روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

یک روز نوی بهاری

سلام

روز نوی بهاریتون مبارک

امروز هوا گرم و تب دار هست

هوا ابریه ولی از اون نسیم بهاری خبری نیست و من به شدت چشم به راهش هستم

از اوایل مهرماه براساس پروتکل ها و قانون دوری دوستی ای که این روزها باید رعایت کنیم ، مثل خیلی از مشاغل فاصله بین خودم و مراجعین را از این طلقهای پلاستیکی کشیده بودم

اما امروز صبح با این هوای تب دار و دم کرده ، پلاستیکها را باز کردم و تا کردم و جمع کردم

مدتی هست که به تولید کمتر زباله و البته استفاده بهینه از مصنوعات پلاستیکی دقت میکنم

اگه قبل تر بود این طلق را که بالاهاش غبار گرفته بود مینداختم بره... نهایت میزاشتم توی زباله های بازیافتی، اما الان با یه دستمال نم دار تمیزش کردم و مرتب و منظم تا زدم و جمع کردم تا بعدها اگه جایی لازم شد ازش استفاده کنیم

یه کوچولو دارم رعایت میکنم ، بالاخره قدمهای کوچولو کوچولو و خرده عادتها هستند که ما را به سمت کارها بزرگ میبرن

منم باید برای طبیعت و محیط زیست کاری بکنم که لااقل دل خودم راضی باشه

خلاصه که الان هوای تازه بهاری راحت تر جریان داره

باید زنگ بزنم سرویس کار کولر هم تشریف بیارن

اونایی که هرروز با من بودن شاید یادشون باشه ، پارسال توی ایام نوروز جناب دزد زحمت کشیده بودن و موتور کولر دفتر من و همسایه ها را برده بودند

برای همین پارسال اواسط پاییز از آقای سرویس کار کولر خواستم بیان و موتور کولر را باز کنند که روی پشت بام نباشه

به آقای همسایه هم همین پیشنهاد را دادم و هر دوتا موتور کولر را باز کردیم

و قابل توجهتون که جناب دزد امسال هم دقیقا در ایام نوروز زحمت کشیده بودند و سری به همینجا زده بودند و البته که باز هم موتور کولر یه سری از همسایه ها را برده بودند

حالا بایدهماهنگ کنیم که جناب سرویس کار تشریف بیارن و همه چیز را مرتب کنند



آهان راستی پنجشنبه عصر طبق هماهنگی هایی که با خانم کوره دار انجام دادم رفتم و سفالیهام را گرفتم

برای من که هیجان انگیز بود

یه سری ایرادات وجود داشت که البته از نظر استاد جان بیشترش مربوط به کار خانم کوره دار بود

و قرار شد دیگه کارام را پیش ایشون نبرم و ببرم همونجایی که از این اشکالات پیش نمیارن

هنوز راه درازی برای رسیدن به چیزی که توی ذهنم هست در پیش دارم

ولی طبق قولی که داده بودم توی اینستاگرام یه پیچ راه انداختم

aftab-minakari

ممنون میشم اگه یادتون بمونه که من اونجا تیلوتیلو نیستم و فقط اینجا تیلوتیلو هستم

شما هم مثل من حوصله داشته باشین تا قدم قدم با هم پیش بریم

ولی خیلی خیلی خوشحال میشم که همراهم باشید و نظراتتون را بهم بگید ... ایراداتی که میبینید... چیزهایی که به ذهنتون میرسه و ...



پ ن 1: پنجشنبه با دیدن نتیجه کار کلی توی ذوقم خورد

ولی تصمیم گرفتم با پشتکار پیش برم

امیدوارم خیلی زود سبک خودم را پیدا کنم و به چیزی که میخوام برسم


پ ن 2: اقای دکتر یکی از بهترین مشوق های کارهای هنری من هستند


پ ن 3: پدرجان بهترین پشتیبان کارهای هنری من هستند


پ ن 4: مادرجان ، خواهرا ، برادر و مغزبادوم بزرگترین انگیزه های کارهای هنری من هستند...

نظرات 7 + ارسال نظر
دلفین شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 12:49 http://dolfin2021.blogfa.com/

چه جمله خوبی ؛قدم های کوچولو کوچولو مارو به سمت کارهای بزرگ میبرن...خیلی کار خوبی کردی طلق رو نگه داشتی عزیزم .
پیج رو فالو کردم ازین همه هنر لذت بردم و کلی به خودم میبالم از اینکه شما بانوی هنرمند مهربون دوست داشتنی رو فالو میکنم . موفق ترین باشی تیلوی قشنگم


ممنونم از همراهیتون

پیشاگ شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 15:16

اینجام یکم گرمه ولی یه بارونایی هم اومد خداروشکر بارون 3 دقیقه ای
چقد همرو خوب تو کارای هنریت توصیف کردی
مشوق و پشتیبان و انگیزه ها

ما از اون بارونا نداریم
ولی اقای دکتر هم از بارونها و هوای بینهایت عالی بعدش برام گفتن

امیر شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 16:54

دستم بگرفت و پا به پا برد
تا شیوه راه رفتن اموخت
تیلوی عزیز ره صد ساله را نباید یک شبه رفت خصوصا در امر هنر و ذوق هنری.
من فکر می کنم نه به عنوان یک مادر به فرزندش بلکه به عنوان یک داور در امر قضاوت به حاصل کارت بنگر . عیب ها را دسته بندی کن و بنویس . انهایی که مربوط به طرح هستند جدا عیب های مربوط به رنگ بندی و رنگ امیزی جدا و انهایی که مربوط به کوره و فر است جدا بنویس . انهایی که مربوط به خودت است با دقت رفع کن و انهایی که مربوط به کوره است با کوره دار صحبت کن و علت را جویا باش و در رفع عیب تلاش کن.
اما فارغ از بیان هر گونه قضاوت میخواهم اصل ذوق و هنرمندی ات را تحسین کنم. همین که حرف دلت را فرمان می بری و سفال بیمقدار را نه با رنگ بلکه با جان نقش میزنی این زیباست. به عبارتی هنر از هر مقوله اش که در نظر بگیری دلنشین است چه نقاشی باشد که افکار و ارمان را در بر لوحی می نگارد یا شاعری باشد که رمز و راز عشق را در قالب کلمه و حروف بیان می دارد یا موسیقی دانی باشد که وهم آلود ندای جان را به گوش مب رساند یا تیلویی باشد که سفال ساده را چنان زیبا و هنرمندانه طراحی می کند که دقت کرذن در ان موجب می شود که ناخود آگاه از عمق جان برای ایشان درود بفرستی و دستان ایشان را ببوسی از راه ادب و قدر شناسی
من فکر می کنم که هنرمند جلوه ای از زیبایی خداست که در قالب بشر نمود پیدا کرده است. و بقول سعدی رسد ادمی به جایی که بجز خدا نبیند.
خدا زیباست و زیبایی ها هم نمود و بیان صفات خداست. و هنرمندان سفیران سروش و خدا هستند.

چشم حتما نکاتی که گفتید را مد نظر میگیرم
ممنونم از این تحسینتون
من خودم را هنرمند نمیدونم
اما هنر را دوست دارم

لیلی۱ شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 17:05

عالی هستن عزیزدلم مثل خودت


ممنونم عزیزدلم

ریحانه شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 18:38 http://transportation-postdoc.blogfa.com/

دیدم و عالی بود. چی رو میگی خوب نشده؟ خیلی خوب بود. تبریک فراوان برای این همه هنرمندی.
من با آدرس persian-kids-english-story‌ براتون کامنت گذاشتم

ممنونم ریحانه ی نازنینم
چقدر خوبه که همراه و همدل هستی

سارا یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 ساعت 01:27 http://15azar59.blogsky.com

کارهات خیلی قشنگن تیلوجان به عنوان تجربه اول عالی هستن و قطعا عالی تر هم میشن بازی با رنگها خیلی کیف داره

ممنونم سارای مهربونم
امیدوارم خیلی زود به اون سطح و حدی که میخوام برسم
هنوز کارها دلچسب خودم نیستند

رسیدن سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1400 ساعت 10:23

من چرا این همه پست ندیدم
هر روز می‌آمدم

عزیزدلم
چیزی از دست ندادی
همین که همیشه همراه و مهربان و همدلی برام کافیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد