روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تحویل سال متفاوت

سلام دوستای خوبم

لحظه لحظه های زندگیتون شاد و بهاری

امیدوارم سال بینظیر و خوبی پیش رو داشته باشید

امیدوارم ۱۴۰۰ ، آغاز اتفاقات زیبا و دلنشین توی زندگیهای هممون باشه

امیدوارم خیر و برکت زندگیهامون بیشتر بشه و با خیال آسوده و بی دغدغه های مالی زندگی کنیم، نه که تلاش نکنیم، نه که برای رسیدن به چی هایی که میخوایم گام برنداریم، بلکه به این معنی که گره توی کارهامون نباشه 


هفت سین مینیمال و کوچولو انداختم

با ظروف سفید و یه حال بهارانه ساده

سبزه چغندرها را که خوشگل شده بود با قران و ماهی و سرکه و سنجد و سکه و سمنو و سیب و  سماق چیدم روی رومیزی صورتی خوشگل و خودم از نتیجه راضی بودم، هرچند خواهرا خیلی خوششون نیومد

سکه ی تو هفت سین را سکه طلا گذاشتم ، توی یه ظرف پر از گندم و برکت و روزی را به خونمون دعوت کردم

به خاطر دل بچه ها هم یه استند بزرگ پرازبادکنک قرمز و طلایی کردم و با چراغهای ریز چشمک زن گذاشتم کنار هفت سین

عیدیهاشونم  توی باکس گذاشتم و اسباب بازی بچه ها را کادو پیچ کردم

تقویمهاشونم با بسته بندیهای متفاوت براشون آماده کرده بودم

مادرجان هم کلی غذای خوشمزه تهیه کردند

تراس را دوباره شستم و گلها را آبپاشی کردم و در تراس را باز گذاشتم

خلاصه حدود ساعت ۱۲ و نیم بود که بچه ها از راه رسیدن

مراسم عیدی دادن و شلوغ کاریهای فسقلیا به پا شد

همه از من پرسیدند سال تحویل چه ساعتیه؟ منم ریلکس گفتم یک و نیم

مشغول عکس گرفتن از فسقلیا و هفت سین بازی و ... شدیم و حدود ساعت یک و نیم متوجه شدیم که سال تحویل شده و  ما اصلا حواسمون نبوده

و اینگونه بود که تحویل سال امسال، کاملا متفاوت بود




نظرات 20 + ارسال نظر
من دوشنبه 2 فروردین 1400 ساعت 21:28 http://me2020.blogsky.com

سال نوتون مبارک جمعتون همیشه جمع سال خوبی پیش رو داشته باشین

ممنونم
سال نوی شما هم مبارک

در بازوان دوشنبه 2 فروردین 1400 ساعت 22:22

سلام تیلو جانم
خیلیم خوبه اینجوری. حالا تا آخر سال همش به حال خوشی و دورهمی میگذره. در حالی که اصلا به ساعتتون نگاه نمیکنید و عجله ای ندارید چه سال خوبی

سلام عزیزدلم
کاش اینطوری باشه

بلاگر دوشنبه 2 فروردین 1400 ساعت 23:01

خیلی فکرمو مشغول کردی تیلو ، نکنه بدزدنت؟ یعنی من مدیریت برنامه ریزی قرارهامو میبایست بسپرم به شما !
اگه بدزدنت، من به کی گیر بدم دیگه؟ از شهرهای کوچیک کی بجای سبزی پلو بگه پلو سبزی و یه جوری هم توجیهش کنه؟ کی همش بافتنی ببافه ؟ کی کاغذارو جابجا کنه؟ کی مشتریاشو دو هفته قبل تعطیلات ول کنه بره به امان خدا؟ کی به آجیلا برسه ؟ تیلو لطفا مواظب خودت باش !

اول از همه اعتراض کنم که هیچکس حق نداره به اصفهان نصفه جهان بگه شهر کوچیک!!!!
اصفهان کلان شهره و از بزرگترین شهرهای ایرانه
در ضمن این فراموشی و این اشتباه خیلی خیلی هم خوب بود

امیر دوشنبه 2 فروردین 1400 ساعت 23:46

با سلام
عید نوروز را به شما و خانواده محترم تبریک عرض می کنم و ارزوی خوشبختی و سعادت و سلامتی و برکت برایتان دارم
دوست عزیز خودت تقویم می سازی تقویم کادو میدی بعد یادت میره سال تحویل چه ساعتی است؟
تلویزیون روشن نکردید که ببینید کی سال تحویل میشه؟
خب تا اخر سال گیر عکس انداختن خواهید بود
بار دیگر ضمن تبریک مجدد ارروی بهترین ها را برایتان دلرم

سلام دوست خوبم
نشده تا حالا زمان را اشتباه کنید؟
ممنون
سال نو شما هم مبارک

امیر دوشنبه 2 فروردین 1400 ساعت 23:50

تیلویی ما عکس میخوایم
.. تیلویی ما عکس میخوایم
..... تیلویی ما عکس میخوایم
.........تیلویی ما عکس میخوایم
........... تیلویی ما عکس میخوای
... ...... .... تیلویی ما عکس میخوایم

اعظم 46 سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 00:01

سال نو مبارک سال خوبی داشته باشید سال پر کار وپر انرژی داشته باشید

سال نو شما هم مبارک

دل آرام سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 01:17

سال نو مبارک عزیزم
چه خوب برگزار کردی

سال نو شما هم مبارک
خیلی خوب بود جاتون خالی

مریم سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 02:42 http://navaney.blogfa.com

سلام عزیزجان
سال نو مبارک با یک بغل آرزوهای خوب و قشنگ برای خودت و همه عزیزان زندگیت

سلام به روی ماهت
بینهایت ممنونم
منم برای شما و عزیزانتون آرزوهای زیبا دارم

taraaaneh سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 02:51 http://taraaaneh.blogsky.com

سلام تیلو جان.
امیدوارم خیر وبرکت زندگیت زیاد بشه در سال جدید و دغدغه ها و غمها کمتر. عیدت مبارک

سلام نازنینم
ممنونم
همه روز و روزگارت پر از شادی و سلامتی

رسیدن سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 08:57

بااااورت نمیشه منم داشتم از سفره عکس میگرفتم و همه چی آخرش تند تند شد . هرسال مینشستیم تا لحظه تحویل سال اعلام بشه امسال نفهمیدیم کی گفت

عه
چه تفاهمی

ربولی حسن کور سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 09:28 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
من هم امسال موقع سال تحویل تازه از حمام بیرون اومده بودم و سال با حوله حمام برام تحویل شد!

سلام
عافیت باشه
کل سال و روزگارتون پر از عافیت و سلامتی

سعید سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 10:26 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی گل
بهاری شدنت مبارک
منم برات در این سال بهترین اتفاق ها رو از خدا میخوام
الهی لحظه لحظه ش پر از حال خوب باشه
سفره هفت سین خونه رو که خواهر درست کرده مثل مال شما کوچولو روی اپن
البته اپن ما یکم بزرگ تر از معمول هست و میشه روش سفره چید
سفره هفت سین فروشگاه رو هم که همکار محترم چند روز هی زنگ میزد به اینایی که سفره آماده میارن میچینن مثلا مثل سفره ی عقد هی زنگ میزد و قیمت میگرفت و اینا اما نمیدونم چرا یهو بیخیال شد خریدن سبزه هم از گردن من افتاد البته این روزای آخر این جا انقد شلوغ بود که به خیلی از کارهامون نرسیدیم
دختر عمو انشالا امسال سال شما باشه

سلام پسرعموجان
روز و روزگارتون مبارک و شاد
انشاله همیشه کنار عزیزانتون شاد و سلامت باشید

مهربانو سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 15:38 http://baranbahari52.blogsky.com/

سال نوت مبارک عزیز دل

فدای محبتت نازنینم
همه روزگارت شاد و مبارک

میترا سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 19:14

عیدمبارک باشه عزیزم انشالاه سال عالی پیش و رو داشته باشین

ای جانم
ممنونم نازنینم

بهامین سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 20:01

سال نو مبارک تیلو جان
سال خوبی را واست آرزومندم

همه روزگارت مبارک و شاد
منم برات روزهای بینظیری آرزومندم عزیزدلم

فرشته چهارشنبه 4 فروردین 1400 ساعت 17:52

سال نو مبارک

سال نو شما هم مبارک عزیزم

نسترن چهارشنبه 4 فروردین 1400 ساعت 19:20

سال نو مبارک تیلوجان
کاش عکس هم میذاشتی از هفت سین، مشتاق شدیم

سال نو شما هم مبارک عزیزم
با گوشی برام سخته
انشاله در اولین فرصت

مینو چهارشنبه 4 فروردین 1400 ساعت 22:31 http://Minoog1382.blogfa.com

سال نومبارک تیلوجان.بهترین هاروبرات آرزومی کنم❤❤

ممنونم مینوی نازنینم
منم براتون بهترنیها را آرزو دارم

سمانه پنج‌شنبه 5 فروردین 1400 ساعت 18:48

چی میشه پستات عکس دار باشه

خیلی خوب میشد
این یعنی غلبه بر تنبلی

دل سوختگان سه‌شنبه 10 فروردین 1400 ساعت 12:57 https://parvazabde2000.blogsky.com/

سال نو و سده نو مبارک باد


سپاس دوست خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد