روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چرا روزهام اینقدر کوتاه شدند؟

سلام

روزتون گل و بلبل

روزگارتون پر از نوای خوش دوست داشتن

اول که اومدم داخل بطری آب را پر کردم از آب و دانه های چیا

(چیا دانه یه گیاه هست که تنها شباهتش با تخم شربتی و دانه ریحان این هست که هرسه اینا لعاب دار میشن- چیا سرشار از امگا 3 هست)

یه لیموترش هم داشتم که برش های باریک زدم و انداختمش داخل بطری

اینطوری حواسم هست که به مقدار کافی آب بنوشم

وقتی سرمون شلوغه گاها یادمون میره به مقدار کافی آب بنوشیم

شماها هم حواستون باشه


دیروز رو اصلا نفهمیدم چطوری شب شد

از بس شلوغ و درهم برهم و نامرتب و عجله ای کارهای مختلف انجام دادم

وقتی دیدم زمان رفتن شده تعجب کردم...

زودی جمع و جور کردم و رفتم سمت خونه خواهرجان

برای مغزبادوم تخم مرغ سفالی بردم و کارهای قبلیش را گرفتم و اشکالاتش را گوشزد کردم

خواهرجان برای خودش و مغزبادوم پیراهن خوشگل و نخی دوخته بود و هردوشون پیراهنهای تازشون را پوشیده بودند و انگار دیدن اینهمه رنگی رنگی تابستونی آدم را به وجد میاره


رسیدم خونه و دیدم مادرجان و پدرجان یه کمی بیحال هستند

بالاخره یه کمی عوارض طبیعیه

البته امروز صبح هم همچنان این بی حالی و حس تب دار بودن را داشتند

تا آخر شب یه بشقاب چهارگوش که مغزبادوم برام طرح زده بود را سیاه قلم زدم

و آخر شب هم یه کوچولو با آقای دکتر حرف زدیم و رفتیم برای لالا

پدر آقای دکتر باز بدحال شده بودند و آقای دکتر دیروز از بعدازظهر مشغول رسیدگی به ایشون بودند

خداوند خودش از عزیزان همه مراقبت کنه





پ ن 1: یه برنامه کاری فشرده برای خودم نوشتم و باید خیلی منظم کار کنم

نبودنها و کمرنگ بودنهام را ببخشید


پ ن 2: به نظرم از وقتی اینستاگرام را راه انداختم اینجا مخاطبان زیادی نداره

موافقید یکی را حذف کنیم؟


پ ن 3:  پدرجان مغزبادوم را کلاس زبان ثبت نام کردند

و خودشون پیگیرانه همه کارها را پیگیری میکنند


پ ن 4: من دوست تیرماهی خیلی زیاد دارم

یه بار دیگه میگم تیرماهی های نازنینم تولدتون مبارک



نظرات 19 + ارسال نظر
Reyhane R دوشنبه 21 تیر 1400 ساعت 09:40

سلام.صبحت به خیر و سلامتی تیلو جان (:
دانه چیا چه جالب.چند بار دیگه هم این چند روز اسمش رو شنیدم.از عطاری باید گرفت؟
پ ن۲؛ اینجا رو حذف نکن لطفا.
من اینستا ندارم (:

سلام به روی ماهت عزیزدلم
من از عطاری میگیرم همیشه
من چیا و تخم شربتی و خاکشیر را به نوبت میخورم ... هرکدوم خاصیت های خاص خودشون را دارن که خیلی هم مناسب این فصل هستند
باورت میشه من هرریحانه ای توی اینستا میدیدم فکر میکردم شما هستی...

سمیه دوشنبه 21 تیر 1400 ساعت 09:58

سلام تیلو جان من نظر نمیزارم معمولا ولی لطفا هیچکدوم رو حذف نکن من هر دو را میخونم

سلام به روی ماهت
همین که الان برام نظر گذاشتی باعث دلگرمی شد برام
ممنون

شکوه دوشنبه 21 تیر 1400 ساعت 10:42

سلام مثل همیشه پر از انرژی مثبت ببخشید میشه من اینستای شما روداشته باشم؟لطفا اینجا رو هم حذف نکنید ممنون

سلام به روی ماهت عزیزدلم
بله ...
من که همینجا کنار وبلاگ آدرسش را براتون گذاشتم
aftab_minakari
از همراهیتون بی نهایت خوشحال میشم

میترا دوشنبه 21 تیر 1400 ساعت 11:26

سلام تیلو جان
وبلاگو حذف نکن منم اینستا ندارم

سلام به روی ماهت
یه میترای نازنین توی اینستا دارم همیشه ته ذهنم بود شما هستید که برام اینجا پیام میزارید

لادن دوشنبه 21 تیر 1400 ساعت 11:31

سلااااااام
نخیرممممممم
اصلا موافق نیستم یکی رو حذف کنید

میشه اگر اشکالی نداره بدونم پدر و مادر محترمتون چه واکسنی زدن؟تو شهر ما واکسن ایرانی آوردن دارن میزنن

سلام به روی ماهت
چششششششششششششششششم
اصلا خودتون را ناراحت نکنید
فقط پرسیدم که نظرتون را بدانم
فعلا چاره ای نیست جز اینکه هر واکسنی میزنن بزنیم و یه کمی به سمت ایمن شدن بریم

سعید دوشنبه 21 تیر 1400 ساعت 11:39 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی ماه
خوبی؟
روزت به خیر
ما به جمعی از شاعرای شهرمون که یه زمانی که کرونا نبود کارگاه شعر تشکیل داده بودیم الان هر هفته یا هر دو هفته یه بار دور هم جمع میشیم و شعر و آواز و موسیقی و اینا
راستش من خودم تا حالا از محضر خودم فیضی نبردم چه برسه به بقیه
دختر عمو اینجا رو حذف نکن آخه من فضای مجازی ندارم

سلام پسرعموی جان
ممنون
شما خوبین؟
چه جالب... چه کار زیبایی..
من هیچوقت در این جور جمع ها نبودم و نمیدونم چطوریه ولی حس میکنم انرژی خیلی خوبی داره
چشم
ولی خیلی بد هست که اینستا را نداشته باشی و کارهام را اونجا نبینی

الی دوشنبه 21 تیر 1400 ساعت 12:11 https://elimehr.blogsky.com/

من که هنوز هم وبلاگ رو بیشتر دوست دارم اصلا حس نوشتن داره خودم به شخصه با اینستا زیاد حال نمیکنم گاهی میشه با وجود اینکه رو گوشیم هست و دسترسی بهش خیلی راحت تره اما چند روز اصلا سراغش نرم اما اینجا یه حس خاصی داره برام

منم به وبلاگ یه حس خاص و ویژه دارم
ولی میدونی اون آسونی در دسترسی و اون سادگی و راحتی در استفاده از اینستا گاهی وسوسه برانگیز میشه

نرگس دوشنبه 21 تیر 1400 ساعت 12:17

سلام عزیزم نه با حذف هیچکدوم موافق نیستیم هردوش دوست داریم هروقت فرصت کردی بیا بنویس البته ترجیحا هر روز

سلام به روی ماهت
ای جانم
وقتی بدانم دوستای عزیزی مثل شما اینجا هستند و اینجا را دوست دارند با دل و جون مینویسم

الهام دوشنبه 21 تیر 1400 ساعت 13:27

نههههههه
هیچکدام را حذف نکن لطفا

چشششششششششششم

فریبا دوشنبه 21 تیر 1400 ساعت 13:50

سلام تیلو جان بانوی رنگها
خوندن اینجا لطف خودشو داره و فکر نکنم مخاطب کم شده باشه
لطفا حذف نکنید
ممنون که برامون مینویسید

سلام به روی ماهت نازنینم
اخه خیلی خیلی کم کامنت دریافت میکردم
فکر کردم شاید اونجا راحت تر هستند همه و اینجا دیگه اون مخاطب همیشگی را نداره
خودم با دل جون مینویسم و از اینکه اینهمه بهم انرژی خوب میدید ممنونم

مهربانو دوشنبه 21 تیر 1400 ساعت 14:35 http://baranbahari52.blogsky.com/

سلام عزیزم
مررسی از تبریک دوباره ت
تیلو جان من دلم نمیاد هیچکدوم رو حذف کنم .
کارای سفالی خوشگلتون عااالیه چقدر دوست دارم مغز بادوم با تو همکاری میکنه
الهی همه سلامت باشن

سلام نازنینم
به شما خیلی خیلی بیشتر باید تبریک بگم ... کلی متولد تیرماهی دارید شما...
راست میگی...
ای جانم
مرسی از اینهمه انرژی خوبی که بهم میدی نازنینم

سلام دوشنبه 21 تیر 1400 ساعت 15:10

سلام عزیزم
خوشحالم بالاخره پدر و مادرتان واکسن زدند، مبارک باشدنمیدانم چه واکسنی زدند اما تب و بی حال بودن نسون میده واکسن اور داشته

سلام به روی ماهتون
بله ... همین که یه واکنشی بدن نشون میده نشونه خوبی هست

لیلی۱ دوشنبه 21 تیر 1400 ساعت 16:18

نخیر خانم با حذف هیچکدام موافق نیستیم
هردو بشدت مخاطب دارد
مرسی بابت تبریک تولد

ای جانم به شما لیلی قصه های عاشقانه
اونقدر همراهیت دلنشین و دوست داشتنی هست که بهش عادت کردم مثل یه شکلات شیرین

ریحانه دوشنبه 21 تیر 1400 ساعت 17:11

سلام تیلو جان
درسته منم تو اینستا دنبالت میکنم. ولی اینجا یک چیز دیگه است. به نظر من کلمات روح دارند و درون نویسنده را میتونی درک کنی و برای خودت تمام اتفاقات را تصور کنی.
با این قسمت موافقم. چون اولین باری که پیام دادم گفتید کدوم ریحانه.

ریحانه جان بدون برای تیلوی ما خیلی عزیزی که همیشه به فکرتونه

اینستا فقط یک لحظه را به تصویر میکشه. اگر یک روز مجبور به انتخاب شدی لطفا اینجا را نگه دار.
من از خوندن وبلاگ دوستان خوشحال میشم. وبلاگ شما. آقای دکتر ربولی و رافائل عزیز. لطفا همیشه بنویسید

سلام به روی ماهت
ممنون که اونجا هم میای و بهم سر میزنی
واقعا همینطوریه ... کلمات جادو میکنند
میدونی ریحانه نازنینم ... من یه عالمه دوست دارم که همشون اسمشون ریحانه است
واقعا گاهی همه را قاطی میکنم و این شرمندگی برام باقی میماند
چقدر از همراهیت خوشبختم
ممنون که اینطور مهربانانه کنارمی

یک عدد مامان دوشنبه 21 تیر 1400 ساعت 17:36 http://Www.Kidcanser. Blogsky

مگه اینستا هم فعالیت داری؟
من چرا نمی دونستم؟!
ولی هیچی وبلاگ نمیشه

بله ... آدرسش را دوباره بزارم براتون ؟
بیاین اونجا هم سر بزنید
کارهای سفالیم را ببینید
aftab_minakari

فرنوش دوشنبه 21 تیر 1400 ساعت 18:49

سلام عزیزم. خوبی؟ من هر روز پیگیرتم. اینستا هم ندارم. به نظر من وبلاگ یه اصالت خاصی داره که هیچ چیزی جاش رو نمی گیره. اگه حذف کنید انگار منم حذف میشم

سلام فرنوش نازنینم
متشکرم
شما خوبین؟
ای جانم
وبلاگ مثل یه خونه قدیمی هست با یه حیاط بزرگ ... کلی درخت و حوض و حس خوب...
نمیشه از همچنین خونه ای گذشت
من حتی اگه بدانم خودت یه نفری هم منو میخونی حتما حتما حتما مینویسم ... اونم هرروز... حس کردم دیگه کسی از اینجا عبور نمیکنه... برای همین اینو گفتم

رابعه دوشنبه 21 تیر 1400 ساعت 19:55

سلام بر بانوی هنر مند و پرانرژی اینستا برای نشون دادن هنراتون خوبه و ان شاالله بشه یه پیج شغلی ولی اینجا محیط دوستانه است و پر از صمیمیت من وبلاگ میدوست .پدر و مادر سلامت باشند.

سلام بر عزیزدلم
ای جانم
ممنون از اینهمه انرژی خوب و مثبتتون
مرسی از این همراهی مهربانانه

ترانه دوشنبه 21 تیر 1400 ساعت 22:33 http://taraaaneh.blogsky.com

مرسی از توضیحت در مورد چیا. من اینجا مصرف می کنم. فکر میکردم همون تخمه شربتی هست.
امیدوارم مشکل مادر جان و پدر جان هم زود حل بشه

قربون عزیزم
تخم شربتی و تخم ریحان و چیا خیلی شبیه هم هستند
حتی شاید تشخیصش برای ما ساده نباشه
اما فواید مختلفی دارند

امیر سه‌شنبه 22 تیر 1400 ساعت 02:05

با سلام
امروز وقت نکردم پیام بزارم الان هم با وجود خستگی دلم نیومد کامنت نزارم
خدا قوت معدن انرژی مثبت

سلام دوست خوبم
همین کامنت کوچولو هم باعث دلگرمی هست
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد