روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چرا هنوز من عاشق لبخندتم...

سلام

روزتون زیبا

لحظه هاتون پر از حال خوب

حال خوب را هرجوری شده باید پیدا کرد و محکم نگهش داشت

لحظه های خوب... حال خوب ... آهنگ خوب... دوست خوب... زندگی خوب...


دیروز بعد از نوشتن پست رفتم سراغ گوشی و به تمام معلم هایی که میشناختم پیام تبریک دادم

پدرجان و مادرجان من هردو فرهنگی بودند و من در تمام زندگیم به این موضوع افتخار کردم

حالا هم شغل و کارم طوری هست که بیشترین برخورد و روابط کاریم با این قشر هست

برای همین فکر کنم نزدیک به 200 تا پیام فرستادم

خب البته که نمیتونستم برای تک تک شون پیام جداگانه و متن جداگانه طراحی و ارسال کنم

ولی اینطوری هم نبود که برای هر 200 تا یه مدل پیام بفرستم

و چه بازخورد خوبی دریافت کردم و چقدر زیباست با بهانه و بی بهانه یاد همدیگه بکنیم


یه طرح ماندالای خوشگل پرینت گرفتم و دیروز روی سفالهام طرح ماندالا زدم و چقدر دوستش داشتم

بقیه هم کلی ذوق کردند و این یعنی یه خانواده همراه و همدل

هر کسی به نوبه خودش میگرده برام نمونه و طرح میفرسته

هرکسی بستگی به سلیقه و نگاه خودش

اینقدر این همدلی منو خوشحال دلگرم میکنه که این روزها با پیامهاشون قد میکشم...

همسرداداش، یه عالمه نمونه کار خارجکی برام میفرسته که اصلا ربطی به میناکاری که من انجام میدم نداره ... اما از دیدنش ذوق میکنم

خواهرا هرکدوم بستگی به سلیقه خودشون برام نمونه های ظرف و ظروف و رنگ آمیزی های مختلف میفرستن... اینم ربطی به میناکاری نداره ، ولی بازم از اینهمه توجهشون خوشم میاد و ایده های نو میاد توی سرم

مغزبادوم همینطور.... مادرجان و پدرجان هم همینطور...


یه عالمه رنگ از شیراز سفارش دادم

یعنی واقعا اصفهان به این بزرگی نمیتونم این وسایل را پیدا کنم؟؟؟؟؟

چرا هیچکس، تو این قضیه بقیه را راهنمایی نمیکنه که هرکسی بتونه از امکانات شهر خودش استفاده کنه؟؟؟؟

بهر حال رنگ و وسیله های لازم را سفارش دادم و ایشون هم برام کد رهگیری بسته پستی را ارسال کردند

فکر کنم یکی دو روز دیگه به دستم برسه


امروز هم قرار شده بعدازظهر بریم باغچه و مادرجان آش رشته نذری بپزن

آش رشته و پیاز داغ و نعنا داغ و کشک و ...

سبزی های تازه و معطر

جای همگیتون خالی


امشب هم که یکی دیگه از شبهای قدر هست

همدیگه را دعا کنیم

این دعاها ، اول انرژی و اثر خوبش میاد داخل زندگی خودمون

برای بقیه خوبی و خوشی و سلامتی آرزو کنیم که این روزها اینها بهترین آرزوها و دعاها هستند




پ ن 1: نگران نباشید

روزهای سخت میگذرن... روزهای آسون از راه میرسن ...


پ ن 2: هر روز صبح که بیدار میشم ذهنم پر از ایده های تازه است

و این بهم انگیزه زندگی میده


پ ن 3: خیلی خیلی بدم میاد از اینکه در نزدیکی مکانهایی که مشغول ساختمان سازی هستند باشم...

دقیقا روبروی خونمون ساخت یه خونه آغاز شد... (نهایت فاصله 8 متر- این ور کوچه ... اونور کوچه)

کله سحر با سر و صدای اونا بیدار شدم

با اینکه پنجره ها دوجداره هستند بازم صداشون به گوشم میرسه


نظرات 7 + ارسال نظر
رسیدن دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 ساعت 10:16

امروز تونستم این جمله رو حس کنم
روزهای سخت تموم میشه و روزای آسون در راهن
یا خدااااا
الهی آمین

الحمدلله
چقدر خوب
انشاله که خیلی زود اتفاقای خوب از راه میرسن

الی دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 ساعت 10:24 https://elimehr.blogsky.com/

عزیزمی اگر رنگ و یا هر چی از شیراز خواستی بگو من برات بگیرم بفرستم

فدای محبتت بشم الی جان
ممنون دختر مهربون
خیلی عزیزی

سارا دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 ساعت 12:23 http://15azar59.blogsky.com

منم مطمئنم بزودی سختیها تموم میشه و روزهای بهتر میان و حال هممون خوبتر میشه و کنار هم شادتر از هر وقت دیگه خواهیم بود

الهی آمین
من به دل مهربونت ایمان دارم و میدونم که روزهای خوب در راه هستند

سلام دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 ساعت 12:44

سلام خانم تیلو تیلو عزیز .
من چند روزی هست وبلاگتو پیدا کردم و خیلی پستهاتو خوندم . با اینکه زیاد وبلاگ میخونم کلا اهل نظر دادن نیستم . یعنی میگم کارهای روزمره آدمها خوب نظری نداره ‌ . به خودشون مربوطه . ولی یه سوال برام پیش اومده . اگر دوست داشتی جواب بده . ظاهرا مدت زیادیه با اقای دکتر آشنایی یا دوستی یا هر چیزه دیگه ‌ . توی وبلاگت که از سال ۹۴ مطلب دیدم . به نظر هم میاد که باهم ازدواج نکردین هنوز . چرا آشناییتون به نتیجه نرسیده . حداقل ۶ سالشو من دیدم اینجا ‌. دلیل سوالم هم میتونه یه بخشیش فضولی باشه ، ولی یه بخشیش که اصلش هست هم این باشه که یه کوچولو تجربش کردم . دلم میخواد بدونم بقیه چجوری در موردش فکر یا عمل میکنن ‌ . البته اگر شما هم دلت بخواد که بگی . مرسی

سلام دوست خوبم
بستگی به دیدگاه آدمها داره
نتیجه مورد نظر چی هست؟ من با ازدواج مخالف نیستم و هیچ مدل رابطه ای را تبلیغ نمیکنم ولی همونطوری که به تعداد آدمهای روی زمین به خداوند راه هست، به تعداد آدمهای روی زمین هم ایده و فکر وجود داره... به نظر من نتیجه رابطه صرفا ازدواج نیست
حالا اگه به ازدواج ختم بشه که چه بهتر
رابطه ما یه رابطه عاشقانه و احساسی هست و همچنان ادامه داره
فکر کنم داریم وارد سال چهاردهم میشیم

ریحانه سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1400 ساعت 01:52 http://transportation-postdoc.blogfa.com/

انشالله روزهای شاد و خوب و پر از سلامتی برای هممون از راه میرسن.

برای رنگ، چرا بابا اصفهان هم داره. دوست منم میناکاری میکنه منتها روی ظروف مسی و اینا (همونا که فلز هستن. حالا جنسشون را نمیدونم) میخوای ازش بپرسم از کجا میخره؟ چون یه مدت هم تو یه مغازه توی میدون امام کار میکرد

الهی آمین عزیزدلم
اگه یادت باشه عزیزدلم من میناکاری روی مس را قبلا تجربه کردم
خواهرم چند سال پیش این کار را میکرد و منم تجربه اش را دارم
اون کار کلا با میناکاری روی سفال فرق داره ... کما اینکه رنگها و مواد مورد استفاده هم کاملا متفاوت هست

سعید سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1400 ساعت 10:03 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام تیلو
خوبی دختر عمو جان
روزه نمازات قبول باشه
شما هم تو این لحظات مقدس با اون دل پاکت منو دعا کن
تو این دوره زمونه مهربونی کیمیا شده واقعا باید خیلی قدرشو بدونیم
زندگیت همیشه شاد و غرق در رنگ و نور

سلام پسرعموجان
متشکرم
شما به من لطف داری
محتاج دعاهای خوبتون هستم
انشاله که یاد بگیریم مهربون باشیم و مهربونی را به بقیه هم یاد بدیم

امیر سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1400 ساعت 18:09

با ارزوی قبولی طاعات و عبادات شما و خانواده گرامی

سپاسگزارم
منم برای شما و خانواده محترمتون همین آرزو را دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد