روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

آخرین روز از اولین ماه تابستونی

سلام

روز زیبای تیرماهیتون بخیر و شادی

امروز صبح وقتی از خونه اومدم بیرون، از اون آفتاب داغ تابستونی خبری نبود

یه کمی هوا ابری هست

یه طور دلپذیری


دیروز صبح سعی کردم مثل هر روز بیدار شم و بیشتر نخوابم

بعد از صبحانه رفتم سراغ تمیزکاری

از سالن شروع کردم و بعد هم یکی یکی اتاقها و هال و ...

جارو و تی و گردگیری

مادرجان هم رفتن سراغ تمیزکاری آشپزخونه

جمع آوری کردم

به گلدونها رسیدگی کردم

تا سرظهر

ساعت نزدیک 12 یه دوش گرفتم و با پدرجان و مادرجان  رفتیم به سمت باغچه

ناهار را اونجا خوردیم

بعد هم یه دونه از این گلهای بزرگ آفتابگردان را آوردیم و تخمه تازه خوردیم و دور هم حرف زدیم

قصد داشتیم خواب را تعطیل کنیم

ولی در نهایت یکساعتی زیر کولر خوابیدیم

بعدش هم مادر جان برای هر کسی یه لیوان نسکافه درست کرده بودند ، برداشتیم و رفتیم زیر درخت های انگور

جاتون خالی

تا نزدیک غروب باغچه ماندیم

وقتی رسیدیم خونه بساط سفال را برپا کردم و یکی دوتا طرح روی تخم مرغهای سفالی کشیدم و سیاه قلم کردم

و اینگونه یک روز تعطیل آروم را سپری کردیم...




پ ن 1: اونقدر برنامه فشرده ای برای یک هفته آینده دارم که بعید میدونم نصفش را بتونم تیک بزنم



پ ن 2: صبح به محض اینکه رسیدم اینجا آقای همسایه که یه آقای مسن هستند اومدن جلو

پرسیدند : امروز روز زوج هست یا فرد

گفتم : فرد

گفت پس لطفا برای ما اسنپ بگیر- باید خانمم را ببرم دندانپزشکی...



پ ن 3: یکی از همسایه ها دیشب ماشینتش را یه جای خیلی بد پارک کرده

یکی هم زده آینه ش را شکسته و رفته ...

خودش که هنوز نیومده سراغ ماشین

اما هر همسایه ای رد شده یه اظهار نظری کرده


پ ن 4: یکی از دوستای نزدیکم کرونا گرفته


پ ن 5: قرار هست آقای دکتر امروز دوز دوم واکسنشون را بزنن....


نظرات 9 + ارسال نظر
ترانه پنج‌شنبه 31 تیر 1400 ساعت 09:02 http://taraaaneh.blogsky.com

روزهای تیر ماهی تو هم به خیر و شادی
مشغول بودن و کاری که آدم با تمرکز انجام میده آرامشبخش و خوبه.
خوشحال که آقای دکتر دارن دوز دوم واکسنشون رو میزنن.

ای جانم ممنون ترانه ی نازنینم
کار کردن یکی از بهترین تفریحاته
منم خوشحالم براشون

هاله پنج‌شنبه 31 تیر 1400 ساعت 12:02

مگه آقای دکتر چند سالشه؟؟

عزیزدلم سن و سال فقط یک عدد هست ناراحتی نداره که...
البته آقای دکتر براساس جدول سنی واکسن نزدند با توجه به اینکه جزو کادر علوم پزشکی محسوب میشدند تازه دیر هم واکسینه شدند...

سارا پنج‌شنبه 31 تیر 1400 ساعت 16:35 http://15azar59.blogsky.com

کارهاتو توی اینستا میبینم و کلی ذوق میکنم انقدر خوشم میاد از اون حس و اون مدل رنگ زدن و اون صدای موزیک ...اصلا به به

ای جان ...
متشکرم
همراهیت باعث دلگرمیه برام

مهربانو جمعه 1 مرداد 1400 ساعت 14:32 https://baranbahari52.blogsky.com/

عزیزم اول برای واکسیناسیون آقای دکتر بهت تبریک بگم میدونم با توجه به محیط پر خطری که هست چقدر استرس داشتی
بعد هم برات تو این اولین روز مرداد بهترین ها رو ارزو میکنم .
پقشنگ هنرمند دوست داشتنیم

وای مهربانو چقدر ماهی تو آخه دخترجان ... به خدا هیچکس جز خودت بهش اشاره نکرد
انگار یه باری از روی دوشم برداشته شد...
یه عالمه خیالم راحت شد
میبوسمت
همه روزهای عمرت پر از خوشی هایی که میدونم لایقشونی...
قلب مهربون و بزرگت همیشه پر از شادی

امیر جمعه 1 مرداد 1400 ساعت 16:40

با سلام
فکر کردم بین التعطیلی تعطیل است و سر نزدم الان با خود گفتم شاید تعطیل نباشه سرزدم دیدم بله و ....
خیلی مراقب باشیم یکی از همکاران تهرانی که در گروه واتسابی سراسر کشور با هم هستیم پریروز کرونا گرفته بود و برده بودند بیمارستان شریعتی ولی جا برای بخش مراقبت های ویزه نداشتند که همکاران با کمک آشناهایی که در بیمارستان دیگری داشتند ایشان رل اورژانسی در بخش ویژه بستری کردند ولی متاسفانه دیروز فوت شدند و امروز خاکسپاری بود و فردا در حسینیه مجازی مراسم ختم داریم و همکاران برای شادی روح اش یک یا چند جز قران تلاوت می کنند. کرونا را دست کم نگیریم

سلام دوست خوبم
وای از دست این کرونا که بیخیال هم نمیشه دیگه بساطش را جمع کنه بره.....

امیر شنبه 2 مرداد 1400 ساعت 11:58

سلام
امروز با اینکه ساعت 12 ظهر است اما تشریف نیاورده اید . حالا که دانش اموزان هستند ملای مکتب تشریف نیاورده.
در پناه حق موفق باشید

سلام دوست خوبم
چقدر هم که من شبیه ملای مکتبم

امیر شنبه 2 مرداد 1400 ساعت 14:42

ســـــــــــــــــلام
ما امدیم نبودین یک چای تازه دم خوردیم و دعاتون کردیم و رفتیم
میدونم این هفته سرت شلوغه خدا قوت میگم و برای سلامتی ات دعا می کنیم

سلام دوست جان
همین که دعام کردید عالیه
حالا چای را کی دم کرده بود؟
ممنونم از انرژیهای خوبی که بهم میدید

امیر شنبه 2 مرداد 1400 ساعت 20:56

سلام
الان سر زدم باز تشریف تداشتید
فقط جهت اطلاع بود
دلمان برا خودت و پست هایت تنگ شده

سلام دوست خوبم
به من لطف دارید

میترا یکشنبه 3 مرداد 1400 ساعت 00:45

تیلویی وارد مرداد شدیم ۰
تو فصلای تابستون مردادو خیلی دوست دارم
فک کنم تولدها و سالگرد عروسی و عقد توش خیلی زیادتره
امیدوارم برای همه ماه اروم و سلامت و شادی باشه

وای میترای نازنینم هر روزت مبارک و شاد
ما که کلی مناسبت توی مرداد ماه داریم
راست میگی دقیقا وسط تابستونه و یه عالمه مناسب داره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد