روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

اواخر تیرماه

سلام

روزتون پر از الطاف خداوندی

امیدوارم هرجایی که هستید دلتون شاد و لبتون خندون باشه

امیدوارم یه عالمه بهانه قشنگ برای زندگیتون داشته باشید و دلتون سرشار از امید و انگیزه باشه

 

دیروزم را به رنگ آمیزی یا همون لعاب گذاری گذروندم

بعدازظهر للی پیغام داد که باهام میای بریم پارچه بخریم

چقدر دلم لک زده برای راه رفتن لابلای اون قفسه های رنگی رنگی و پر از نقش

دست کشیدن روی تار و پودهایی که هر کدوم یه حسی به آدم میدن

دلم برای دیدن اونهمه رنگ و نقش یکجا تنگ شده

ولی من برعکس للی که از اول کرونا هیچ رعایت و هیچ قرنطینه خاصی در نظر نداشت، همه ی این مدت را سعی کردم کمترین رفت و آمد را داشته باشم

برای همین جواب منفی دادم

اما دلم پرکشید سمت مغازه های پارچه فروشی

 

 

 

پ ن 1: برش های کوچولو کوچولوی زندگی را نگاه میکنم

عین برش های خوشرنگ هندوانه های تابستونی دلچسب و شیرین هستند

 

پ ن 2: شده منتظر رسیدن یه بسته باشید ، هر موتوری که رد میشه چشمتون به در باشه؟

 

پ ن 3: چقدر پیامهاتون مهربون و دوست داشتنی هست...

من که به محبت هاتون دلخوشم

نظرات 4 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 29 تیر 1400 ساعت 09:26 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی ماه
بودن بین این همه رنگ یه برش دلچسب از زندگیه واقعا


سلام پسرعموجان
دقیقا

خورشید سه‌شنبه 29 تیر 1400 ساعت 11:56

سلام ، خوبید؟
ان شاءالله روزهاتون به شادی و سلامتی
عزیز جان، اتفاقا دیروز پریروز از سایت پارچه ربانی، برای مانتو پارچه سفارش دادم. پشتیبانی خیلی خوبی دارند، مشاوره در مورد خرید پارچه هم می دهند. پارچه ها رو دیروز پیک اورد. بسته بندی عالی و .. و پارچه ها هم همون که فکر می کردم، کیفیت خیلی خوب.
قیمتها رو روی یک پارچه مشخص توی چند سایت دیگه چک کردم، تفاوتها معقول بود.
خیلی سایت و پیج خوبی دارند، پیشنهاد می کنم یه نگاهی بندازین.
من هم خیلی مراعات می کنم و می ترسم خدای نکرده ناقل بدون علامت باشم و مدیون بشم .
دیگه روی این حساب، خرید پارچه هم اینترنتی شد.
جالبه دیشب که کارتنش بسته بندیش رو میذاشتم پشت در، دیدم پشت در همسایه هم دو سه تا جعبه پستی گذاشتند. جالبه دیگه شده سبکی از زندگیمون.

سلام عزیزدلم
ممنون از یادآوری خوبت
پارچه ربانی حرف نداره
منم از ناقل بودن میترسم ...
مرسی از یادآوری خوبت
منم از این جعبه ها میبینم و همین حس بهم دست میده

امیر سه‌شنبه 29 تیر 1400 ساعت 13:30

با سلام
زندگی زیر و رو دارد خوشی و ناخوشی دارد گاهی برش های هندوانه شیرین خوزستان را هدیه می دارد و گاهی هندوانه ابوجهل را اما مرد ان است که نه هندوانه شیرین او را سرمست کند و نه هندوانه ابوحهل او را نومید و فسرده و یکی از ان مردها تویی.
رعایت فاصله گذاری بسیار خوب است و چه خوب می کنی که هم بخاطر خودت و هم بخاطر اطرافیان مراقب هستی.
برایت سلامتی ارزو می کنم

سلام دوست خوبم
زندگی همینه ...
فعلا روزگاری هست که باید مراقب همدیگه باشیم

طراحی فروشگاه اینترنتی اصفهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد