سراغ آسانسور

بعد هم راه پله های طبقه خودمون را حسابی تمیز کردم

بعد هم پیش به سوی لابی

شستم و ضدعفونی کردم و برق انداختم

بعد هم در پارکینگ و در ورودی را شستم و تمام

نزدیک 2 ساعت با سرعت نور کار کردم

بعد هم لباسهای سرکارم را ریختم توی تشت و با دست افتادم به جونشون

لباسها را پهن کردم و مادرجان و پدرجان از راه رسیدند

رفتیم سراغ کیک پختن

خیلی دیر وقت رفتم توی رختخواب


صبح مثل هر روز بیدار شدم و دوش گرفتم و راهی باغچه شدیم

همه جا را آبپاشی کردیم

قرار نبود کسی بیاد ولی من عیدی بچه ها را گذاشتم داخل ماشین که اگه یهو پیداشون شد ....

نزدیک ظهر بود که خواهر و همسرش و مغزبادوم پیداشون شد

اونقدر هدیه مغزبادوم مناسبتش بود که ذوقش در کلمات نمیگنجه

عکس هدیه ش را توی اینستاگرام گذاشتم

خیلی خوب بود و کلی کیف کرد

ولی هدیه اون دوتا فسقلی ماند برای بعد

عصر بود که پدرومادرِ همسرِ برادرجان زنگ زدند و گفتند میخوان یه سری بهمون بزنند

اونا خودشون هم بسیار رعایت میکنند و گفتند که خیلی دلتنگ پدرجان و مادرجان شدند

خانواده ی خوب و نازنینی هستند و مدتها بود ندیده بودیمشون

اونا هم مثل پدرجان و مادرجان یک نوبت واکسن زده بودند

خلاصه که رفتیم سمت خونه و وسایل مهمانی را حاضر کردیم

همون موقع بود که عموجان زنگ زدند و گفتند که پشت در باغچه هستند

گفتیم قضیه اینطوری شده و زودتر رفتیم خانه

قرار شد روز بعد بیان باغچه که دیدار توی هوای آزاد باشه

اما برامون یه کیک خامه ای خیلی خوشمزه که خودشون درست کرده بودند آورده بودند که آوردند در خونه بهمون دادند و رفتند

 مهمانها آمدند

در تراس و پنجره ها را باز گذاشتیم و یک ساعتی هم مهمان ما بودند

بعد از رفتنشون هم سرگرم سفالها شدم تا نیمه های شب

و اینگونه روز عید به پایان رسید 



جمعه هم از صبح دوباره راهی باغچه شدیم 

بساط میناکاری را با خودم بردم

رسیدیم باغچه و پدرجان شوخی شوخی سرتاپای منو خیس آب کردند و استارت آب بازی زده شد

عصر خواهرجان و مغزبادوم اومدند یه سری بهمون زدند

و مغزبادوم بافت هایی که با عیدیش انجام داده بود را آورده بود و کلی ذوق داشت

بعدش هم عموجان اینا اومدند

دور هم نشستیم و خیلی دیروقت رفتیم سمت خونه

و اینگونه دور روز تعطیل به پایان رسید





پ ن 1: کلی تماس تصویری و پیامکی و صوتی تبریک داشتم

از همه تون متشکرم

بهم لطف داشتید

برای همتون کلی آرزوهای خوب خوب کردم و دعاگوتون بودم اگه قابل بوده باشم



پ ن 2: عیدی دوتا فسقلی همونطوری کادو شده موند پیش من



پ ن 3: امروز نوبت کوره دارم و خانم کوره همچنان تلفنشون را جواب نمیدن



پ ن 4: اینترنتی قاب و وسایل چوبی سفارش دادم و هیچ خبری ازشون نیست

فکر کنم 20 روز هم بیشتر شده



پ ن 5: اون گل سینه هم که اینترنتی خریدم اصلا ازش خبری نیست


پ ن 6: عموجان و خانواده اش میخوان برن ترکیه سر بزنن به اون یکی عموجان

به منم گفتند که همراهشون برم

یک سفر یک ماهه...

دارم بهش فکر میکنم




نظرات 3 + ارسال نظر
امیر شنبه 9 مرداد 1400 ساعت 11:51

با سلام
عید سادات بر سیده عزیز دلها مبارک باد
خوشحالم که عیدتان با خوشحالی و دور همی و با عزیزان سپری شد.
اگر سفر ترکیه را بری رعایت پروتکل بهداشتی را داشته باش و برای تنوع و روحیه و شادابی ات خیلی خوبه.
خرید اینترنتی به شانس بستگی داره گاهی دیر می رسد و گاهی هم نمی رسد و گاهی بهتر از انچه انتظار داری و بلاخره گاهی اصلا مورد پسندت نیست و پشیمون میشی از خریدت

سلام دوست خوبم
ممنونم
امیدوارم روزهای زندگی همه با حال خوش سپری بشه
والا اگه واکسن نزنم هیچ کجا نمیرم ... باید ببینیم وضعیت واکسیناسیون چی میشه
من نمیخوام مدیون کادر درمان باشم ...

الی شنبه 9 مرداد 1400 ساعت 12:00 https://elimehr.blogsky.com/

عید گذشته مبارک عزیزم
سفر خوبه اگر بتونی بری کلی روحیه آدم عوض میشه

متشکرم نازنینم
خیلی خوبه
به شرطی که واکسینه بشیم
الی من همچنان به شدت رعایت میکنم
اول به خاطر خودم و عزیزانم ... بعد هم کادر درمان

رهآ شنبه 9 مرداد 1400 ساعت 17:12 http://Ra-ha.blog.ir

عزیزم عیدت مبارک
چه خوبه که مینویسی و با همین روزهایی که خیلی ساده میگذرن لبخند به لب میاری :)

عید شما هم مبارک عزیزدلم
متشکرم
خدا را شکر
اگه یه لبخند کوچولو هم روی لبت اومده باشه من رسالت خودم را به انجام رسوندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد