روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

بهارانه های تیلویی

سلام

لحظه هاتون شاد و پرانرژی

باید اعتراف کنم که نوروزی که دارم تجربه میکنم شبیه هیچکدوم از نوروزهایی که تا حالا داشتیم نیست، اما پر از تجربه های تازه ست

دارم انرژی ذخیره میکنم برای روزهای پر از بدو بدو

هرروز صبح میریم باغچه 

به اندازه ای که به خودم قول دادم پیاده روی میکنم و گامهام را گام شمار گوشی میشماره

آهنگ گوش میدم

وبلاگ میخونم

با پیچهای تازه و آدمهای تازه آشنا میشم

با آقای دکتر به شدت درگیر بولت ژورنال و کتابهای مدیریت زمان و تغییر و عادتها و ... هستیم

یکی از دوستام برام فایل یه کتاب فرستاده که لاک پشتی در حال خوندنش هستم

یکی دوتا پست تو اینستاگرام در مورد تغییر توی لباسها دیدم و یکیش را روی یکی از لباسهام انجام دادم، خیلی طول کشید چون خیاطی بلد نیستم ولی نتیجه عالی بود

خلاصه که درسته توی روزهای آروم بهاری هستم، اما سعی میکنم که یه سری کار انجام بدم


پ ن ۱: صبح توی مسیر باغچه، توت فرنگی خریدیم

سه تا بسته، یکی خودمون، یکی مغزبادم، یکی فندوق

بسته مغزبادوم را توی مسیر رسوندیم بهش

خونه فندوق ازمون دوره

آوردیم خونه تا توی اولین فرصت بهش بدیم

مادرجان توتها را شست و بسته فندوق را براش مربا کرد

الان عطر مربای توت فرنگی خونه را پر کرده


پ ن۲: امروز باد شدیدی می وزید

از باغچه که برگشتیم دیدم گلدان شمعدانی اژدرم را باد سرنگون کرده

یکی دوتا شاخه گلدارش هم شکسته بود

پدرجان اون چندتا شاخه دیگه را قلمه زدند و منم گلها را گذاشتم توی آب


پ ن۳: یکی دیگه از ماهی سیاهام مرد


پ ن۴: یک خاطره ماله روز اول نوروز دارم

نمیدونم تعریف کردم یا نه

چک میکنم

واگه گفته بودم تو پست بعدی میگم براتون

نظرات 11 + ارسال نظر
رسیدن پنج‌شنبه 5 فروردین 1400 ساعت 13:16

تعریف کن

taraaaneh پنج‌شنبه 5 فروردین 1400 ساعت 14:42 http://taraaaneh.blogsky.com

خسته نباشی تیلو جان
منهم یک جورایی بولت جورنال دارم و روی عادتهام کار میکنم
خاطره ات رو هم بگو، حتی اگر قبلا گفته باشی

ممنون از محبتت عزیزدلم
شما که خودت یک الگوی واقعی هستی...

سمیرا پنج‌شنبه 5 فروردین 1400 ساعت 17:03

سال نوتون مبارکااااا باشه تیلوی عززززیز ما

همه روزگارتون مبارک و شاد
بهم لطف داری نازنینم

سهیلا جمعه 6 فروردین 1400 ساعت 09:50 http://Nanehadi.blogsky.com

سلام.خدا رو شکر که از تعطیلات استفاده بهینه میکنی.اعتراف میکنم هر وقت مینویسی مغز بادوم و پسته و فندق گرسنه ام میشه.همشون خوشمزه هستن.


سلام به روی ماهت
این کاسه آجیل خوشمزه واقعا آدم را قلقلک میده

امیر جمعه 6 فروردین 1400 ساعت 19:10

با سلام
انشالله که ایام عید و تعطیلات خوش بگذره یک کلیپی در رابطه با توت فرنگی دیدم که نشون میداد کرم داخل توت فرنگی است و با شستن جدا نمیشه و موجب استفراغ و حالت میشه وقتی توت فرنگی می خرید بعد از شستشو چند دقیقه در اب نمک قرار دهید چنانچه کرمی در ان باشد جدا می شود. من خودم امتحان نکردم یعنی هنوز نخریدم که بخوام امتحان کنم

چند روز است با و طوفان است و ابری ولی بدون بارون.
کاش بارون می امد و سبزه و بهاران رادتازه می کرد.
امسال هم کارونا جدی گرفته نشد نه از طرف مردم و نه از طرف دولت . خدا بخیر کنه

سلام دوست خوبم
منم اینو شنیدم
یه بار تست کردم چیزی ازش خارج نشد
بازم تست میکنم ببینم چی میشه
از طرف خانواده ما که جدی گرفته شد

پیشاگ شنبه 7 فروردین 1400 ساعت 13:59

سلام تیلو جونم
سال نو مبارک . ایشالا سال جدید براتون پر از برکت و سلامتی باشه
نش جونتوون توت فرنگی و مربا

سلام عزیزدلم
منم براتون بهترنیها را آرزو دارم
فدای محبتت

بهار شنبه 7 فروردین 1400 ساعت 17:10

سلام تیلوجون.
سال نو مبارک.
انشاءالله که سال خوبی داشته باشین، پرخیر و برکت.

سلام بهار عزیزم
ممنون
منم براتون بهترنیها را آرزو دارم

سارا یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 00:00 http://15azar59.blogsky.com

تیلو جونم بنظرم اسمت را کلا باید تغییر بدی بزاری بهار یا بهاران انقدر همیشه بهاری و با طراوتی دوست جانم

ای جان
سارای مهربون و دوست داشتنی

نل یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 12:17

چقدر خوبه که مینویسی و هستی

چقدر خوبه که همراهانی چون شما دارم

مهربانو یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 13:35 http://baranbahari52.blogsky.com/


تیلو جون از مردن ماهیت خیلی ناراحت شدم.. برای همینه ماهی نمی خرم هااا مهردخت کوچولو بود انقدر گریه میکرد براشون حال همه مون بد میشد.

ای جان
البته که این ماهی ها خیلی هاشون به خاطر شرایط نگهداری نامناسب بیمار هستند و وقتی ما میخریمشون چیزی از عمرشون باقی نمانده
اما میشه با نگهداری خوب ، مدت بیشتری نگهشون داشت
من هنوز ماهی قرمزای پارسالم را دارم

Reyhane R دوشنبه 9 فروردین 1400 ساعت 22:46

سلام تیلوی عزیز.
عیدت مبارک و هرروزت به شادی و دل خوش (:
خوش بگذره تعطیلات

سلام ریحانه ی عزیزم
همه ایام و روزگارتون شیرین و شاد و مبارک و بهاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد