روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

سلام از منه یار مهربونم

سلام

روز و روزگارتون خوش

روزهای بهاریتون پر از رنگهای قشنگ و درخشان

آفتاب بهار زیبا و دوست داشتنی و پررنگ هست ، یه آفتاب دلچسب و در عین حال گرم

دیدنش لذت بخشه ، اما از اینکه توی آفتاب قرار بگیریم فرار میکنیم

از آفتاب گفتم یاد ضد آفتاب افتادم

مراقب پوست تون باشید

اولین قدم برای زیبایی پوست سالم هست

من که قدم های اول را جدی میگیرم همیشه

خودم جز اون دسته ای هستم که اصلا زمستون و تابستون نداره و هر موقع بخوام از خونه خارج بشم حتما حتما از ضدآفتاب استفاده میکنم

البته بهتره که روی پوست دستم هم بزنم ، چون موقع رانندگی پوست روی دستم هم به شدت در معرض آفتاب هست ، ولی این یکی را خیلی اجرا نکردم تا حالا...


نذری پزون توی باغچه به خوبی برگزار شد

یه آش رشته خوشمزه و خوش رنگ و آب

خواهرجان و مغزبادوم هم اومدند کمک

حلوا هم پختند و اون را هم بین همسایه ها تقسیم کردند

برای افطار هم برگشتیم سمت خونه و بعدش هم که برنامه ها و دعاهای شب قدر

کاش شب قدر من را هم یاد کرده باشید...

چقدر خوشحال میشم که توی دعاهای قشنگتون بوده باشم


فعلا همه زمانم را اختصاص دادم به میناکاری

توی پیچ و سایتها میگردم و به کارهای بقیه نگاه میکنم و لذت میبرم

انگار سیر نمیشم از دیدن

بعد دنبال طرح میگردم

طرح هایی که یه جورایی به دل خودم بشینه

البته فعلا فقط طرح میزنم و سیاه قلم میکنم

منتظرم سری اول کار از کوره بیرون بیاد و بعد از اینکه ایرادات کارم مشخص شد برم سراغ سری بعدی

زنگ زدم به خانمی که قراره کار کوره را برام انجام بده ، قول داده تا پنجشنبه بعد ازظهر کارها را تحویلم بده

امیدوارم دوباره بدقولی نکنه

چون قول دوشنبه داده بود و بعد گفت پنجشنبه ...



پ ن 1: این برنامه زندگی پس از زندگی (شبکه 4) ، خیلی خیلی ذهنم را مشغول کرده

فقط چند قسمتش را دیدم

اما همون قسمتهای کم هم باعث شده شدیدا به فکر فرو برم


پ ن 2: استاد جان از سبکی که برای انتخاب طرحها و سیاه قلم ها انتخاب میکنم بسیار شگفت زده شده


پ ن 3: به نظرتون سال 6 و نیم برای شروع کارهای ساخت و ساز ساختمان ، یه کمی زیادی زود نیست؟؟؟؟؟؟؟


پ ن 4: منتظر اتفاقات خیلی بزرگی هستم...

نظرات 5 + ارسال نظر
پیشاگ چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 ساعت 09:07

به به تیلووو بالاخره پیوسته اومد
نذرتون قبول باشه عزیزم . ایشالا تنتون سالم باشه همیشه
امیدوارم کاراتو زودتر تحویل بگیری
موفق باشی خانم هنرمند پر انرژی


انرژی خوبت توی تک تک کلماتت پیداست

رسیدن چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 ساعت 12:06

به امید اتفاقات مهم دست به دعا هستیم

آمین به تمام دعاهای خوب و قشنگت

taraaaneh چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 ساعت 15:10 http://taraaaneh.blogsky.com

به به آش رشته و حلوا ، من که هر دو رو خیلی دوست دارم.
آفرین که مراقب پوستت هستی: کرم آفتاب واقعا لازمه .شستشوی صورت هم مهمه. من سالهاست هر شب قبل از خواب و هر روز صبح صورتم رو با یک صابون مایع خیل ملایم میشورم و بعدش کرم مرطوب کننده میزنم. نوشیدن آب هم البته خوبه.
کی پس عکس میناکاریها رو میگذاری؟

ای جانم
جای همه دوستان خالی
همین که حواسمون به پوستمون باشه خیلی حس و حال خوب داره
هنوز از کوره نیومده میناها... به محض اینکه بیاد پیچ مون را راه میندازیم

امیر چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 ساعت 16:01

با سلام
ابتدا نذر و نیازتون مقبول درگاه حق در شب قدر برایتان دعا کردم و اسمتون را بردم و از خداوند درخواست کردم بهترین ها را برایت رقم بزند و سرنوشت یک ساله ات را به بهترین وجه بنویسد .
در مورد سیاه قلم و طرح ها ، این گونه کارها ذوقی و سلیقه ای است و البته اینکه ذوق و سلیقه را به نحو احسن روی سفال پیاده کنی این معماری خاصی را می طلبد که در وجودت بلاقوه و بالفعل وجود دارد.
نمیشه برای کارها از فر و تستر استفاده کنی ؟ یا دمای لازم را ایجاد نمی کنند؟
همیشه منتظر کارهای بزرگ باش تا کارهای بزرگ هم انجام شود منتظر هر چیز باشی همان خواهد شد

سلام دوست خوبم
خیلی خیلی ممنونم
مطمئنم دعای خوبتون توی زندگی کلی بهم حس و حال و انرژی خوب میده
منم اگه قابل بوده باشم یادتون بوده و هستم
نه کوره مخصوص داره و دمای 950 درجه لازمه

دلفین چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 ساعت 18:11 http://dolfin2021.blogfa.com/

تا باشه اتفاقای بزرگ و خوب باشه

یک عدد سوال از دختر اصفهانیمون ؛ می خوام گز سوغاتی بخرم ، نمیدونم معراج خوبه یا آریا
فرق گز آردی با معمولی چیه یعنی کدومش خوشمزه تره ؟
تیلو جان گز خوب معرفی میکنی

الهی آمین
من معراج را اصلا نمیشناسم
ولی آریا هم گز خوبی داره و هم بسته بندی های شیک و فانتزی که برای سوغاتی خیلی خوشگلن
تازگی نخریدم ازش ولی یه زمانی یه گز عسلی داشت که خیلی خیلی بینظیر بود
من به سلیقه خودم گز آردی را بیشتر میپسندم
گز معمولی در بسته بندی مثل شکلات هست و آرد نداره ، شاید خوردنش راحت تر و بی دردسرتر باشه ولی گز آردی داخل آرد هست
من مدتی هست گز کرمانی میخرم و راضی هم هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد