روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

صبح یعنی تو بخندی و دلم باز شود

سلام

روزتون شیک و پیک

میدونستید با لباسهای نخی و رنگی رنگی تابستونیتون ، تابستون را قشنگ تر میکنید؟

من که هر بار نگاه میکنم و میبینم یکی یه تیپ رنگی رنگی زده ، حسابی قند توی دلم آب میشه

اینهمه رنگ

طرح های تابستونی خوشگل

خیلی خوشم میاد که میبینم یه عده ای بطری آب همیشه همراهشونه...

خلاصه که تابستون را تابستونی زندگی کنید

از مزه های تابستونی لذت ببرید

حتی از این گرما هم لذت ببرید

از این آفتاب پررنگ و انرژی بخش

من که سایه بون را باز کردم آفتاب گرم را یه قدم هل دادم عقب تر و اینطوری از بودن نورش لذت بیشتری میبرم



دیروز عصر بازم رفتم سراغ مغزبادوم

یه کمی با هم سر و کله زدیم و یه چیزایی یادش دادم و یه چند تایی نکته بهش یادآوری کردم

دارم یادش میدم که خودش نقاشی بکشه روی سفال... خونه و ماشین و پرنده و ابر و خورشید و آسمان

دوست دارم طرح های مخصوص خودش را پیدا کنه و کار مخصوص خودش را داشته باشه

پدرجان هم کارهای ثبت نام کلاس زبانش را تکمیل کرده و فکر کنم از فردا جلساتش شروع میشه


امروز صبح حال پدرجان و مادرجان خیلی خیلی بهتر بود

آروم آروم اون بیحالی داره از بین میره

باز با هم صبحانه خوردیم و سر صبحانه هم پدرجان چند تایی از جک های خنده داری که توی اینستا علامت گذاری کرده بودند را خوندند و خندیدیم





پ ن 1: ممنونم از اینهمه پیام محبت آمیزتون

تصمیم گرفتم هر دوتا صفحه را فعلا داشته باشم

هم اینستا aftab_minakari

و هم اینجا را



پ ن 2: دیروز داشتم نحوه تمیز کردن سرنگ سیاه قلم را به مغزبادوم یاد میدادم که بنزین ها را مستقیم پاشید توی چشمام

اولش خیلی ترسیدم


پ ن 3: مستر هورس به بهانه پرسیدن احوال پدرجان و مادرجان بهم زنگ زد


پ ن 4: دیشب با آقای دکتر خیلی خیلی طولانی حرف زدیم

و جالب اینکه صبح زود هم دوباره همزمان دلتنگ شده بودیم

یکساعتی هم کله سحر حرف میزدیم...


پ ن 5: دعوتتون میکنم به نوشیدن یه لیوان شربت آلبالو

از اونایی که ترشی و شیرینی همزمانش آدم راقلقلک میده ...


پ ن 6: پیام های دلچسب بنویسید

با دست خط خودتون

عکس بگیرید و برای مخاطب خاص بفرستید

کلمات انرژی و نور دارند

دست خط شما و قلم معجزه های جاری روزانه هستند

معجزه های نزدیک را دست کم نگیرید


نظرات 7 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 22 تیر 1400 ساعت 10:25

با سلام
صبح یعنی تو بخندی و دلم غنچ رود
صبح یعنی تو نگاه کنی من همه تن چشم شوم.
عشق مثل اب دریا می ماند هر چه بیشتر بخوری تشنه تر می شوی عشق همانند اب دریا نمکین است هر چه بیشتر در ان غرق شوی لذت بخش تر است. غرق شدنش هم قشنگ است.
دعوت کردن به یک لیوان البالو و یا هر دم نوش و نوشیدنی و یا... حتی از دور هم قشنگ و زیباست.
می گویند نوه عزیز تر از فرزند است را پدر جان به اثبات رسانده اند.
برایت موفقیت ارزو می کنم

سلام دوست خوبم
برای همین اسمش شده مغزبادوم

نگار سه‌شنبه 22 تیر 1400 ساعت 11:15

خانم هنرمند و خانم هنرمند کوچک
نوشته هات تیلو جانم منه همیشه مشکی پوش سر شوق میاره که برم سراغای لباسای رنگیم
البته که فعلا در حد همون فکره نه عمل

ای جانم
من خودم را هنرمند نمیدونم ... هنر را دوست دارم و در حال آموختن یک مهارت هستم
ولی تا هنرمند بودن خیلی فاصله دارم
چطور دلت میاد اینهمه رنگ را بزاری کنار؟
امتحان کن ... چند روز که بگذره دیگه اصلا حاضر نمیشی مشکی بپوشی

سعید سه‌شنبه 22 تیر 1400 ساعت 11:21 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو
خوبی؟
خوش حالم که پدرجان و مادرجان حالشون بهتره
موقع کار با بنزین خیلی مواظب باش
بنزین از چیزی که فکر میکنی بیشتر قابل اشتعاله
تو خودت یه معجزه گری دختر عمو

سلام پسرعموجان
متشکرم
بله خدا را شکر خوب هستند
دیگه فقط سوختگی با بنزین و آتش زدن با اون را در لیست کارهام کم دارم

رهآ سه‌شنبه 22 تیر 1400 ساعت 15:30 http://Ra-ha.blog.ir

پ.ن 6 چه ایده خوبی عه :)
مرسی بابتش


مرسی که اینهمه خوبی

میترا سه‌شنبه 22 تیر 1400 ساعت 15:38

تیلوجان
این اقای مستر هورس هم مثل پسرعمه مشکوکه ها
بزن بلاکش کن
من حامی اقای دکترم غیرتی شدم

منم عین شما حامی آقای دکترم
مستر هورس از دوستای خیلی قدیمی هستن
پسرعمه را که کلا بلاک کردیم و فعلا هیچ خبری ازش نیست
تازه بهت بگم امروز هم تولدش هست

صفا سه‌شنبه 22 تیر 1400 ساعت 15:39

سلام
چقدر لذت می برم از نوشته هاتون.. :
عالی بود..
پر از انرژی بود
ممنونم.. کلی حس خوب گرفتم

سلام به روی ماهتون
ممنون
خدا را شکر
از تک تک کلماتتون مشخصه که پر از انرژی و حال خوب هستید
همیشه سلامت و شاد باشید

نسترن چهارشنبه 23 تیر 1400 ساعت 19:14

سلام
چقدر هنرمند هستی شما تیلو جان
پیجتون را دیدم و خیلی لذت بردم
فقط یک نکته ای هست که اگر رعایت بشه اعتماد مشتری هم بیشتر میشه، همه که مثل ما تیلوجان با انصاف رو نمیشناسن آخه
کاش کامنت های پیجتون باز باشه تا مردم نظرات و انتقادات رو بگن. برای اعتماد سازی هم خوبه.
اگر تو بخش هایلایت ها هم از کد رهگیری و پرداختی ها و بخشی از مکالماتتون با مشتری طبق رضایت خودش عکس بذارید هم که عالی میشه
پر روزی باشی

سلام نسترن عزیزم
بهم لطف داری
ولی من خودم را هنرمند نمیدونم
این یه مهارت هست که در حال آموختنش هستم
اگه به سبک و مدل مورد نظرم برسم شاید بشه یه چیزایی گفت...
نسترن نازنینم کامنتهای پیچم را به خاطر یه سری مسائل نمیتونستم باز بزارم
و اینکه تا این لحظه همه چیزهایی که فروختم را حضوری فروختم و فروش اینترنتی نداشتم
ممنون از اینکه بهم میگی چی باعث بهتر شدن پیچ میشه
حتما به نحوی رعایت خواهم کرد و حتما انعکاس خواهم داد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد