روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزی چند لحظه به من فکر میکنی ؟

سلام

لحظه لحظه هاتون پر از زندگی

زندگی یه موهبت خیلی قشنگه ، نباید دست کم بگیریمش

کرونا اومده و کلی از دلخوشی های کوچیک و بزرگ زندگی هامون را بیرنگ کرده

در عوض یه عالمه سبک و سیاق تازه یادمون داده

بهر حال زندگی هیچوقت بر یک مدار ثابت نمیچرخه

ما هم باید یاد بگیریم زندگی را تو هر لحظه ای ، با هر شکل و شمایلی زندگی کنیم


مادرجان تصمیم گرفتند امروز هم یه نذری کوچولو بپزن

مثل دفعه قبل توی باغچه

پلوشوید با کوکو سبزی

گویا خواب درگذشتگان را دیدند و گویا هوس اونا بوده

برای همین امروز بعد از ساعت کاری میرم دنبال مغزبادوم و خواهر جان ، تا با هم بریم باغچه کمک مادرجان



من هرسال عید فطر سعی میکردم برای مادرجان و خواهرا و فسقلیا عیدی بخرم

ولی امسال اینکار را نکردم

یعنی نمیشد

حقیقتش این هست که من مدتهاست به شدت رعایت میکنم به خاطر اینکه فکر میکنم رفت و آمد غیرضروری ما را مدیون میکنه به کادر درمان

اینترنتی هم چیزی که چشمم را بگیره ندیدم

ولی باید برای تشکر از زحمات مادرجان هرطور شده یه چیزی اینترنتی پیدا کنم و براشون بخرم

میدونم همین الانم دیر شده و دیگه برای روز عید به دستم نمیرسه

ولی بهر حال هدیه زمان خاصی لازم نداره



پ ن 1: ممنون که اینهمه دوستای خوب و همراهی هستید


پ ن 2: یه ظرف بزرگ را شروع کردم

البته بردم خونه و اونجا دارم روش کار میکنم

برام این چالشها پر از حس و حال خوب هستند


پ ن 3: فلاورباکس جلوی درخونه اونقدر زیبا و دلبر شده که صبح ها قبل از اومدن چند دقیقه ای به تماشا می ایستم....

این یعنی زل زدن توی چشمای بهار...


نظرات 7 + ارسال نظر
رسیدن سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1400 ساعت 10:13

سلام عزیزم خوبی
من هر روز میام وبلاگت چرا پست های قبلی برام بالا نیومده بود
الان دیدم برم بخونم
خدا مادر رو سالم و شاد بالا سرت حفظ کنه و همچنین پدر جان

سلام به روی ماهت
نمیدونم والا

سارا سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1400 ساعت 11:06 http://15azar59.blogsky.com

میدونی تیلو قصد دارم بذر سبزی بخرم مثل نعنا و ریحان و این جور سبزی ها و توی باکس پرورش بدم نمیدونم میشه توی فضای اپارتمان و تراس یا نه ولی خیلی دوست دارم امتحان کنم
....
منم امسال هیچ عیدی که نگرفتم برای کسی هیچ الان ۶ هفته هست مادرم و خواهرام رو ندیدم دلم براشون خیلی تنگ شده

سعی کن باکس های بزرگ بخری
اگه تراس آفتاب گیر باشه خوب میشه
نعنا را بهتره ریشه اش را از جایی که نعنا هست بگیری

عزیزدلم
میفهمم این دوری و دلتنگی ها
ولی فعلا چاره ای نیست

امیر سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1400 ساعت 11:27

با سلام
چقدر عنوان زیبایی انتخاب کرده ای
روزی چند لحظه به من فکر می کنی؟
به کسی که عاشقانه دوستش داریم مدام و به کسی که نسبتا زیاد دوستش داریم در روز لحظاتی به او می اندیشیم . اما کسی هست که همیشه به یاد ماست و لبخند می زند و مراقب حرکات و رفتار و اعمال ماست مدام نگران است مبادا مشکلی پیدا کنیم و ....
بله درست حدس زدید اون پدر و مادر هستند و این را بگم که این نگرانی و مراقبت انان ناشی از.ذات خداوند است که در نهاد پدر و مادر گذاشته شذه و به عبارتی پدر و مادر سیاره ای هستند که نور خود را از خورشید خداوند گرفته اند یعنی در اصل خداوند نگران و مراقب ماست و این امر در پدر و مادر نمود کرده است
تیلو جان می توانی هدایایی که می خواستی بخری را جمع کنی و پول فطریه ات را هم اضافه کنی و برای خانواده ای بی بضاعت که کم هم نیستند هزینه کنی
بله درگذشتگان هم منتظر عیدی و خیرات و نذورات ما هستند . و چه خوب است که به نیت آنان صدقه دهیم و خیرات کنیم . در ضمن اینکه مامان خواب دیده که .... حاکی از نوعی تله پاتی است که بین دو جهان برقرار شده است .
در مورد هدیه هم بقولی ماهی را هر وقت بگیری تازه است .... ولی در مناسبت خاص خود شیرینی و ذوقش مضاعف است.
چقدر خوب است که کار طرح سفال را با تمام وحود دنبال می کنی و از جان مایه میزاری و چون حرف دلت است پس دلنشین است.
در ضمن پختن نذری علاوه بر آثار معنوی برای اموات و همچنین دیدن مجدد فامیل و اقوام موجب می شود که فسقلی و قند عسل و مغز بادوم و فندوق و مغز پسته و مغز بادوم هندی و مغز بنک را دوباره ببینی
نذر و نیازتان مقبول درگاه حق و طاعات و عبادات تان قبول و پیشاپیش عیدتان مبارک

سلام دوست خوبم
چه دقت خوبی داشتید به عنوان
دقیقا با نظرتون در مورد پدر و مادر موافقم
هدیه برای عزیزان و اطرافیان باعث دلگرمی میشه
گاهی بهترین کار خوب نیکی کردن به همین آدمهای نزدیک خودمون هست
خدا طاعات و عبادات همه را قبول کنه

مه سو سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1400 ساعت 11:50 Http://mahso.blog.ir

سلام...نمیدونم هنوز سطح کارتون چقدره ولی شاید از کارهای خودتون هم بتونین هدیه های قشنگی به اهل خونه بدین؟!!!!

سلام مه سوی نازنینم
پروسه تهیه و رنگ آمیزی و کوره دادنش یه کمی طولانی هست
برای همین نمیرسم
وگرنه خودمم بهش فکر کردم

شکوه سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1400 ساعت 13:31

سلام چه پست قشنگی البته مثل همیشه خیلی سال پیش من دانشجوی دانشگاه اصفهان بودم صاحب خانه ای داشتم که گاها منو به میهمانی پلو شوید و کوکوسبزی مهمان میکردند خیلی غذای خوش عطر و طعمیه ولی خودم هیچ‌وقت درست نکردم الان عطر شوید و سبزی تازه ش به مشامم رسیده خیراتتان قبول

سلام به روی ماهت
یعنی پلو شوید باقالی با کوکو سبزی غذای اصفهانیه؟
نمیدونستم
جاتون خالی که اتفاقا عطر و طعم نذری دیروز هم عالی شده بود

نل سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1400 ساعت 13:43

سلام عزیزدلم
به به
چه عالی
نذرشون قبول، التماس دعا
خدایا شکرت بایت زیبایی

سلام به روی ماهت عزیزدلم
الهی شکر

zahragoli سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1400 ساعت 17:57 http://zahragoolii.blogfa.com

از این پستتون حس خوبی‌ گرفتم
خدا سایه ی بزرگترا رو همیشه برامون حفظ کنه

ممنون عزیزم
الهی آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد