روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روز از نو روزی از نو...

سلام

روزتون زیبا

صبح که از راه رسیدم دست به کار شدم و دوتا از شیشه ها را تمیز کردم

نه که حالا همچین برق انداخته باشم که ملت بخورن تو شیشه...

نه .... اما دیگه با این بارونهای هر روزی و نم نم های عصرگاهی و گرد و غباری که میشینه روی شیشه ها... لازم بود یه دستی بهش بکشم

من از این دستمالهای نانو استفاده میکنم

مارک ناژه

خیلی هم راضی هستم

حالا به خودم قول دادم فردا و پس فردا هم روزی 2 تا تمیز کنم تا کامل بشه...

البته احتمالا تا اینا تمیز بشن دوباره باید برگردیم سر اولی



این روزها از صبح حوالی 8 میام دفتر و تا 7 و نیم عصر هم میمانم

بساط میناکاری را هم آوردم همینجا

دیروز یادم رفته بود سرنگ از خونه بیارم

مجبور شدم برم داروخانه

دوتا سرنگ دقیقا دوبرابر قیمتی که قبلا خریده بودم گرفتم و برگشتم

و اونقدر این سرنگ سفت و به درد نخور بود که به سختی باهاش کارم را راه انداختم

هربار خواستم از این سرنگ استفاده کنم به خودم گفتم بیخود نیست گاهی میریم آمپول بزنیم اینقدر بد میزنن



پ ن 1: آقای دکتر برام یه عالمه سرنگ کنار گذاشتن

سرنگ و نیدل تاریخ گذشته

به نظرم اینطوری هم صرفه جویی میشه


پ ن 2: عکس داداش و همسرش را زدم روی شاسی و گذاشتم روی میز کارم توی دفتر...

هربار نگاهشون میکنم لبخند میزنم


پ ن 3: دیروز یه عالمه از عکس های عید و تولد مغزبادوم و دورهمی هامون را چاپ کردم

مادرجان یه جایی توی آشپزخونه دارن مخصوص نصب عکس

دوست دارن هرچند وقت یه بار عکس های جدید بزارن

عکس های قدیمی را جمع میکنن و به جاش عکسهای تازه میزارن

خیلی کیف داره هربار رد میشی چشمت بخوره به لبخند عزیزانت


پ ن 4: یکی از همسایه ها دیروز برام نان آورده بود

خودش پخته بود

جالب و خوشمزه بود


پ ن 5: باید امروزحسابی به میناکاریها سر و سامان بدم

استاد جان گفتند که فردا یه سری بهم میزنند


نظرات 8 + ارسال نظر
لیلی۱ دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 ساعت 10:22

گندم جانم اقای دکتر روانشناس نبودن؟ یا من قاطی کردم ؟

نه عزیزم قاطی نکردی
ولی آقای دکتر یک کلینیک غیر از روانشناسی و روانپزشکی و این حرفا هم دارن

امیر دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 ساعت 11:23

با سلام
برکت در روزی فرق دارد با روزی زیاد .
در روزی ممکن است خیلی درامد داشته باشی اما برکت نداشته باشه و الکی از دستت بره اما وقتی خدا برکت بده همون روزی هر چند کم باشه اما دوام داره و می تونی باهاش کارهای بزرگ انجام بدی مثلا دستگاه کپی بگیری 40 میلیون یک ماه بعد همون دستگاه شده 90 میلیون در اینجا پول ات برکت داشته .
مهمتر از پول و درامد سلامتی و احساس رضایت و دل خوش و داشتن لبخند شیرین است انشالله که همه را شامل بشین.
در زندگی دو عامل موفقیت یکی صبر و مقاومت است و دیگری امیدواری و تلاش . که خدا را شکر هر دو را داری. و غیر از اینها هزاران حسن دیگر هم داری که خودت بهتر از بقیه از آنان آکاهی داری.
از همه که بگذریم نمیشه از مینا کاری گذشت . پیشنهاد می کنم در دفتر کارت قفسه ای را در دید مشتریان قرار بده و کارهای اماده ات را در ان به نمایش و معرض فروش بگذار این گونه بیشتر دلگرم و سر شوق و ذوق خواهی امد.

سلام به شما دوست خوبم
البته که برکت داشتن یه چیزی دیگه ست... اصلا اگه مال و منال آدم برکت نداشته باشه همه دنیا را هم داشته باشه فایده نداره
البته من مثال شما را از برکت زیاد مصداق درستی برای برکت نمیدونم
با این گرونی ها برکت از همه چی رفته انگار
شما که نمیای سر بزنی هر روز میناهای جدید و جدیدتر منو ببنید

رافائل دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 ساعت 11:54 http://raphaeletanha.blogsky.com

به به. دست دکتر درد نکنه. بهترین کار استفاده از سرنگهای تاریخ مصرف گذشته است.
من منتظر دیدن کارهای رنگ شده هستم.

اوهوم
تازه به خواهرا هم سپردم هرچی از این سرنگها و نیدلها تو خونشون دارن برام بیارن
شما نداری؟

عابر دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 ساعت 20:08

من نمیدونستم سرنگ‌تاریخ مصرف داره فکر میکردم یه تیکه پلاستیکِ دیگه

داره
همه چی تاریخ مصرف داره
حالا که متوجه شدین سرنگ تاریخ مصرف گذشته دارین؟

امیر دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 ساعت 20:36

چشم حتمن میام

ممنون

بهامین سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1400 ساعت 01:38

مینا کاری ،کار با ظرافت و دقت و یه عالمه قشنگی:)
هنرمند جان*.*

ای جانم
هنوز مونده تا یه هنرمند واقعی بشم
فعلا یه مبتدی هستم

امیر سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:18

با سلام
امدم
تشریف نداشتین
رفتم

عه
زودی اومدید و رفتید
شلوغ بودم اول وقت

عابر سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:21

سلام. بله توی یخچال نگه داشته بودم. گذاشته بودم اگر یه موقع ب کمپلکسی داشتم بدم یکی برام بزنه.مرسی که گفتید.

سلام دوست خوبم
سرنگ توی یخچال؟؟؟؟؟
فکر کنم جای نگهداریش محل خشک با دمای معمولی باشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد