روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چقدر ته امسال باقی مونده؟

سلام 

امیدوارم تو همین زمان کم باقیمانده از امسال، یه خبر خوب، یه اتفاق بینظیر، یه راه تازه تو زندگیتون پیدا بشه

من که روزهای شلوغی میگذرونم

سعی میکنم یه جمع بندی از سالی که گذشت داشته باشم

تجربه هام را بنویسم تا یادم نره

برای خودم هدفهای تازه تعریف کنم

کارهام را سروسامان بدم

با اونایی که لازمه تماس بگیرم، پیام بدم، خبر بگیرم، حلالیت بطلبم

از یه چیزایی بگذرم و آرامش را به خودم هدیه کنم 

و یه عالمه خرده کاری دیگه


پریروز پسته جان حال نداشت و خواهر براش نوبت دکتر گرفته بود، کله سحر فندوق را گذاشت پیش ما و رفت، بعدش هم اومد خونه ما و تا شب خونه ما بودن


دیروز صبح با مادرجان رفتیم خرید، خریدهای خوردنیجات، لوازم بهداشتی و ... بعدازظهر هم با پدرجان رفتم باغچه و کلی کارهای تعمیراتی را با همدیگه سروسامان دادیم


امروز از صبح تمیزکار داشتم برای فضای بیرونی خانه و بعدش باز رفتیم باغچه، لحاف و ملحفه تختم و حوله تن پوش حمامم را بردم باغچه و با دست شستم، چون اونجا بندهای محکم و زیاد برای پهن کردن این جور چیزها داریم

بعدش هم ماشین پدرجان را شستیم، به نظرم دلمون آب بازی میخواست


خلاصه که روزها را روی دور تند سپری میکنم

امیدوارم این روز و ساعتهای باقیمانده براتون خاطره انگیز و دل انگیز و زیبا بگذره



پ ن۱: پدرجان میخواستن برام جایزه بخرن

پرسیدن چی بخرم گفتم ماهی....

۵ تا برام خریدند

دوباره روز بعد هم همین قصه تکرار شد و بازم ۴ تا ماهی

الان یه عالمه تنگ و ماهی دارم


پ ن۲: توی لابی ساختمان یه هفت سین کوچولو پهن کردم

دوساعت بعد خانم همسایه طبقه پایین با یه بشقاب شیرینی اومد و کلی تشکر کرد و گفت که چه حال خوبی گرفته از این کار


پ ن۳: دارم استارت آموزش یه هنر را برای خودم میزنم


پ ن۴: دلم یادگیری یه موسیقی میخواد


نظرات 4 + ارسال نظر
الی جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 00:00 https://elimehr.blogsky.com

پیشاپیش سال نو مبارک دوست عزیزم
امیدوارم سال جدید برات پر از آرامش و شادی باشه

ای جانم
برات روزهای بینظیر و عالی و زیبا آرزو میکنم

امیر جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 00:10

با سلام
عیدتان پیشاپیش مبارک
ای جان چه خوب موسیقی حال ادمو جا میاره منم موسیقی را دوست دارم و از میان سازها به نی و سه تار علاقه بیشتری دارم و از نی استاد موسوی لذت می برم با اون به خلسه می روم و از زمین و زمان خارج می شوم

سلام
همه روزهاتون مبارک و شاد
چه خوب

taraaaneh جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 02:18 http://taraaaneh.blogsky.com

واقعا کار قشنگی کردین که توی لابی ساختمون هفت سین چیدین. هدیه های خوشگلت هم مبارکت باشن.

توسن جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 12:14 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

یکی از ماهیاتم بفرس برا ما
موسیقی خیلی لذت بخشه اما یاد گرفتن هوش موسیقیاییت باید خوب باشه
برای استارت باید وزن هارو بشناسی و عروض یاد بگیری و عادت کنی

ای جان
بخر ماهی
حس خوب میاره با خودش
فعلا هیچی بلد نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد