روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پیشاپیش عیدتون مبارک

سلام

روزتون مثل اون شیرینی کوچولوهای مربایی خوشمزه و خوشرنگ و خاطره انگیز...


عید غدیر یکی از اون عیدها و روزهایی هست که من خیلی خیلی دوستش دارم

سالهای قبل کرونا (انقلابی بود برای خودش این کرونا) یادمه که همیشه یه عالمه مهمان داشتیم

یه عالمه عیدی آماده میکردیم

پدرجان پول نو میگرفتن و آجیل میخریدم و تورهای سبز و ربانهای سبز، از اون زنگوله های کوچولوی نقره ای

بعد بسته های آجیل و شکلات و یه اسکناس هم لوله میکردم و به ربان وصل میکردم

برای خودش عالمی داشت

یه عالمه بسته ... کوچیک و بزرگ هم نداشت

هر کسی میومد موقع رفتن یکی بهش میدادم

پذیرایی خوشگل...پر از رنگ و شور و حال

یه عالمه نوشیدنیهای جورواجور ... میوه و شیرینی و کیک خونگی ...

خلاصه که چقدر دور شدیم از روزگار دورهمی ها...

حس میکنم دیگه هیچوقت به اون حال و هوا برنمیگردیم


هرسال هم سعی کردم به مناسبت عید غدیر برای دور و بری هام عیدی بخرم

امسال ولی با این اوضاع شدنی نبود

خرید اینترنتی هم که منو کلا ناامید کرده

دیروز عصر موقع برگشتن سمت خونه رفتم یه فروشگاه اسباب بازی که اندازه 5 دقیقه با دفترکارم فاصله داره

وقتی رسیدم دوتا خانم داخل بودند که صبر کردم کارشون تمام بشه و بیان بیرون

بعد هم به کمک آقای فروشنده سه تا اسباب بازی با توجه به سن شون انتخاب کردم و تمام ...

برای خواهرها دوتا چراغ خوشگل میناکاری کردم که متاسفانه با پربودن کوره و اینکه نوبتم نشد برای روز عید آماده نمیشه

برای مادرجان هم هیچی نخریدم که البته خودشون گفتند همون شالی که چند روز پیش خریدی عیدی بوده و از این حرفا...


خانم تمیزکار هم دیروز وقتی باهاشون تماس گرفتم برای تمیزکاری راه پله ها گفتند که دیگه نمیان و پاشون درد میکنه و از این حرفا

خلاصه که حالا باید بگردم و تمیزکار تازه پیدا کنم

البته لابی خیلی گرد و غبار گرفته و احتمال داره این بار خودم دست به کار بشم 




پ ن 1: دیروز مسترهورس بهم زنگ زد و اسم یه قرصی را پرسید

بعدترش دوباره زنگ زد و گفت توی داروخانه ست و دارویی که من گفتم تحت لیسانس چه کشوریه...

توی ماشین بودم پارک کردم یه گوشه ای و عکسش را توی گوشی پیدا کردم و فرستادم براش

دوباره چند دقیقه بعد زنگ زد و گفت که داروی نایابی هست و این داروخانه آشناست و حالا که دارم آیا منم میخوام که برام بخره؟؟؟

تشکر کردم و گفتم نه

دوباره چند دقیقه بعد زنگ زد...

کاش یاد بگیریم فرصت ها را در جا و مکان خودشون دریابیم ...

خیلی چیزها اگه از زمانش بگذره دیگه به درد نمیخوره



پ ن 2: دیشب آقای دکتر تا دیروقت سرکار بودند

یکی دوبار تماس گرفتم و دیگه خسته شدم و نوشتم که دیگه نمیتونم بیدار بمونم و شب بخیر

ساعت یک و نیم بود که وسط خواب دیدم گوشیم داره زنگ میخوره....

به زور گوشی را برداشتم ...

فرمودند که دلشون تنگ شده و بیدار بشم و حرف بزنیم

اصولا آقای دکتر این مدلی هست که آزارش به مورچه هم نمیرسه

یه طوری بیدارم کرد که دلم نیومد بیدار نشم ...

بگم که تا ساعت 3 داشتیم چرت و پرت میگفتیم؟؟؟


پ ن 3: به نظرتون توی دوستی ها جنسیت آدمها مهمه؟


نظرات 12 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 6 مرداد 1400 ساعت 10:30 http://15azar59.blogsky.com

آخ آخ دور همی ها یاد اون روزا بخیر امیدوارم این ترس نهادینه شده از دور همی ها در وجود همه از بین بره و دوباره دور همی ها شکل بگیره بعد از کرونا ...حالا نکته اصلی اینه که اصلا کرونا کنترل میشه؟!؟!
.
آقای دکتر ازارشون به مورچه نمیرسه از اون کنایه های بامزه بودا
.
بنظرم توی دوستیها تا وقتی پا روی خط قرمز و محدودیت طرف مقابل نزاریم خیر جنسیت معنا نداره و در غیر این صورت بله بنظرم باید تجدید نظر بشه

سارای نازنیم میدونم که دور همی های بینظیری را تجربه کردی و عین من منتظر برگشتن اوضاع به قبل هستی
انشاله کنترل میشه...
ساراجانم کنایه نبود... عین حقیقت بود

کاملا با نظرت موافقم
باید مرزها مشخص باشه

در بازوان چهارشنبه 6 مرداد 1400 ساعت 10:55

سلام تیلو جانم
عید شما هم مبارک و سلامت باشید همیشه

سلام عزیزدلم
متشکرم نازنینم
حضورت برام دلگرمیه
همچنان قلمت و نوع نوشتنت منو به وجد میاره

:لبخند: چهارشنبه 6 مرداد 1400 ساعت 10:56


چه جالب شما از سادات هستید عیدتون مباااارک من اگه اصفهان بودم میومدم ازتون عیدی میگرفتم

پ ۳ : فکر میکنم پیدا کردن انسان خوب یه نعمته نباید محدود به جنسیت باشیم
که البته به جرات میگم بالای ۸۰درصد ایرانی ها ، فکر میکنند اگه جنس مخالف از نوع خوب پیدا شد حتما باید به ازدواج یا دوستی های ِ جنسیتی ختم بشه ، متاسفانه !
و متاسفانه ما ایرانی ها بلد نشدیم به انسانیت و دانش و فرهیختگی ...... آدم ها نگاه کنیم نه به جنسیتشون

اگه قابل باشم بله... از سادات هستم
ای جانم ... قدم هرکسی که دوست داشته باشه را بر چشم میگذارم

آفرین ... این محدودیت باعث میشه که خودمون را از دوستی های خوب محروم کنیم
موافقم... این طرز فکر را بسیار زیاد دیدم و شنیدم
ولی من حس میکنیم ما ایرانی ها با اونهمه فرهنگ و تمدن در تاریخ مون میتونیم خیلی خیلی بازتر نگاه کنیم و فکر کنیم و تلاش کنیم

نسی چهارشنبه 6 مرداد 1400 ساعت 12:19

این مستر هورس کیه
داستانش را کجا گفتی تا بخونیم

مستر هورس یکی از دوستان خیلی قدیمی من هستن
ببخشید یادم نیست دقیقا کجا و کی ازشون نوشتم
دوستانی که قدیمی تر هستند شاید یادشون باشه

امیر چهارشنبه 6 مرداد 1400 ساعت 12:25

سلام
عیدتان مبارک . شاید زمانی این پیام را بخوانی که عید گذشته باشه اما بطور قطع و یقین هنوز انرژی آن در وجودتان هست. خصوصا عیدی که مربوط به سادات است و شما هم سیده ای عزیز و دوست داشتنی هستید. انشالله عید آینده راز هم نقل و اسکناس نو و دور همی هست باز هم پدر عیدی خواهد داد و ...
اصولا عیدی دادن یعنی ارزش و اهمیت برای طرف مقابل قائل شدن نوع هدیه و قیمت ان اصلا مهم نیست بلکه نفس دادن هدیه و یاد هم بودن مهم است.
پرسیده ای به نظر شما جنسیت ادما هم در نوع دوستی مهم است؟ من نظرم این است که جنس ادم ها بیشتر مهم است تا جنسیت. شناخت جنس مهم است نه جنسیت . باید بگردی و جنسی که سیگنال و امواج شما با ان از یک نوع باشد. درک متقابل باشد بدون نگاه ببینید همدیگر را با زبان سکوت با هم صحبت کنید. تله پاتی قوی بین شما باشد. زبان دل بیشتر از زبان سر صحبت کند
در روز عید ما را دعا کن سیده جان

سلام دوست خوبم
عیدشما هم مبارک
الهی آمین
آفرین ... این جنس آدمها را خیلی خیلی قبول دارم
البته برای دوستی لازم نیست اونقدرها بگردی و اونقدرها سیگنالها یکسان باشند
اگه قابل بوده باشم دعاگوی همه دوستان بودم

لیلا چهارشنبه 6 مرداد 1400 ساعت 13:11

برای من جنسیت تعیین کننده نیست اصلا

قابل درک هست برام

عابر چهارشنبه 6 مرداد 1400 ساعت 13:35

سلام . عیدتون مبارک
پ.ن ۳ بله چون متاثر از فرهنگ جامعه ماست توی این جامعه برای هم نسلهای من و شما مهمِ شاید رویه برای نسل های جدید متولد هشتاد به بعد فرق کرده باشه شاید

سلام دوست خوبم
همه روزهای زندگیتون شاد و مبارک
نظرتون کاملا محترمه برام و کاملا درست

نوشین چهارشنبه 6 مرداد 1400 ساعت 14:09

سوال آخرتون که تو دوستی جنسیت مهمه، میخوام بگم بله، چون ک شما الان با آقای دکتر دوست عادی نیستین و خیلی فراترازین حرفایید و اسم دوستی براش شاید کلمه دوری باشه، بگردین کلمه بهتری پیدا کنین، مثل عشق، رااستی اینحارو میخونن آقای دکتر؟

نوشین عزیزم
این سوال را برای خودم یا شخص مورد نظری نگفتم
یه سوال کلی بود
میخواستم تجربه های دوستی بدون نگاه جنسیتی را بشنوم از دوستانم
آقای دکتر نیاز به کلمات و القاب ندارند واقعا عشق من هستند و رابطه مون هم تکلیفش کاملا مشخصه ... دیگه بعد از ورود به چهاردهمین سال این رابطه به نظرم کار از این حرفا فراتر رفته

میترا چهارشنبه 6 مرداد 1400 ساعت 15:25

اول اول عیدتون مبارک عزیزم
دوم بله دردوستی ها جنسیت خیلی مهمه نظرمن اینه
سوم ایاخواهرام به شما عیدی میدن بالاخره اونام سیدن دیگه
امیدوارم همیشه عید باشه و روزهای خوش و خوب

عیدشما هم مبارک
همه روزهای زندگیتون شاد و مبارک
یعنی اگه یه آقایی واقعا بدون نگاه جنسیتی ، در اطرافتون باشه که خیلی هم نزدیک باشید (حالا به واسطه کار- به واسطه روابط خانواگی و یا هرچیز دیگه ای) و رفتار و منش خوبی داشته باشه و بتونه خیلی جاها بهتون کمک کنه و شما هم بهش کمک کنید ، باهاشون دوستی نمیکنید؟
بله اونا هم گاه گاهی بهم عیدی میدن
الهی آمین

ترانه چهارشنبه 6 مرداد 1400 ساعت 17:51 http://taraaaneh.blogsky.com

چه مراسم قشنگی بوده. کلا جشن همه جورش خوبه. قشنگ تونستم اون تورهای سبز زنگوله دار و تصور کنم.
در مورد سوالت که توی دوستی جنسیت آدمها مهمه،فکر میکنم بیشتر از جنسیت، خصوصیات اخلاقی و تفاهم باعث نزدیکی آدمها میشه.هرچند توی دوستی خیلی نزدیک با غیر همجنس ،همیشه این امکان وجود داره که برای یکی از طرفین یا هردو این علاقه تغییر شکل پیدا کنه و کشش و رابطه رمانتیک بوجود بیاد.

مراسم خیلی خوبی بود... ممنونم که تصورش کردی و لبخند زدی
اوهوم...
راست میگین ... این امکان وجود داره

سعید چهارشنبه 6 مرداد 1400 ساعت 20:35 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی جانم
عید شماهم مبارک باشه
این مستر هورس خیلی داره مشکوک میزنه ها یه وقت دیدی اومدم براش
آره کرونا زمان رو به دوقسمت قبل از کرونا و بعد از کرونا تقسیم کرده
خونه ما هم همین طوری بود یعنی تمام فامیل در یک روز میومدن خونه ما و چه شور و حالی بود
اهمیت جنسیت در دوستی اولا بستگی به طرفین داره دوما بستگی به نوع و عمق دوستی اما به نظر من در بیشتر موارد نه ربطی نداره
البته اینم مهمه که منظور دو طرف از دوستی چی باشه

سلام پسرعموجان
عید شما هم مبارک
همه روزهای زندگیتون مبارک و شاد
مستر هورس سوای از جنسیت دوست خوبیه
پس شما هم قبول دارید کرونا انقلابی بود برای خودش
آفرین
در مورد دوستی کاملا باهاتون موافقم

یک بنده ی خدا (خواننده ی خاموشتان،مریم ) پنج‌شنبه 7 مرداد 1400 ساعت 07:46

" الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیر المومنین علی ابن ابیطالب (ع ) "
نازنین عزیز بزرگوار،
در این عید فرخنده ،سلام ،عرض ادب و احترام بنده را پذیرا باشید.بر دستان و قلب
پر مهرتان با تواضع فراوان بوسه می زنم و
در برابر ساحت گرانقدرتان،سر تعظیم فرود
می آورم ،سیده ی عظیم الشان.
و برای شما عزیزم و خانواده ی محترمتان،
در این روز شریف ،تندرستی و صحت،شادی مستدام،عاقبت خیر و برکت فراوان آرزو می نمایم.
برقرار باشید خواهر خوبم
التماس دعای فراوان،
یاعلی

چه پیام زیبایی نازنینم
متشکرم دوست خوبم
همراهانی چون شما مایه دلگرمی من هستند
الهی همیشه شاد و سلامت باشید و در کنار عزیزانتان به خوشبختی روزگار بگذرانید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد