روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزهای شلوغ

سلام

 روز و روزگارتون پر از خیر و برکت

 وارد ماهی شدیم که من خیلی خیلی دوستش دارم 

در دعاهای زیبا و خیرتون منم فراموش نکنید  


من امروز را هم روزه بودم

 از صبح زود بازم مثل چندین روز قبل رفتیم سمت باغچه

 قرار بود تا ظهر بیشتر نمانیم

 یه عالمه قلمه حسن یوسف و برگ بیدی هم برده بودیم که توی گلدانهای گلی کاشتیم و گذاشتیم لب حوض

 خرد خرد شروع کردیم به جمع آوری و جابجا کردن وسایل

 یه سری وسایل را هم بردیم لب حوض و حسابی شستیم

 نوبت جابجا کردن کابینتها بود با پدرجان تصمیم گرفتیم کابینتها را هم رنگ کنیم

 کابینتهای آشپزخونه باغچه از اون مدل فلزیهای قدیمی هست و البته خیلی هم زیاد نیست، چون هم آشپزخونه سابق کوچولو بود و هم این آشپزخونه جدید 

خلاصه پدرجان رفتند رنگ خریدند

 رنگ نسوز هم برای بخاری

 و اینگونه بود که دوتایی تا نزدیکای عصر داشتیم رنگ میزدیم

 یه چهارپایه فلزی خیلی قوی و محکم هم توی انباری باغچه پیدا کردیم که رنگش زدیم و تصمبم داریم با پدرجان یه نیمکت جمع و جور خوشگل باهاش درست کنیم 



 پ ن ۱: ماهی انجل م امروز مرد 


 پ ن۲: خواهرجان با گوشکوب برقی دستش را خیلی وحشتناک بریده


 پ ن۳: هنوز چندین روز توی باغچه کار داریم


 پ ن۴: توی وسایل باغچه دوتا فنجون و یه قندون گلسرخی پیدا کردم

 برداشتم ببرم دفتر میخوام با دوستای عزیزم ، توی فنجون گلسرخی چای بنوشم

 شما هم دعوتی! 


 پ ن۵: یه قلمه فیکوس بزرگ نزدیک ۸ ماه روی کانتر توی آب بود 

خیلی خوشگل و سبز  یه عالمه هم برگ داده بود ریشه هاش کل تنگ را پر کرده بودند حس کردم از هفته گذشته داره زرد میشه به پیشنهاد پدرجان کاشتیمش توی خاک تا باز جون بگیره ولی حالا عجیب روی کانتر جاش خالیه

نظرات 15 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 01:38

با سلام
طاعات و عبادات شما مقبول درگاه حق . در سحرگاهان که بانگ یا قدوس به عرش اعلا می رسد ما را در قنوت هایتان دعا بفرمایید
کار هم تمام می شود و خاطره هایش به جا می ماند.
زندگی با همین دورهمی ها و کار کردن ها و گپ و گفت ها ، نوشتن ها ، خواندن ها و یاد هم بودن هاست که زیبا می شود

سلام دوست خوبم
طاعات شما هم قبول
اگه قابل باشم دعاگویتان هستم
دقیقا...

taraaaneh چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 05:33 http://taraaaneh.blogsky.com

من هرجور ظرف گلسرخی رو خیلی دوست دارم . یاد مهمونیهای خونه مامانم می افتم.
خسته نباشی از باغبونی. کاش عکس هم میگذاشتی

اخیش عزیزدلم
یه نوستالژیک دوست داشتنی...

پیشاگ چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 08:14

من پ ن 2 رو خوندم اصلا دلم ضعف کرد یه جوری شدم

عزیزم
ببخشید

بلاگر چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 08:35

1- مثل من از تن ماهی استفاده کن ، دیگه نگران مردنِ ماهیاتون هم نباشید !
4- بعضی ها رو دیدید موقع چای خوردن ، قند رو میندازن گوشه لپشون و میگن بفرما ! نکنه اینجوری دعوتیم؟ (لبخند)
***
یه تجربه: یه بیماری هست که دانه های سفید روی برگ گلدونها میزنه، فکر کنم قارچ باشه ، اینبار با اسپری حشره کش معمولی روشون بزن ، خوب میشن !

1- چه پیشنهاد هوشمندانه ای ... واقعا آفرین
4- بستگی به نگاه خودتون داره

شته...

سعید چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 10:29 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو تیلوی انرژی پلاس
خیلی دلم میخواد با حیال راحت بدون اینکه جای دیگه مسئولیت داشته باشم و هی گوشیم زنگ بخوره و هی با این و اون درگیر بشم تو باغ کار کنم
دیشب وقتی رفتم ماشینمو از پارکینگ بردارم دیدم یکی از چرخ ها رو دزدیدن
امروزم از صبح با دونفر زبون نفهم درگیری لفظی داشتم
چند روز پیشم با یه نفر دیگه همینطور
خدایا عاقبت هممون رو بخیر کن

سلام پسرعموجان
ممنون از لطف شما
درسته که گاهی بی مسئولیتی و راحتی و رهایی حس خوبی داره
اما داشتن کار و مشغله حال خوب کن تر هست...
عه...
چقدر دزدی زیاد شده...
ببین گاهی خودمون بی حال و بی انرژی و کمی عصبی هستیم و بدون اینکه متوجه بشیم با یه کلمه ظرفیتمون پر میشه و عصبانی میشیم
یه کمی به خودت آرامش و تعطیلی بده

نل چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 14:44

سلام عزیزم.
قبول باشه
التماس دعا

امروز یک جمله قشنگی خوندم که نوشته بود..
بیخیالش. لپ مطلب این بود که این روزها همین روزهای شادی هستند که منتظرش بودی. قدرش بدون.
مطمینم همه چی عالی و زیبا شده

یادم رفته دیگه چی میخواستم بگم

سلام به روی ماهت
طاعات شما هم قبول
بیخیالی را قبول ندارم
ولی شاد بودن و قدر لحظه را دانستن برام خیلی خیلی مهمه

مه سو پنج‌شنبه 26 فروردین 1400 ساعت 00:44 Http://mahso.blog.ir

ظرفای گل سرخی یادگار قدیمی ان و دوست داشتنی ان واقعا
باغچه تون توی همون شهر خودتون هست؟!!! ما اگه بریم باغمون نمازمون شکسته میشه و روزه مون هم نداریم.....برا همین ماه رمضون ها فقط ظهر به بعد میریم...
التماس دعا در این ماه عزیز

ظرفای گل سرخی گاهی خیلی خیلی حس خوبی میدن
من ظرفای گل سرخی قدیمی را دوست دارم
بله باغچه خیلی خیلی هم نزدیکه به خونمون

zahra پنج‌شنبه 26 فروردین 1400 ساعت 11:53

سلام خداقوت. روزت قبول باشه عزیزم بااین همه انرژی مثبت. چقدر خوب که خودتون رنگ میزنین. قلق خاصی داره آیا یامنم میتونم از این کارا بکنم؟ :

سلام دوست خوبم
البته که میتونی
خیلی زود از قلق ها و روشها خواهم نوشت

مرمر شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 10:58

سلام تیلوی نازنین
عبادتهاتون قبول،امیدوارم حالتون خوشتر از همیشه باشه و هر روز بهترینها رو تجربه کنین،دست خواهرتون بهتر شد?
همیشه یادتون هستم،لطفا از دعا فراموشم نکنین

سلام مرمر نازنینم
متشکرم
بله خوب شده خدا را شکر
مرمرجان بی اغراق بگم توی بیشتر دعاهای شبانه ام بودی
ندیده و نشناخته به شدت به یادت بودم

مهربانو شنبه 28 فروردین 1400 ساعت 15:39 http://baranbahari52.blogsky.com/

پ ن اول و دوم ناراحتم کرد

ببخشید
نمیخوام شماها را ناراحت کنم

بهامین یکشنبه 29 فروردین 1400 ساعت 13:15

سلاااام
نماز روزت قبول مهربون

سلام به روی ماهت عزیزدلم
طاعات شما هم قبول

سعید سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 09:21 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجانم
حالت چطوره؟
روزه نمازات قبول
چه عجب از این طرفا دختر عمو یاد ما کردی
یه دوست قدیمی یهو بدون هیچ دلیلی همه چیز رو نادیده گرفت و حرکتی کرد نه مناسب حال درویشان
منم بهش گفتم بودی خوش نبودی خوش تر
خودت چطوری دختر عمو
انقد غیبت داشتی که دیگه داشتم نگران میشدم
پدر جان و مادر جان خوبن؟
سلام منو به این دو بزرگوار برسون

سلام پسرعموجان
ممنون خوبیم
شما خوبین؟
متشکرم
شرمنده شدم از این کم سرزدنهام ... ببخش
بزرگواری شما را میرسونم

دیارا سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 10:59 http://www.philosophy2021.blogfa.com

اغلب وبتو میخونم ولی خاموش
همیشه ازت حس مثبت میگیرم
خوش به حال آقای دکتر که تو رو داره
:)

وای ممنونم دوست خوبم
بهم لطف داری
خوش به حال اطرافیان شما که همچین آدم انرژی مثبتی در کنارشون دارن

مینو سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 17:46 http://Minoog1382.blogfa.com

ماتحمل اینهمه دوریتونداریم تیلوجان


با اینهمه مهربونی چه کنم

زیبا شنبه 4 اردیبهشت 1400 ساعت 21:33

سلام تیلو جان من خواننده خامشتون هستم شاید از خیلی سال پیش که داستان زندگی آن رو به صورت یه داستان گذاشتی همیشه می خونمت و از خوندت لذت می برم یه سوال داشتم اینکه آیا اینستاتون عمومی هست می تونم اینستاتون رو داشته باشم البته که من در اینستا بیشتر کامنت میذارم ولی اگر هم اینستا رو ندادی اشکال ندارن من همین جا می خونمت و انرژی می گیرم از نوشته هات

سلام نازنینم
چقدر از بودنت و از پیامت خوشحالم
نه عزیزدلم
اینستایی که دارم خیلی خانوادگی هست
ممنون که کنارم هستی و میخونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد