روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

الهی به امید تو

سلام

صبح تون شاد و پر انرژی

فکر نکنید بعد از یه عالمه تعطیلات دیر اومدن سرکار

نه اتفاقا صبح زود بیدار شدم

خیلی خیلی هم پر انرژی


در جریان هستید که کرونا و قرنطینه و در خانه بمانید، را کاملا جدی گرفتم و برای همین هم اصلا خرید لباسهای تازه نداشتم

اما یه شلوار جین کرمی رنگ از قبل داشتم که نپوشیده بودم

کیف و کفش پاشنه دار کرم رنگ را هم که قبل حضور جناب کرونا خریده بودم، گذاشته بودم برای یک قرار عاشقانه

یک شال کرمی رنگ هم از لابلای شالها بیرون آوردم

از مانتوهایی که داده بودم خشکشویی، یک مانتوی مشکی که جلوش یه سری طرحهای کرم و قهوه ای داشت را بیرون آوردم و این شد لباسهای امروز صبح

یک عطر ارزون تومنی از یه پیچ خریدم که خیلی بوی بهاری و سبکی داره

اونم گذاشتم جلوی دستم برای سرکار

لوازم داخل کیف قبلی را منتقل کردم به کیف جدید، البته خیلی خیلی مینیمال

چون کیف جدید یه کیف دستی جمع و جور و کوچولو هست و من خوشم میاد هرچند وقت یه بار خودم را به همچین چالشهایی بکشم

یه سررسید سال تازه بابای مغزبادوم برام آورده بود و اون هم برداشتم تا از امروز به طور رسمی فعالیتهای کاری سال جدید را شروع کنم

البته که اون تقویم خانوادگی از اول سال همراه و یارم بوده و کلی چیز میز توش یادداشت کردم


بعد هم رسیدم دفتر و با یکی دوتا از همسایه ها سلام و احوال کردم و سال نو را تبریک گفتم

به آقای رفتگرمون که داشت جلوی دفتر را جارو میزد یه عیدی کوچولو دادم

بعد هم وارد شدم و با دفتری پر از گرد و غبار روبرو شدم

همینه دیگه

وقتی 25 روز تعطیل باشیم!!!!!!!!!!!!!!!

یه عالمه گردگیری کردم و بعد هم جارو  و تی... البته نه که فکر کنید الان دفتر داره از تمیزی برق میزنه ها...

خیر!!!!!!!!!!

فقط اون حجم عظیم از گرد و غبار جمع شد

البته قبل از اینکه برم برای تعطیلات روی تمام دستگاهها و وسایل بزرگ را ملافه (ملحفه) کشیده بودم

و البته که بی اثر هم نبود

اما بالاخره اونهمه باد و طوفان کار خودش را کرده بود



این هفته استارت آموزش اون هنرتازه ای که گفتم تصمیم دارم یاد بگیرم را میزنم

وقتی شروع کردم ...اگه خوشم اومد و تصمیم به ادامه گرفتم براتون بیشتر ازش مینویسم

کارهای مقدماتیش را انجام دادم



پ ن 1: دلم برای تک تک تون تنگ شده

البته که همه تون را با گوشی میخوندم و از حالتون خبر داشتم

اما با شرمندگی بسیار با گوشی توی کامنت دادن به شدت تنبلم


پ ن 2: باهام حرف بزنید

حرف زدن باهاتون بهم حال خوب میده


پ ن 3: آقای دکتر یه مطلب زیبا به اشتراک گذاشته بودند

برای منم کاملش را به طور جداگانه فرستاده بودند

جانِ کلام این بود: خوشبختی یعنی وجود آدمهایی که به زندگیمون آرامش و حس خوب بدن...



نظرات 14 + ارسال نظر
بلاگر شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 10:27

من به اون عطرها میگم عطر آسانسوری !
وقتی میزنی و با آسانسور میری پایین ، به پارکینگ که میرسی بوش میره ! (لبخند)

به اون شدت هم نیست
در حدی هست که مثلا یک روز بو داره
من هنوز دارم بوش را حس میکنم

مخمور شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 11:08 http://mastoori.blogfa.com

سلام
پیش بسوی یک سال پر از برکت و درآمد و نشاط

سلام عزیزدلم
بزن بریم

عابر شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 11:09

سلام.
امیدوارم سال خوبی برای همه مردم باشه .
پ.ن سوم واقعا درسته البته یه المان دیگه هم بهش اضافه بشه اینکه توی خوشی و ناخوشی بشه روشون حساب کرد. و امیدوارم خودم هم برای کسی این خصوصیت رو داشته باشم.

سلام به روی ماهتون
الهی آمین
منم امیدوارم همچین آدمی باشم

توسن شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 11:58

چ عالی پس امیدوارم خیلی بهت خوش بگذره و زود یادش بگیری


ممنونم

سعید شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 12:40 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو
خوبی؟
همه خوبن سلام میرسونن
خاله راه دورم اومد و موقع اومدن از شدت دلتنگی نیمساعت همو بغل کردیم
جات خالی سیزده بدر رفتیم باغ همون خاله و از هرکدوممون اندازه 3 تا کارگر کار کشید و همون شبم راهی شد و باز موقع رفتن نیم ساعت بغل
حرف زدن با شما هم برای من حال خوب میاره اینو خودتم میدونی
تیلو این پی نوشت هات همیشه عجیب به دل من میشینه
گفته بودی میخوای آموزش یه ساز رو شروع کنی
خب اصفهان که مهد هنره و هر اصفهانی هنر تو خونشه اصلا دست خودش نیست از طرفی استادان بی نظیر زیادی تو اصفهان هستند
واسه همینم شما که شروع کنی مطمئنم خوشت میاد و خیلی زودم پیشرفت میکنی
منتظر شنیدن خبرهای موفقیتت هستم دختر عموی جانم

سلام پسرعموجان
خدا را شکر که همگی خوب و سلامت هستید
اخ که منم این چند وقت اندازه 3 تا کارگر توی باغچه کار کردم و عجیب اینکه تازه حس خوب هم بهم میداد
خداوند عزیزانتون را براتون شاد و سلامت نگه داره
شاید پشت سر هم گفتن دو تا مطلب باعث شد اینطوری فکر کنید
گفتم میخوام یه هنر تازه را آموزش ببینم
و دلم هم میخواد آموزش یه ساز را بزارم توی برنامه م
هنر تازه ای که میخوام شروع کنم ساز نیست...
و اینکه من خیلی سال پیش یکبار به سمت آموزش گیتار رفتم ولی به دلایل کاملا شخصی رهاش کردم و الان برای رفتن به سمت ساز یه کمی دست به عصا تر حرکت میکنم
متشکرم از اینهمه همراهی و مهربانیت

مهربانو شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 13:03 http://baranbahari52.blogsky.com/

سلام تیلو جون
برگشت به کار درسال جدید مبارکت باشه
با اون مطلبی که اقای دکتر به اشتراک گذاشته بود بشددددت موافقم

سلام عزیزدلم
متشکرم
امیدوارم سال بینظیری در انتظار هممون باشه
امیدوارم روزهای خیلی بهتری پیش روی همه مردم جهان باشه
منم خیلی بهش فکر کردم و دقیقا درست بود

در بازوان شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 13:19

سلام.
چه خانوم خوشتیپی
امیدوارم سالی پربرکت و شادی و سلامتی پیش روت باشه

سلام الی نازنینم
خوشتیپی خاصی در کار نبود ولی سعی کردم با همین لباسهای موجود بهترین تیپ را بزنم
من سالهاست خیلی منتظر خرید عید نمیشم
هرجایی چیزی به دلم بشینه میخرم
ولی میدونی خریدای بهارانه یه حس دیگه دارن که دوسالی هست ازشون محروم شدم

فریبا شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 13:59

سلام تیلوی عزیز
سال نو مبارک
امیدوارم که امسالت پر از دلخوشیهای کوچیک و بزرگ باشه و خوشبختی رو با آدمای عزیز اطرافت بیشتر وبیشتر حس کنی

سلام فریبای نازنینم
متشکرم
ممنونم عزیزدلم
چه آرزوی قشنگی
انشاله شما هم به هرچی میخوای برسی

نل شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 14:02

سلام عزیزم
به خاطر بودنت خداروشکر میکنم و طعم خوشبختی حس میکنم

سلام دوست عزیزم
ای جانم
چقدر تو خوبی....

رسیدن شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 15:44

سلام عزیزم خوش برگشتی و امیدوارم پر انرژی ادامه بدی
خانم خوش تیپ ، میشه تصور کرد

سلام عزیزدلم
متشکرم
لطف داری
قاطی پاطی کردن تیپهای قدیمی بود

رسیدن شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 15:47

مطلب دکتر رو کجا میشه خوند که مهربانو خانم هم بش اشاره کردن
ایشون وبلاگ دارن؟

مهربانو جان از روی حرفای من اینطوری گفتند
نه ندارن

امیر شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 16:05

با سلام
یا علی گفتی و کار آغاز شد.
انشالله سال 13400 سال پر برکتی و پر از.سلامتی و سرشار از شادمانی و لبریز از لبخند های زیبا و مملو از احساسات زیبا باشد برای شما و خانواده گرامی. ظاهرا تعدادی از شهرداری ها سال 1400 را اشتباهی 13400 نوشته بودند که این خود شروع لبخند برای طناز ها ی طنز پرداز بود. و اینکه امسال هم نوروز و عید افتاده بود به روز شنبه که این را خوش یمن می دانند . با این تفاصیل یک سال را پشت سر گذاشتیم و نمیدانم در سالی که گذشت چند نفر را ناراحت کردیم و چند نفر را دل شکستیم . انشالله که دلی نشکسته باشیم ولی بقول ان ضرب العسل که می گوید جوجه را اخر پاییز می شمارند ما هم پایان سال عملکرد یک ساله را تجزیه و تحلیل می کردیم تا ضعف ها و کاستی ها را بر طرف و نقاط قوت را تقویت کنیم .
بهار و سال خوبی را برای همه دوستان ارزو می کنم انشالله فراق ها به وصال و غم ها به شادی و تلخی ها به شیرینی مبدل شوند

سلام دوست خوبم
منم این قصه 13400 را خیلی شنیدم و اتفاقا هم کلی خندیدم
این مثل نوروز به شنبه افتاد را هم شنیدم و اتفاقا از این مثل هم خوشم اومد
ممنون از آرزوی خوب و قشنگتون
منم برای شما بهترین ها را از خداوند منان آرزومندم

آنا شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 16:14

تیلوجان سال نو مبارک.انقدر با ذوق وقشنگ محل کارت را توصیف میکنی که وسوسه میشم یه روزبیام سراغت

ای جانم
قدیما یه دوستی به نام آنا داشتیم که قلم خیلی خیلی قوی و گیرایی داشت
بعد یهو نمیدونم چی شد که رفت و دیگه ننوشت
شایدم من گمش کردم
محل کارم خوشگل نیست ولی برای من خیلی خیلی دوست داشتنی و جای امن و آرامیه

x یکشنبه 15 فروردین 1400 ساعت 01:07 http://Malakiti.blogfa.com

سال نو مبارک جان دل
چه انرژی مثبت خوبی داشت این پست
ای کاش همه مون مثل تو برای خودمون ارزش قائل باشیم و لباس های نو و زیبا رو نداریم واسه صرفا مهمونی و اولویت رو لذت بردن خودمون بذاریم ...

همه روزگارت شاد و مبارک عزیزدلم
لطف داری بهم
خودت پر انرژی و پر از حال خوبی و اینو میشه از لابلای کلماتت حس کرد
ممنون از برداشت بینهایت درست و قشنگت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد