روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

آخرهفته ی بهاری

سلام

روزتون دلنشین و زیبا

رسیدیم به آخرِ اولین هفته کاری، البته با شرایط حاد و قرمز کرونایی

خط گویا مشاغل گروههای 2 و 3 و 4 قرارهست توی اصفهان به مدت 15 روز تعطیل باشن

پس اینطور که مشخصه منم دارم به تعطیلات دو هفته ای میرم

امروز اومدم که بساط رنگ و سفالها را دوباره جمع کنم و با خودم ببرم خونه

هرچند توی قرنطینه های کرونایی شغل و کار من به شدت ضربه خورده، و هرچند که شرایط اقتصادیم واقعا تحت فشار هست ولی با این حال ترجیحم این هست که رعایت کنم

فعلا هم که آمار ابتلا به شدت بالا رفته ، پس تعداد ناقلین هم مسلما خیلی خیلی زیاد هست و بهترین کار همان «در خانه بمانیم» و حفظ فاصله ها هست

اینا را گفتم که از همین الان غیبتهای تیلویی را مجاز کنید و نبودنها و دیر دیر نوشتنهام را ببخشید



برای دیروز ساعت 4 و نیم نوبت دکتر چشم پزشکی گرفته بودم

هم برای خودم و هم برای مامان جان

پدرجان هم که همچنان میرن باغچه و ناظر بر امور تعمیراتی هستند

من و مامان جان رفتیم دکتر و شلوغی و ازدحام بیداد میکرد

سالن انتظار بزرگ بود و صندلی ها را یکی درمیان چسب زده بودند، پنجره ها را هم باز بود و هوا جریان داشت

ولی ازدحام جمعیت خیلی خیلی زیاد بود

مطب هم طبقه پنجم یه ساختمان با یه عالمه واحد و آسانسورهای خیلی خیلی شلوغ...

یعنی عملا نمیشد بریم بیرون و توی کوچه منتظر بمانیم

خلاصه که چاره ای نبود و با کلی معطلی و انتظار طولانی تقریبا سه ساعته نوبتمون شد و جناب آقای دکتر بهم اجازه روزه گرفتن دادند

دیگه بقیه اش را باید خودم تشخیص بدم با توجه به شرایط بدنی

انشاله که توفیقش حاصل بشه که من ماه رمضان و روزه داریش را خیلی خیلی دوست دارم




پ ن 1: این هنرتازه منو چنان دچار خودش کردم که با عشق دقیقه هام میگذرن و اصلا متوجه گذر زمان نمیشم


پ ن 2: یه خبر خوب گرفتم

خیلی دلم میخواست شکرانه اش را بدم ولی اوضاع اقتصادیم اجازه نمیداد

برای همین شکرانه را قسطی کردم و برای خودم برنامه نوشتم که تا آخر سال ماهانه پرداختش کنم


پ ن 3: گاهی دل به دریا بزنید


پ ن 4: دختر دایی جان بهم یه گلدون پاپیتال هدیه داد

منم بهش یه گلدون فیکوس هدیه کردم

و من چقدر مهربونی های این شکلی را دوست دارم

نظرات 11 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 11:48 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو
خوبی؟
اینجاهم از امروز تعطیله
خدا به هممون رحم کنه
شکرانه ی قسطی ندیده بودیم دیگه

سلام پسرعموجان
متشکرم
بله دوباره تعطیلی ها شروع شد
بلکه اثر کنه
بلکه یه کمی مجبور به رعایت بشیم

وقتی اوضاع اقتصادی خرابه همه چیز ممکن میشه

امیر پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 11:53

سلام
موفق باشید و سلامت

سلام دوست خوبم
ممنون

من پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 12:30 http://me2020.blogsky.com

انشالله که این روزا زودتر تمومشن...پیشاپیش طاعات و عباداتتون قبول

ممنون دوست عزیزم
این روزها هم جزئی از روزهای زندگی مون هستند
خیلی خیلی مراقب خودتون باشید ولی سعی کنید هر طوری شده از زندگی لذت ببرید

رسیدن پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 13:18

خب مسلما سلامتیت مهمتره عزیزم
من حس عشق کردنت رو با هنر جدید کاملا میفهمم و چه زود میگذرن ثانیه و ساعت ها اینجور موقع

خدا رو شکر که سلامت هستی
خوشی هات مستدام

شما خودت هنرمندی... من یه مبتدی تازه کارم

نل پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 14:03

سلام عزیزم
خداروشکر که وضعیت چشمهای نازنینت خوب بوده. مادر جان چطورن؟

اطراف تو بودن همینطوری بخشندگی و زیبایی هست
امیدوارم وضع اقتصادیت هم به طور معجزه آسایی تا آخر بهار پیشرفت چشمگیری کنه

سلام به روی ماهت عزیزدلم
اوهوم
شکر هممون خوبیم
الهی آمین... من این آرزو را برای همه مردم دنیا دارم

مه سو پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 22:14 Http://mahso.blog.ir

ان شاالله تنت سلامت تیلو جان...
همیشه خبرای خوب خوب بشنوی...پیشاپیش التماس دعا در ماه مبارک رمضان

به همچنین مه سوی نازنینم

پیشاگ شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 09:20

سلام تیلو جون خوبی ؟
خداروشکر اوضاع چشمت خوبه
بعد اینکه از تعطیلات لذت ببر و حسابی کنار مامان بابا خوش بگذرون گرچه تو بهتر از من بلدی چیکار کنی به 3 تاتون خوش بگذره
دختر پر انرژی وبلاگستانی
شکرانه قسطی خیلی خوب بود

سلام عزیزدلم
ممنون
بله خوبم
شما خوبی
ممنون عزیزدلم
اره اینم یه مدل شکرانه ست دیگه

امیر شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 11:07

با سلام
امدم نبودین هر چه در زدم کسی در را باز نکرد همسایه سمت راست طبقه بالا امد و گفت هر روز صبح اول وقت می اومد ولی امروز همه جا تعطیل است نیومده خواست چای بیاره که گفتم وضعیت کرونایی است نمیشه تو کوچه و خیابان چیزی خورد تشکر کردم و کشکولم را رو دوشم انداختم و تبر زین را رو دوش گذاشتم و با صدای بلند خواندم : بیخیال گشتیم موج چهار آغاز شد . یا علی گویم و نیست و نابودش کنیم

سلام دوست خوبم

مهربانو شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 13:22 http://baranbahari52.blogsky.com/

عززیزم گلدون جدیدت مبارک
منم عاشق این محبت های ساده ی پر انرژیم

دل رو زدی به دریا؟؟
از هنر تازه ت بگو دیگه خب دلم ررررفت

متشکرم
خونه دلتون همیشه سبز و خرم
ای جان
سر فرصت همه ش را براتون میگم

امیر یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 23:34

با سلام
فرمودین امشب پست میزارم سر زدم ولی گویا هنوز وقت نکردین که پست جدید بزارین . برایت سلامتی و موفقیت ارزو می کنم

سلام دوست خوبم
اخ اخ از بدقولیهای تیلویی

خانمــــی دوشنبه 23 فروردین 1400 ساعت 13:04 http://dar-masire-zendegi.blogfa.com/

سلام تیلو جانم روزای سختیه از نظر کرونا و انشاالله زودتر تموم شه و کسب و کارای آزادم دوباره رونق بگیرن ... تعطیل نکردن یه دردسر داره و تعطیل کردنم یه درد سر دیگه

سلام به روی ماهت
الهی آمین
الهی آمین
الهی آمین
دقیقا همینطوریه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد