روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

همدلی های واقعی

سلام

روزتون زیبا

رسیدیم به قدم های آخر رمضان امسال

جمع و جور کنید

از این روزها و ساعتهای آخر هر استفاده ای که دوست دارید ببرید

ذکرهایی که دوست دارید

کارهایی که مونده و میخواین حتما توی این رمضان انجام بشن و ...


ممنون از اینهمه همراهیتون برای پیچ

ممنون از اینهمه لطف و ذوق و انرژی

یه عالمه حال خوب گرفتم از این همراهی و همدلیتون


هر وقت میخوام یه کار تازه ای را یاد بگیرم همه انرژی و توانم را براش میزارم

سعی میکنم قدم های اول را بلند و محکم بردارم

سعی میکنم اول کار تا وقتی حسابی توی اون کار مهارت پیدا کنم ، براش وقت  بزارم و ازش لذت ببرم

الان که برام جذابه و الان که دوستش دارم، حسابی بهش مشغول میشم

فعلا با رنگ ها و نقش ها دلخوشم

تا ببینم به کجا میرسه




پ ن 1: این روزها با فسقلیا فقط تماس تصویری دارم

مدتی هست ندیدمشون


پ ن 2: آقای دکتر برام مدل و طرح و رنگهای جذاب سفالی پیدا میکنن

هم بهم ایده میدن

هم میرن دنبال عمده فروشی ها و بحث خرید مواد و سفال و اینا


پ ن 3: اونقدر ایده تو ذهنم هست

الان که وارد این کار شدم دلم میخواد از یه تکنیک دیگه وارد شده بودم


پ ن 4:  امسال توی ختم قرآن کاهلی کردم...

امروز صبح که بیدار شدم کلی غصه خوردم


نظرات 9 + ارسال نظر
Parsa یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:59 https://bozorgha.blogsky.com/

عالی

دل آرام یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:06

ساختن فرصت از تهدید همینه
سلام
آفرین هنرمند جان منتظر عکسهای خوشگل کارات هستم تیلو جان

سلام دل آرام نازنینم
بهم لطف داری
ندیدی پیچ اینستاگرامم را؟

امیر یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 ساعت 12:01

با سلام
نمیدونم هنرمند به کی میگن که شما میگین من هنرمند نیستم . بقول شاعر : بیدلی در همه احوال خدا با او بود / او نمیدیدش و از دور خدایا می کرد. حالا هنرمند چه شکل و شمایل داره که شما ندارید نمیدونم.
هنر و هنرمند یه فرایند نسبی است و بطور مطلق نیست یعنی هر چه جلوتر بروی باز هم راه ادامه دارد تا بی نهایت و همچنین صبر بسیار می خواهد تا پخته شود خامی . در کنار هنر عجله و شتاب نکن و بدان هنرمند ان نیست گهی تند و گهی خسته رود بلکه آن است که آهسته و پیوسته رود.
برایت آرزوی بهترین ها را دارم
در واپسین روز های رمضان ، دل به نجوای عشق و شور رمضان بسپاریم و از این خوان لقمه های اخر را بی رمق و بی حوصله نشخوار نکنیم . برایت اوج عرفان و معنویت را در سحرگاهان و دم دمای افطار ارزو می کنم

سلام دوست خوبم
هنرمند اون کسی هست که یه هنر را به بهترین شکل و ظریف ترین حالتش انجام میده
اینکه من هر کاری را دلم بهم میگه یه سراغی ازش میگیرم اسمش هنرمند بودن نیست
ولی شما همیشه همیشه همیشه به من لطف داشتین و دارین

التماس دعا در این روزها و ساعات واپسین ماه مبارک رمضان

نوشین یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 ساعت 13:12

سلام عزیزم طاعاتتون مقبول درگاه حق، من فالوتون کردم، کاش اموزش هم برای منی ک مبتدی هستم بزارین ممنون

سلام نازنینم
طاعات شما هم قبول
من خودم هم مبتدی هستم
ولی هرچیزی بپرسی ازم و بلد باشم بهت میگم
اگه هم بلد نباشم از استادم سوال میکنم و بهت میگم

تارا یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 ساعت 17:10

سلام تیلو جان
لطفا یه توصیح درباره کلاس میناکاری و این هنر میدی؟
کلاست حضوریه؟.
اگه آنلاینه میشه لطفا یه پیج یا شماره از استادت بدی
هزینه کلاس و سفال و رنگ هم ممنون میشم بگی
هروقت تونستی و فرصت شد

سلام تاراجان
هنرمیناکاری روی اجسام مختلفی انجام میشه
گرون ترین و ظریف ترین و زیباترینش روی طلا و نقره هست
بعدش میناکاری سنتی روی مس هست
و میناکاری روی سفال
کلاسم آموزشی من حضوری و خصوصی بود
کلاسهای آنلاین زیادی توی پیچ های اینستاگرام دیدم
یه سرچ کوچولو داخل اینستا بکنی بزنی میناکاری روی سفال کلی پیچ برات معرفی میکنه
استاد من کلاس آنلاین ندارن
هزینه ی اولیه برای آموزش زیاد نیست
یه مقداری لوازم و رنگ و لعاب اولیه میخواین و مقداری سفال

taraaaneh یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 ساعت 22:15 http://taraaaneh.blogsky.com

سلام تیلو جان.

خسته نباشی خانم هنرمند. کارهای قشنگت رو دیدم.واقعا که آفرین یک سوال، برای مینا کاری از چه ماده ای استفاده میشه؟ یعنی چیزی هست که اینور دنیا هم گیر بیاد یا اینکه خیلی اختصاصیه؟

سلام عزیزدلم
ممنون نازنینم
بهم لطف داری
اینکه انور دنیا پیدا میشه که حتما میشه
همه چی اونجاها هست
ولی من اسم ماده و درصدهای مخلوط کردنش را هنوز نمیدونم
و البته اینکه بعد از رنگ آمیزی نیاز به کوره پخت 950 درجه داره که نمیدونم اینو از کجا باید پیدا کنی...

دلفین دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 ساعت 00:22 http://dolfin2021.blogfa.com/

تیلو جون یه سوال راجع به سفال ذهنم رو درگیر کرده ، یادم باشه بپرسم و ممنون میشم وقت داشتید منو از درگیری ذهنی نجات بدید

بپرس عزیزدلم
چی بود سوالت؟
البته اگه جوابش را بلد باشم

در بازوان دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 ساعت 02:33

سلام تیلو جانم
من اینستا ندارم و الان با گوشی یه نفر دیگه رفتم عکس کارهات رو دیدم. خیلی خیلی قشنگن و نمیدونی چقده کیف کردم.

همیشه دلت خوش و مشغول ساختن قشنگی ها باشی

سلام به روی ماهت
ممنونم که رفتی و دیدی
ممنونم که ازم تعریف کردی
ممنون عزیزدلم

رسیدن سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1400 ساعت 10:21

وقتی بری تو کار هنر ، غرق میشی . منم کلی ایده و طرح دارم
از من بشنو سعی کن هر کاری رو به وقتش انجام بدی وگرنه رو هم جمع بشن دیگه نمیتونی هندل کنی و طرح رو طرح تو سرت و گوشیت تلنبار میشه

حتما به نصیحتت گوش میدم
چون میدونم که تجربه ها ت بینظیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد