روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

جمعه نوشت

سلام

زندگیتون زیبا

دیگه تقریبا تمام لیستم تیک خورده

همه چیز آماده ست

انشاله فردا صبح هفت سین را کامل میکنم

هدیه های بچه ها را که همچنان توی صندوق عقب ماشینم هست میارم 

قرار شده خواهرا و فسقلیا بعد سال تحویل بیان اینجا و ناهار را دور هم باشیم

امروز با مامان جان الویه و دسر درست کردیم برای فردا سرسفره

یه لیست هم برای ناهار فردا آماده کردیم

از پلو سبزی و ماهی هم خبری نیست


سالی که گذشت را بالا و پایین کردم و در نهایت از خداوند سپاسگزارم

این روحیه منه

زندگی را با کم و زیاد، بالا و پایین، پستی و بلندی و همه کاستی و فزونیهاش دوست دارم

یه عالمه هم نکته پیدا کردم که باید بخاطرش شاکر باشم

امیدوارم سال بعد سال بهتری باشه، برای همه، همه مردم جهان



پ ن۱: یه عالمه حرف دارم و توی ذهنم پست بلند وبالا

اما واقعا نوشتن با گوشی با وجود عجله ای که دارم برام سخته


پ ن۲: دیشب با آقای دکتر ، عیدی قشنگی دادیم

به یه خانواده نیازمند

امیدوارم هممون سعی کنیم هوای اطرافیانمون را داشته باشبم


پ ن۳: سعی میکنم هرطور شده زیباییها را پررنگتر ببینم

نظرات 13 + ارسال نظر
میترا جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 22:08

عید پیشاپیش مباررک عزیزم

عیدشما هم مبارک نازنینم

رهآ جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 22:47 http://Ra-ha.blog.ir

ممنونم ازت که مینویسی و باعث میشی کلی ازت یاد بگیرم

ای جانم رهای نازنینم
بهم لطف داری عزیزدلم

سارا جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 23:02 Http://15azar59.blogsky.com

سال نو مبارک رفیق مهربانم

ای جانم
همه روزگارت مبارک و شاد

بلاگر جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 23:29

چه جالب ، اصفهانیا میگن پلو سبزی؟ ما میگیم سبزی پلو ! (لبخند)
***
خب حالا که با گوشی هستی و سختته ، برام بنویس کلا از بچگی تا حالا چکار کردی؟ (لبخند)

پلوسبزی و سبزی پلو چه فرقی داره؟
یه مثالی داره ها....

محبوبه شنبه 30 اسفند 1399 ساعت 06:01

عزیزم، من حدود یکساله که وبلاگ شما رو میخونم، مرسی که زود به زود مینویسی و پرانرژی هستی، بخصوص برای من که خیلی وقت ها وقتی از همه چی خسته ام، از خوندن وبلاگهایی که دوستشون دارم، جون میگیرم.
امیدوارم سال خوبی باشه برای شما و همه دوستان اینجا

ای جانم
ممنون محبوبه ی نازنینم
از حضورت و پیامت بینهایت ممنونم

قلب من بدون نقاب شنبه 30 اسفند 1399 ساعت 09:07 http://Daroneman.blog.ir

تیلو جان قشنگم عیدت مبارک
امیدوارم سال جدید مثل همیشه پر انرژی باشی و دلت خوش و لبت خندان باشه

فدای محبتت نازنینم
من برات بهترینها را آرزومندم

سهیلا شنبه 30 اسفند 1399 ساعت 16:32 http://Nanehadi.blogsky.com

انشاالله سال خوبی داشته باشی تیلو جان.

ممنونم نازنینم

امیر یکشنبه 1 فروردین 1400 ساعت 01:00

سلام
سال نوی شما مبارک
انشالله که ما را دعا کرده باشید
برایتان سلامتی سعادت سرفرازی سرزندگی سعه صدر،سربلندی و سر سبزی حال و احوالتان را از خداوند اررو می نمایم

سلام دوست خوبم
خداوند به شما خیر و برکت ، سلامت و سعادت عطا کنه

سمیرا یکشنبه 1 فروردین 1400 ساعت 06:57

عیدتون مبارک عزیزم

همه روزگارتون مبارک و شاد

سعید یکشنبه 1 فروردین 1400 ساعت 11:17 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی جانم
بهاری شدنت مبارک
امیدوارم امسال برات بهترین سال باشه
ما تو باغ یه استخر بزرگ داریم برای ذخیره آب که توش پر از ماهی قرمزه
به برادرزاده م گفتم رفتی باغ دوتا ماهی قرمز کوچولو بیار بندازیم تو تنگ
رفته دوتا ماهی آورده اندازه قزل آلا
انقد بزرگن که به جای تنگ نداختیم تنو تشت حموم
من ازشون میترسم
برادرزادم میگه اینا کوچیکتر از همشون بودن

سلام پسرعموجان
منم برای شما روزهای بینظیری آرزومندم
اوه اوه
من از شنیدنش هم ترسیدم

رابعه یکشنبه 1 فروردین 1400 ساعت 15:35

تیلو جان دختر پر از انرژی مثبت سلام ان شاالله امسال سالی پر از امید و شادی برای همه ی ایرانی ها باشه امیدوارم خداوند نور و سلامتی رو برای همه بفرسته .

الهی آمین به دهای زیباتون
چقدر خوشحالم که بازم بهم سرزدی عزیزدلم

لیلی۱ یکشنبه 1 فروردین 1400 ساعت 16:08

گندم جان عیدت مبارک برات بهترین ها رو آرزو دارم

ممنونم لیلی نازنینم
چقدر از حضور دوباره ت خوشحالم
برات بهترینها را آرزومندم

دل آرام پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 18:12

تیلور جان سلام
تو کدوم پست تقویم گذاشته بودی، تقویم رو گم کردم. ممکن هست بهم لینک بدی؟

سلام به روی ماهت
اخیش... یادم نیست ... فکر کنم اخرای بهمن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد