روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

نفس نفس ... زندگی...

سلام

روزتون بخیر

امیدوارم حال تک تک تون عالی باشه

هم جسمتون خوب و سرحال باشه و هم روح و روانتون

لبخند روی لبهاتون پررنگ باشه


دیروز یه شنبه شلوغ و پرکار داشتم

اصلا نرسیدم حتی دست به سفالها و رنگ و طرح ها بزنم

تا شب هم توی دفتر بودم

اول صبح که یه سفارش وقت گیر رسید به دستم و تا ظهر وقتم را پر کرد

یک ساعتی تعطیل کردم برای ناهار و نماز

بعدش دوباره مشغول یه کاری شدم تا نزدیک 5 و نیم

که شوهر عمه جان از راه رسید و نردبان گذاشت و رفت پشت بام

همون موقع یهو هوا قاطی پاطی شد و ابر و بارون

نه از این بارونا

بارون شدید

سیل آسا

نردبان را همونجا توی کوچه رها کردیم و پریدیم توی دفتر

ولی بارون قصد بند اومدن نداشت

البته شوهرعمه جان هم فرمودند جناب دزد باز هم برای سرکشی یه سری به کولر زدند...

نظرشون این بود که به محض اینکه کولر را بزاریم ایشون زحمت میکشن و تشریف میارن...

خلاصه که فعلا معلوم نیست چیکار باید کرد


لابلای لحظه های دیروز یکی از خانومای همسایه که تقریبا هم سن و سال خودم هست برام یه کاسه گیلاس و آلوچه آورد... (آلوچه میشه همون گوجه سبز شما تهرونیا)

این یعنی یه کاسه پر از مهربونی

منم امروز براش توت آوردم

مهربونی را دوست دارم با مهربونی جواب بدم


آهان راستی

اولین تکه از میناکاریها را فروختم

دیروز یکی از مشتریهام اومده بود بهم سر بزنه و یه کار کوچیک براش انجام بدم

بعد دیدم داره با یکی حرف میزنه و از میناکاری روی میزم تعریف میکنه

بعد هم گفت که تولد عروسش هست و عکس میناکاری را براش فرستاده و اونم خوشش اومده

اون پنیر خوریها را خرید...

و اینطوری بود که اولین تکه از میناها را فروختم ...






پ ن 1: یک روز تازه را یه طور تازه شروع کنیم


پ ن 2: همیشه به نظرم این عکس هایی که توی آسانسور از خودشون میگرفتن خیلی بیمزه بود

ولی امروز چون به یه دوست قول یه عکس یهویی داده بودم ، گرفتم و استوری کردم


پ ن 3: وقتی خانم مسن همسایه را به یه فنجون نسکافه دعوت کردم ،خودم لبریز حس خوب شدم


پ ن 4: سعی میکنم فاصله و پروتکل ها را رعایت کنم

به شدت

نگران نباشید

شما هم رعایت کنید به شدت

اول به خاطر خودتون و عزیزانتون

بعد هم به خاطر کادر زحمتکش درمان که مدتهاست نتونستند یه استراحت درست و حسابی بکنند...


نظرات 9 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:06

با سلام
این دعوت به یک فنجان نسکافه ، فقط یک دعوت ساده نیست، بلکه دعوت به عشق ، مهربانی، محبت و .... است و این یک رابطه صمیمانه دو طرفه است که روح هر دو را معطر و با طراوات می سازد. اگر همین دعوت های کوچک فراگیر شود همه جا عاشقانه می شود و کینه ها و بدبینی ها فراموش می شود و بقول سعدی با دوستان مروت با دشمنان مدارا
چه جالب که اولین کار مینا کاری را فروختین این اولین برای همیشه در خاطره ات ثبت خواهد شد.
خوبه که روزهای کاری ات شلوغ و سفارش ها زیاد است انشالله خدا به روزی ات برکت و به جان و جسم ات سلامتی و توان دهد تا همچنان تیلویی بمانی و بدرخشی و جولان دهی.
در مورد گوجه سبز که نمیدانم چرا به گوجه سبز معروف شده تا ترش است گوجه سبز است و تا کمی اب زیر پوستش رفت و درشت تر و ابدار تر شد می شود الو یا الو سیاه یا الو زرد. البته شیرازی ها به سیب زمینی هم الو می گویند به اضافه بوشهری ها و ترکان قشقایی .
در مورد دزد و کولر خدمت تان عرض کنم که این دزد جای کولر را پیدا کرده و بهتره هر سال هم موتور و هم پمپ ابش را در بیاری و گرنه هر سال باید از نو بگیری البته می توانی برایش قاب فلزی متحرک بدهی جوشکار درست کند هزینه اش کمی گران می شود اما به اندازه یک موتور کولر نیست.
و باران های این زمانی نه برای کشاورز مفید است و نه برای دامدار بلکه برای هر دو مضر است . و برای اب سد ها هم چندان فایده ای نداره

سلام دوست خوبم
این دعوتهای کوچولو یه کیف خاصی دارن
روزهای کاریم شلوغ نیست ... یعنی ازدحام سفارش و درآمد درست و حسابی ندارم
ولی دارم با تمام توانم تلاش میکنم
از لحظه ها استفاده میکنم
میخوام این هنر را یادبگیرم و باید براش وقت بزارم
ممنون از راهنماییتون

دل آرام یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 ساعت 10:59

سلام
مبارکه، ایشالا پربرکت باشه

سلام عزیزدلم
ممنونم

من یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 ساعت 11:20 http://me2020.blogsky.com

همیشه لحظاتون همین قدر شاد و رنگ و رنگی و پر انرژی باشه
مبارک باشه اولین فروش میناکاری هاتون پربرکت باشه براتون ان شالله

ممنون دوست خوبم
کیف داشت

رسیدن یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 ساعت 12:29

آفرین به تو ، پس کار جدید داره مسیر درآمد زایی خودش رو هم پیدا میکنه .. عالیه موفق باشی عزیزم
و هنر دست تو که با اون همه لذت خلق میکنی معلومه که مشتری جذب میکنه
برای بارون خوش به حالتون ما که اینجا گرم و شرجی

میدونی هنر هیچوقت نمیتونه منبع خوبی برای درآمدزایی باشه
اما لذت داره وقتی به اینجا برسه
اردیبهشت اصفهان تقریبا این شکلیه
هر روز عصر هوا اخماشو میکنه توی هم یه نم بارون میزنه و هوا خنک و دوست داشتنی میشه

نوشین یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 ساعت 12:57

من استوریتو دیدم و کفش و شلوار طوسیتم خیلی قشنگه و ازونا قشنگتر خودتی تبلو جان هرروزت پر ازبرکت

ای جانم
چشمای خوشگل شما اینطوری میبینه عزیزدلم

پیشاگ یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 ساعت 13:32

خداروشکر که بارون باریده اونجا
تیلو ما تو مازندران هم میگیم آلوچه البته به زبون خودم میگیم هلی
ولی ظاهرا تو فارسی میشه گوجه سبز
اینم بگم که ترشی گوجه سبز ( گوجه فرنگیه نرسیده و سبز ) بینهایتتتت خوشمزست

اوهوم
بالاخره یه بارون حسابی دیدیم
چه جالب
نخوردم ترشیش را ...

شکوه یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 ساعت 14:22

سلام روز و روزگارتان سرشار از خوشی تبریک میگم که کار میناکاری داره به ثمر میشینه جالبه ما گیلانیها هم به گوجه سبز میگیم الوچه

سلام به روی ماهت عزیزدلم
عه
چه جالب

لیلا یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 ساعت 16:09

چه مزه ای میده این اولین ها! اولین فروش هنر زیبای دستت مبارک ها باشه عزیز

اوهوم
یه کیف خاصی داره
برای همیشه توی ذهن آدم حک میشه

سهیلا یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 ساعت 19:46 http://Nanehadi.blogsky.com

مبارک باشه اولین فروشت.از یه طرف آدم دلش نمیاد بفروشه،از یه طرف خوشحال میشه .

ممنون عزیزدلم
خیلی خیلی خوشحالم کرد این فروش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد