روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

باز هم قرمز؟؟؟؟!!!!

سلام

روزتون پر از سلامتی

نعمتی بالا تر از سلامتی نداریم... مراقب سلامتیتون باشید

باز انگار جناب کرونا داره قدرت نمایی میکنه

پس بازم رعایت... رعایت ... رعایت


خب تمام دیروز را مشغول بودم

مشغول سفالها و مینا

صبح تا ظهر که توی دفتر دل دادم به گلها و نقش ها و انحنای خط ها

بعد هم یه بانکه ی کوچولوی در دار برداشتم و بردم خونه و بعدازظهر تا شب مشغول اون شدم ...

یواش یواش کشیدم و پاک کردم و کلی کیف کردم

امروز میخوام برسم سراغ یه کمی رنگ کردن

البته که زیر نظر استادجان با واتساپ اشکالاتم برطرف میشه

و حسابی هوامو داره

یه پیچ هم بهم معرفی کرد که برم و ظروف سفالی خوشگل را ببینم و انتخاب کنم برای خرید

یه عالمه ظرف سفالی سفارش دادم

انشاله هفته بعدی به دستم میرسه

فکر کنم باید رنگ هم سفارش بدم

حالا هنوز خیلی وارد نیستم به کارها

یواش یواش دستم راه میفته





پ ن1: تو فکر راه انداختن یه پیچ برای میناکاریها هستم

شاید دیدن مراحل کار برای بقیه هم جذاب باشه


پ ن 2: باز اصفهان قرمز شده

باز مشاغل باید تعطیل کنن

نمیدونم چقدر صحت داره

ولی میدونم که الان وقت خسته شدن از شرایط نیست

باید صبور باشیم و مراقب


پ ن 3: پدرجان برامون مرزه خریده بودن

یه عالمه

دیشب عطر مرزه تازه پیچیده بود توی خونه

سه تایی نشستیم به پاک کردن و آماده سازی برای خشک شدن...


پ ن 4: هوای هم را داشته باشیم

نظرات 10 + ارسال نظر
نل چهارشنبه 18 فروردین 1400 ساعت 09:45

سلام عزیزدلم
خوشحالم که اینقدر بهت خوش میگذره

به نظر من که قرمز شدن الان علاوه بر واقعیت سیاسی هم هست. برای جمع کردن اعتراضاته و اینکه تا انت.خابات بگن پیک گذشت. در همین حد اعتماد دارم
هرچند که در هر صورت، نشستیم تو خونه و بیرون نمیریم

سفالهای خوشگلتم مبارک

بابا از مرزه خوششون نمیاد و هروقت میگیریم کلی غرمیزنن که کی این چوبها میخوره؟
و ما سکوت میکنیم
خوش عطر و طعم انصافا، وسط ترشی خیلی خیلی دوست دارم.
شما خشک میکنین وسط چی میریزین؟

سلام نازنینم
امیدوارم به همه خوش بگذره
دوست دارم همه مردم جهان حال خوشی داشته باشن
من برعکس خیلی ها این بیماری را جدی میبینم... از اول هم جدی میدیدم
البته به شدت هم خودم را مسئول میدونم در رعایت کردن
همیشه گفتم اول به خاطر خودم و خانواده ام و بعد کادر درمان

ممنون

مرزه مصرف کمی داره
کوچولوکوچولو هم مصرف میشه
البته مامان جان خشک میکنن و سهم خواهر جان ها و برادرجان را هم کنار میزارن
توی کتلت
توی کوفته
توی بعضی از سوپها
توی ترشی ترخون نبود؟؟؟؟ عایا مرزه تو ترشی بود؟؟؟؟؟

امیر چهارشنبه 18 فروردین 1400 ساعت 10:53

با سلام
مثلی است که میگن قیصریه ای بخاطر یک دستمال به اتش کشیده شد. بخاطر سهل انگاری و بی خیالی تعدادی از افراد ، عده زیادی باید جونشون را از دست بدن ، خانواده های زیادی از نون خوردن بیفتن. سهل انگاری دولت و بیخیالی مردم موجب افتادن اتش به خرمن جان مردم شده. اگر واقعا به فکر جان مردم بودند راحت می توانستند جلوی مسافرت ها را بگیرند. وسایل نقلیه عمومی را تعطیل می کردند و ماشین های شخصی را اجازه خروج نمی دادند. و اگر خیلی اصرار می کردند ماشین را توقیف می کردند.
علمای دین که به خاطر چند تار مو خانم ها اگر بیرون باشه اعلام می کنند دین از بین رفت چرا حالا سکوت کرده اند. اعلام کنند سفر غیر ضروری حرام است و مسافرت برای تفریح و گردش در حکم سفر ضد دین و زندگی است.
دولت هم نمیخاد کرونا نابود بشه

سلام دوست خوبم
البته این مثل اینجا به نظرم کاربرد نداشت
ولی خب...
به نظرم بد نیست اول به عنوان یه وظیفه اجتماعی و شهروندی به این قضیه نگاه کنیم و هرکدام خودمون را مسئول بدانیم
عادت کردیم همیشه زور بالای سرمون باشه؟

الی چهارشنبه 18 فروردین 1400 ساعت 11:15 https://elimehr.blogsky.com/

منم عاشق میناکاری هستم یعنی نمیدونم چقدر دوست دارم
همیشه یکی از آرزوهام بوده که متاسفانه فرصتش رو اصلا و ابدا ندارم
ولی یکی از فانتزیهامه که یک روز یاد بگیرم

ای جانم
کار سختی نیست
فقط حوصله میخواد... همین و بس
به سادگی یاد میگیری

بلاگر چهارشنبه 18 فروردین 1400 ساعت 11:45

بوی مرزه نبود ، بوی بابا بود ، بوی خونه ، بوی زندگی ، خیلی بغلش کن !

رسیدن چهارشنبه 18 فروردین 1400 ساعت 12:04

من کلی ذوق زده این کار جدیدت هستم این هنر زیبا
اگه اشکالی نداشت پیج رو به من بده
موفق باشی

چه اشکالی
تو جز بهترین دوستای منی
معلومه که پیچ بی شما اصلا صفا نداره

نل چهارشنبه 18 فروردین 1400 ساعت 14:11

خب باید اعتراف کنم من هرچی دوست داشته باشم یا حس کنم طعم و مزه اش بهم میخوره قاطی میکنم و اینگونه است که مرزه هم وسط ترشی برگ کلم قرمز و ترشی مخلوط ریختم و خوشمزه شده

نوش جانت
زندگی یعنی همین
یعنی طعم و مزه هایی که هر کدوم از ما به روش و سبک خودمون دوست داریم

میترا چهارشنبه 18 فروردین 1400 ساعت 15:31

همه ایران قرمز شده ه ه
نظر بچه هارو خودندم یادم رفت میخاستم چی بگم...

اوهوم
به شدت باید این روزها مراقب باشیم

سعید چهارشنبه 18 فروردین 1400 ساعت 19:05 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو جانم
خوبی؟
خوش حالم که حالت خوبه
متاسفانه اینجا رو از امروز تعطیلی اعلام کردن
بجز مشاغل گروه 1 گویا از فردا اعمال میشه

سلام پسرعموجان
متشکرم
بله اینجا هم همینطوری هست
باید مراقب باشیم
انگار سهل انگاریها بدجوری همه را گرفتار کرده

من پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 12:34 http://me2020.blogsky.com

واقعا همین طوره که میگین این رنگ کردن و نقش و نگار زدن حسابی حال خوب کنن،حال دلتون همیشه خوش

ممنونم
خیلی بهم لطف دارید
ازهمراهی تون بی نهایت خوشحالم

taraaaneh شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 04:12 http://taraaaneh.blogsky.com

چقدر کار قشنگیه مینا کاری. خیلی هم باید آرامش بخش باشه. مخصوصا توی این دوران کورونایی که آدم بیشتر خونه ست و وقت داره.
عکس کارهات رو بگذار اگر تونستی.

اوهوم
لذت بخش و آرامش بخش
حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد