روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

ای دل بشارتی دهمت

سلام

روز تابستونیتون زیبا


دیروز رفتم مرحله آخر برای کارهای میناکاری

ترانس زدن

یه توضیح کوچیک میشه اینکه روی قسمتهایی از سفال که نقش نزدیم و لعاب رنگی نداره ، لعاب بیرنگ میزنیم که سفال قابل شستشو و در واقع ضدآب بشه

اینطوری هم براق میشه و هم حالت سرامیکی پیدا میکنه

برای من مرحله سختی هست

البته دیروز حس کردم با وجود سخت بودنش ازش لذت میبرم

تقریبا 5 ساعتی دستم بند همین کار شد

دیگه از سرپا ایستادن هلاک بودم

وقتی کار تمام شد میز را تمیز کردم و جارو زدم و وسایل مربوط به این کار را جمع کردم

و یه نگاه به ساعت انداختم

هنوز چهل دقیقه ای تا زمانی که هر روز میرم سمت خونه فاصله داشتم

اما اونقدر خسته بودم که به خودم گفتم جمع و جور کن و برو ... اینم باشه جایزه امروزت

در حال جمع و جور کردن بودم که برق قطع شد!!!!!!!!!!!!!!!!!

بله ... اینگونه بود که تا ساعت 9 و ده دقیقه اسیر بی برقی شدم...

سعی کردم حرص بیخود نخورم

اول زنگ زدم به آقای دکتر و پدرجان و خبر دادم

بعد هم یه بشقاب بزرگ میوه آوردم برای خودم و نشستم آروم آروم به خوردن میوه ....

بعد هم که هوا تاریک شد رفتم بیرون دفتر که هم هوا خنک تر بود و هم روشن تر...

با چند تایی از همسایه ها سلام و حال و احوال کردم و سعی کردم این دو ساعت و خرده ای اجباری خیلی بهم سخت نگذره...


جالب این بود که دیروز ساعت 3 ظهر ، یه مسیج از اداره برق اومد که تا لحظاتی دیگر برق شما قطع میشه...

البته گویا فقط مسیجی که برای من اومده بود درست نبود...

وگرنه همسایه ها گفتند که اونا دقیقا دقایقی قبل از قطع برق مسیج را دریافت کردند





پ ن 1: بساط سفال ها را جمع و جور کردم

به مدت 3 ماهی تقریبا باید تمرکز اصلیم را بزارم روی طراحی و کارهای مربوط به دفترم

دوست داشتم علت بیرنگ شدم و کمرنگ شدنم توی پیچ میناکاری را بدونید



پ ن 2: اونقدر از رفتن به مراکز خرید وحشت دارم که همچنان هیچ عیدی ای برای فسقلی ها نخریدم



پ ن 3: سعی کردم اینترنتی خرید کنم

اما نشد

از اینکه بقیه را قضاوت کنم یا یه چیز کلی بگم خوشم نمیاد

اما انگار این پیچ ها به جای اینکه پیشرفت کنند و روز به روز خدمات بهتری ارائه بدن، از اینکه میبینند خیلی ها مثل من مجبور به خرید های اینترنتی هستند روز به روز ...

من دوتا برش میگم خودتون قضاوت کنید...

اولی: یه پیچ اسباب بازی هست که از زمان شروع کرونا من ازش چند باری خرید کردم

این بار پیام دادم میشه لطفا کمکم کنید تا سه تا هدیه برای سه تا کوچولو با سن های فلان انتخاب کنم؟

فرمودند : عزیزم لطفا خودتون پست ها را ببینید و انتخاب کنید

شاید انتظارم بیجا بود... ولی همیشه در انتخاب کمک میکردند... عین وقتی که میری فروشگاه و آقای فروشنده با توجه به اطلاعاتش بهت کمک میکنه


دومی: از یه پیچی یه چیزی خریدم (اگه بگم چی و چه پیچی شاید تبلیغ منفی بشه- دوست ندارم تبلیغ منفی بکنم)

دیروز بهشون پیغام دادم عزیزم پس چرا اسم من جز لیست ارسالی های این چند روز نیست؟

فرمودند: وا...چقدر عجله داری... شما 31 تیر ثبت سفارش کردی...

خب عزیزدلم کسی که یه چیزی میخره انتظار داره نهایت توی یک هفته تا ده روز اون جنس را تحویل بگیره... نه که شما بعد از 5 روز تازه تعجب کنی

(خریدی که کردم از اجناس موجود در پیچ بود - چیزی نبود که سفارش بدم و قرار باشه ایشون تولید یا آماده کنند...)

(توضیح اضافه: شده که چیزی بخرم که همون اول توی پیچ نوشته بعد از سفارش دو تا سه ماه برای تحویل طول میکشه... و اینطوری تکلیف آدم مشخصه... میدونه اینو میخری و دو سه ماه بعد به دستت میرسه... چون باید تولید کنند)



نظرات 9 + ارسال نظر
الی سه‌شنبه 5 مرداد 1400 ساعت 10:19 https://elimehr.blogsky.com/

دقیقا منم این مشکل رو برای خرید های اینترتی دارم
قیمت های گرون، کیفیت های ضعیف تر از اونیکه میگن و بدقولی های فراوون!!! طوریکه تصمیم گرفتم تا بهتر نشدن وضعیت خرید نکنم اگر هم خیلی ضروری شد با کلاه خود و زره برم حضوری خرید کنم

باورت میشه منم این دفعه با خودم همین تصمیم را گرفتم
خیلی بد هست که به جای اینکه روز به روز پیشرفت کنند و اوضاع را بهتر کنند دقیقا در حال پسرفت هستند ... فکر کردم من وسواسی شدم و اینطوری فکر میکنم

سارا سه‌شنبه 5 مرداد 1400 ساعت 10:59 http://15azar59.blogsky.com

انگار کرونا بدجوری روی اخلاق و طرز حرف زدن هم تاثیر داشته ..
.
یعنی من عاشق کارای میناکاریت هستم تیلو نمیدونی با چه ولعی تماشاشون میکنم اگر اصفهان بودم بی شک میومدم همکارت میشدم بدون لحظه ای تردید ....میدونی من کار خاتم را هم خیلی دوس دارم خیلی زیاد اما نمیدونم چرا تا الان هیچ اقدامی در جهت یادگیری هنرهای مورد علاقه ام نکردم میناکاری ویترای خاتم خراطی معرق ...اخ اخ یاد کلاسای حافظیه افتادم و اون شور و حال و اون فضا ...یادش بخیر

سارای عزیزم از ته دلم آه کشیدم که نزدیکم نیستی...
شروع کن یکی از این هنرها را
اونایی که یادگیری و کارهای هنری را دوست دارند باهاش یه احساس آرامش بینظیر را تجربه میکنند

امیر سه‌شنبه 5 مرداد 1400 ساعت 11:29

با سلام
ما هم منتظر ان بشارتی هستیم که به دل دادی.
دوست عزیز من پیشنهاد می کنم کار مینا کاری را اهسته و پیوسته برو . نه انقدر اتشین و تند که غرق میشدی و چه اینکه الان برای سه ماه میخای جمع و جور کنی سه ماه آینده فصل مدرسه و کلاس و درس است و ظاهرا میخان کلاس ها دایر باشد و طبیعتا کار مینا کاری سه ماه دیگه هم تمدید میشه و میشه شش ماه و بغد از شش ماه ان عشق اتشین تبدیل میشه به خاک رس سرد . ولی پیشنهاد می کنم اخرای هفته را در کار سفال باش تا هم دفتر و کارای طراحی و کسب و کار باشه و هم کار سفال تعطیل نشه و خاک نخورد.
چقدر خوب است که می توانی به جای حرص و جوش خوردن خودت را عادت به سرگرم شدن و استفاده بهینه کنی .
و چقدر خوبه که مراقب کرونا هستی و این ویروس لعنتی یکی یکی عزیزان را پرپر می کند . لعنت بر ویروس و جد و ابادش .

سلام دوست خوبم
ممنون از حسن نظر و دقتتون و توصیه های خوبتون
البته که کم کم و کوچولو کوچولو برای دل خودم ادامه خواهم داد
و البته که یه گوشه دفترم را یه جایی درست کردم برای اینکه بتونم هرازگاهی توی اوقات فراغت یه کارهایی برای دل خودم طراحی کنم ولی دیگه اینطوری پیگیرانه و مجدانه فعلا مقدور نیست ...

پیشاگ سه‌شنبه 5 مرداد 1400 ساعت 15:40

خداروشکر برای من تاحالا پیش نیومده که طرف بخواد بد قولی کنه ولی خیلی حرکت زشتیه . نمیدونم چرا طرف فک میکنه چون مجازیه میتونه هر چیزی دلش میخواد بگه و هر رفتاری بکنه .
رفتارایی که اگر روبروی هم و حضوری باشیم شاید هیچ وقت انجام ندن !
چقدر صیور بودی سر برق رفتن

والا چی بگم
این تجربه های این شکلی باعث میشن آدم نسبت به خریدهای اینترنتی بد بین بشه
چاره ای نداشتم
بهرحال من صبور باشم یا نه برق رفته ...

سعید سه‌شنبه 5 مرداد 1400 ساعت 20:55 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی ماه
خوبی؟
خدا قوت
اون مسیج خیلی جالب بود
برای ما که مسیج هم نمیاد
مگه در مجتمع شما بدون برق باز نمیشه؟
آخه همه درهای برقی در نبود برق با زنجیر باز میشن که

سلام پسرعموجان
متشکرم
پیشاپیش عیدتون مبارک
اون مسیج ها از دیروز شروع شده ... و با پرس و جویی که کردم برای همه اصفهانی ها میاد
دفتر من داخل مجتمع نیست
در برقی صرفا ماله خود دفتر هست و جالبه که کسی که اومده کتیبه پی وی سی بزنه ، اون زنجیر و متعلقاتش را کاملا داخل اون کتیبه جا داده و کامل بسته ... اصلا فکر نکرده

ترانه چهارشنبه 6 مرداد 1400 ساعت 06:10 http://taraaaneh.blogsky.com

خیلی خوبه که میناکاری میکنی تیلو جان. کار هنری توی این دوران ازهرچیزی بهته. زیبایی خلق کردن مخصوصا توی این شرایط و بعد تمرکز و دقتی که خودش یک جور مدیتیشن هست و نتیجه کار ت که زیباست..
مواظب خودت باش. با اینکه خرید اینترنتی اونطوری که باید نیست ولی به هر حال بهتر از اینه که خودت رو درخطر ابتلا قرار بدی.

کسانی که کارهای هنری دوست دارند واقعا با این مدل کارهای مدیتیشن میکنن
ترجیح میدم کلا خرید نکنم
ببین اینجا امکان مرجوع کردن کالایی که به دردت نمیخوره یا اون چیزی که توی تبلیغ بوده نیست، وجود نداره ... یعنی اگه یه چیزی خریدی دیگه کاریش نمیتونی بکنی !

لیلی چهارشنبه 6 مرداد 1400 ساعت 17:17 http://Leiligermany.blogsky.com

کلا در خرید اینترنتی باید توقع رو آورد پایین چون نمی بیندت

خب اگه قراره اینطوری باشه ترجیح میدم خرید نکنم
اتفاقا توقعم از خرید اینترنتی بیشتر بود

خواننده خاموش پنج‌شنبه 7 مرداد 1400 ساعت 00:44

سلام خوب هستین ؟ من از یک پیج که شما یکبار ازش اسم بردین و گفتین ازشون راضی هستین خرید کردم ، اول مطمئن شدم طرح و رنگی که میخوام رو دارند بعد پول را واریز کردم ، بعدش پیام داد که رنگ و طرح مورد نظر را ندارم و یک رنگ دیگه براتون میفرستم !! من بهش پیام دادم نه اگه اینجوریه پولم رو برگردونید دوباره نوشت از همکارم براتون میگیرم و در نهایت همون رنگ منتهی با یک طرح دیگه رو فرستاد

سلام به روی ماهتون
من شرمنده هستم که اسم پیچی را آوردم و اینطوری شده
خودم هم تازگی نوشتم که اصلا از خریدهای اینترنتی راضی نیستم و خیلی خیلی محدودش میکنم به خاطر همین مشکلات

خواننده خاموش سه‌شنبه 12 مرداد 1400 ساعت 07:24

شما صرفا از یک پیج که راضی بودید تعریف کردید و مسئول رفتارهای اشتباه اونها که نیستید، مقصر صاحب پیج هست که نمیدونه نباید اعتماد مشتری رو که بزرگترین سرمایه و بهترین تبلیغ هست به این راحتی از دست بده

میدونید من خودم را در برابر حرفی که میزنم مسئول میدونم
من نباید تا از کسی مطمئن نیستم به دیگران معرفی کنم
هرچند من سعی میکنم اینجا کسی را معرفی نکنم مگر اینکه دوستان بیان و بپرسن که شما که راضی بودی از کجا خریدی منم بگم ...
ولی این درس عبرتی شد برام
در این بازاری که هم ما خریدارها و هم فروشنده ها پر از التهاب و هیجان های زودگذر هستیم هنوز خریدهای اینترنتی شکل درست و دقیق خودشون را به دست نیاوردند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد