روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

بی تو من تکراریه روز و شبام

سلام

روزتون زیبا



من دوش گرفتن های صبح گاهی را خیلی دوست دارم

ولی ماه رمضان اصولا این کار را نمیکنم

ولی امروز صبح یه دوش گرفتم و حسابی سرحال شدم

گاهی روتین ها و تکرارهایی توی زندگی هستند که زیبان

اینطوری نیست که بشه بگیم از هرچی تکراره گریزانیم... بعضی از تکرارها و روتین ها و عادتها به زندگیمون یه امنیت و آرامش خاص هدیه میکنن

بعضی از تکراریهای زندگی جزو زیبایی های زندگی هستند

من که خیلی از تکرارهای زندگیم را عاشقانه دوست دارم و باهاشون حس خوب میگیرم

اگه دوست داشتید از تکرارهای قشنگ زندگیتون برام بنویسید



صبح وقتی از پارکینگ اومدم بیرون چشمم خورد به بنفشه هایی که توی فلاورباکس هنوز سرحال بودند

دلم نیومد براتون عکس نگیرم

استوری کردم داخل اینستاگرام

حال خوش سبزه و گل و ماه اردیبهشتی تقدیمتون

اردیبهشت امسالمون هم به سرعت گذشت و با وجود تمام رعایت ها نتونستیم اونطوری که دلمون میخواست کنار هم باشیم و رفت و آمد کنیم

ولی در عوض باید شاکر باشیم برای نعمت سلامتی...



پ ن 1: دیروز از یه پیچ جدید که اصلا هم نمیشناختمش و کسی هم بهم معرفی نکرده بود

یه پیراهن و یه ست بلوز و شلوار راحتی برای مادرجانم سفارش دادم


پ ن 2: چقدر همراهیتون توی اینستاگرام دلم را گرم میکنه و پیامهای محبتتون بهم حس خوب میده


پ ن 3: به نظرتون فردا عید هست؟

من حس میکنم فردا عید نیست و فردا را هم باید روزه دار باشیم


نظرات 13 + ارسال نظر
نوشین چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:54

سللام و صدسلام به تیلو، استوریت حالمو خوب کرد بااون بنفشه ها، حال دلت همیشه خوب، پر از آرامشه حرفات این یعنی پر از نوری، با هیجان هرروز میام ببینم آپ کردی یا نه

سلام به روی ماهت نوشین نازنینم
ممنونم عزیزدلم
بهم لطف داری عزیزم
نور و روشنایی واقعی شما دوستای خوب و مهربون و همدل هستید

امیر چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 ساعت 11:33

با سلام
بی تو تکراریه روز و شبام این عنوان پست جدید است . ولی من می گویم بی تو من زاری است هر صبح و شبام
آیا دیده ای مادری را که قرزندش وقتی می خواهد به سفری طولانی برود در وقت رفتن جلوی در تا زمانی که از پیچ خیابان بگذرد هنوز نگاهش می کند و می خواهد حتی یک ذره بیشتر او را ببیند هر چند این دیدن بیش از یک دقیقه نباشد. حالا ماه رمضان هم شده همین آیا امروز هلال ماه دیده می شود یا فردا هم مهمان خدا خواهیم بود. ولی باید گفت : پسندم انچه را جانان پسندد اگر خدا میل داشت یک روز دیگر هم مهمان او باشیم که بسیار عالی و اگر هم عیدی داد باز هم نیکوست.
در مورد کارهای روتین و تکراری هر روز باید توجه کرد که به چه عادت کرده ایم به کارهای خوب و مفید یا تفریح و خوشگذرانی اگر اولی باشد که بسیار جالب و خوب است اما اگر دومی باشد .....
اصولا گل حال دل را خوش می کند و نه تنها حال دل بلکه قوه دماغی را نیز به واکنش وا می دارد. هم دل و هم عقل و هم خرد را پویا می سازد و اگر این کار در صبحگاهان باشد تاثیر آن مضاعف است . صرف نظر از نوع گل چون همه گل ها زیبا هستند ولی هر کسی به یک نوع گل تمایل بیشتری دارد یعنی میزان نسبت ها فرق دارد مثلا من عاشق نرگسم و نوع صورتی گل محمدی را که از ان گلاب می گیرند را بسیار زیاد دوست دارم و همچنین از بوی محبوبه شب دچار هیجانات قلبی می شوم و بسیار به عالم رویا می روم .
دنیایت را گل گلی ارزو می کنم هر چند خودت گل هستی

سلام دوست خوبم
ممنون از دقت نظرتون
ما هم راضی هستیم به رضای پروردگار
اما انگارالان عیدی را بیشتر از مهمونی دلمون میخواد
من همه گلها را از هر رنگ و مدلی دوست دارم

امیر چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 ساعت 12:45


با سلام
عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــید تــــــــــــــــــــــــــــــــــان مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک
:

سلام دوست خوبم
عید شد؟

رابعه چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 ساعت 12:55

سلام تیلو جان هنرمند پیشاپیش عیدتون مبارک امیدوارم عید فردا نباشه میدونی چرا به دلیل تعطیلی شنبه ان شاالله بهتون خوش بگذره و انرژی های مثبتتون رو برای ما هم بفرستی.

سلام به روی ماهت عزیزدلم
خب فردا تعطیل میشه
من که امیدوارم هرچی زودتر عید بشه

نل چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 ساعت 14:25

سلام عزیزم
صبح یک کلیپ از استیو هاروی دیدم، خانمی به نام باربارا بهش گفت که:ما خدا رو نمیبینیم ولی من فکر میکنم خدا از طریق تو با ما حرف میزنه.چون تو موهبت خدا هستی و باعث میشی مردم معجزه رو از نزدیک ببینن و لمس کنن و... .

حالا باید بگم که حس میکنم، خدا از طریق تو با ما حرف میزنه.
دیدن ریز و درشت زندگی، خوب و بد زندگی، انگیزه های کوچولو و بزرگ...
تو موهبت و رسالت خدایی

همچنان یک ریز داره پخش میشه:
تو چقدر نابی بس که جذابی منو دیوونه میکنی
رو چه حسابی بازی میکنی با من اینجوری بیخودی
همینجوری بمون نزار تغییرت بدن این آدمای بد
تو چشم نباش اصن این حسودا آدمو چشم میزنن فقط و....

دقیقا زمانی که دل شکسته،بدنبال نشونه ای بودم کجا اشتباه کردم و دکمه پخش و شنیدن..
"همینجوری بمون،نزار تغییرت بدن این آدمهای بد.."


خدا از طریق تو با من حرف میزنه دوست من

از روتینهای دوست داشتن زندگی:
شکرگزاری
استفاده از اکسسوری:گوش،دست،گردن،مو و..- رژ و ابرسان و ضدافتاب(شاید برای همه عادی باشه،ولی وقتی قراره خونه باشی و بیرون نری،کسی نیاد،خودتی و خودت، انجام اینکارها برای دل خودت بهت انگیزه و قوت قلب میده. کمااینکه اینهارو خریدی که خودت حالشو ببری)
گوش کردن به صدای پرنده ها
نگاه کردن به رشد گلدونها
چک کردن وبلاگ تیلو
خوندن کتاب یا دیدن کلیپ اموزشی


پاینده و خوب باشی عزیزم

وای نل عزیزم
یه چیزی بهت بگم
چون از دوستای قدیمی من هستی شاید یادت بیاد که قبل تر در این مورد حرف زدم
گفتم : هرکدوم از ما در درونمون پیامبری داریم که رسالتی داره
هر کدوم از ما پیامبری هستیم که روح خدا در کالبدش دمیده شده
یادت هست قبلا گفتم هرکدوم از ما باید جانشینی نیکویی برای پروردگار روی زمین باشیم؟
حالا وقتی کلمات تو را میخونم حس میکنم باید بیشتر حواسم به خودم باشه
با انرژی خوبت رسالت امروزت را انجام دادی
حال دل منو خوب کردی
چقدر روتینهای خوب و دوست داشتنی ای داری
به منم انگیزه دادی
بی نهایت بودنت حال دلمو خوب میکنه

عاطفه پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1400 ساعت 12:00

عیدت مبارک تیلو جان

ای جانم همه روزهای زندگیت مبارک و شاد

لیلا پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1400 ساعت 17:06

سلام تیلوی عزیز عیدت مبارک نازنین

لیلای خوبم سلام به روی ماهت
همه روزگارت مبارک و شاد

دلفین پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1400 ساعت 19:08 http://dolfin2021.blogfa.com/

سلام به تیلویِ هنرمندِ عزیزم ، عیدتون مبارک باشه

سلام به دوست خوبه خودم
ممنون عزیزم
همه روزهای زندگیت پر از شادی و خیر و برکت

رسیدن جمعه 24 اردیبهشت 1400 ساعت 10:46

امیر جمعه 24 اردیبهشت 1400 ساعت 11:48

با سلام
اگر بگم ما در درون خودمان هم خدا داریم هم پیامبر داریم هم بهشت هم جهنم دارم هم نکیر و منکر داریم هم شاه داریم هم ملت داریم هم ....
شاید بگی چه خبره چرا جفنگ میگی درون ما مگه کره زمین است که اینها درونش باشه ؟ و من می گویم بله همه اینها هست . خدا در قران فرموده ( ونفحت فیه روحی) ما از روح خود در تو ( ادمی ) دمیدیم و جایی دیگر فرموده ما ترا جانشین خود در روی زمین قرار دادیم . پس هم جانشین خدا و هم خدا هستیم. اما با قرار دادن نفس لوامه که با انجام کارهای بد ما را مورد سرزنش قرار داده و با انجام کارهای خیر مورد تشویق قرار میدهد نقش پیامبر در درون ماست وقتی کاری نیک انجام میدهیم و وجدانمان راحت است بهشت و برعکسش در مورد کارهای بدمان وجدانمان معذب است جهنم زندگی است فرمانروای و شاه هم خرد و عقل است و مردم هم سایر اعضا و جوارح هستند و نکیر و منکر هم وجدان است که محاکمه می کند و حکم می دهد .

سلام دوست خوبم
دقیقا موافقم
درون ما دنیای پیچیده و عجیبی پر از شگفتی هاست
و انسان جانشین خداوند روی زمین هست
کاملا موافقم

مهربانو جمعه 24 اردیبهشت 1400 ساعت 18:24 https://baranbahari52.blogsky.com/

لباس جدید مبارک مامانی باشه عزیزم
دیدی فرداش عید شد؟؟
طاعاتت قبول تیلو جان عیدت مبارک

عزیزدلمی
هنوزم به دستم نرسیده که...
اره خدا را شکر

نگار شنبه 25 اردیبهشت 1400 ساعت 01:10

سلام وقت بخیر. اگر اشکالی نداره میشه پیج اینستاتون را داشته باشم. پیج آشتی و آبان جون را هم دارم

سلام نازنینم
چرا نشه عزیزدلم
من پیچ اینستا را عمومی گذاشتم برای همه
aftab_minakari

امیر شنبه 25 اردیبهشت 1400 ساعت 09:47

با سلام
امسال انگار کمی با عید ها رابطه ات کم رنگ شده سال تحویل را که از.دست دادی عید فطر را هم که دیر متوجه شدی
مشغولیات زندگی همه چیز را از یادم ادمی می برند

سلام دوست خوبم
لحظه ها را دریاب
این مناسبتها همشون بهانه هستند
سال تحویل را به نظر خودم از دست ندادم که هیچ، از همه سالها زیباترم برگزار شد
توی حال هوای خودمون و فسقلیا بودیم و داشتیم حسابی خوش میگذروندیم و عکس میگرفتیم
عید فطر هم به نظرم خوب بود
جای شما خالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد