روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

به خواب روی شانه ات، مرا بد عادتم بکن

سلام

لحظه هاتون پر از عطر و بوی گل


امروزم صبح زود بیدار شدیم

من قبل از صبحانه رفتم دوش بگیرم

اومدم بیرون و دیدم مادرجان و پدرجان برای یه کار اداری ، با عجله رفتند و برام روی میز صبحانه یادداشت گذاشتند

صبحانه خوردم و سریع آماده شدم برای تمیز کردن اتاق خودم

پرده اتاق را باز کردم و پرده شوی را ریختم داخل تشت

فیلترهای اسپلیت را هم گذاشتم داخل همون تشت

مشغول تمیز کردن لوستر بودم که پدرجان و مادرجان رسیدندو پیشنهاد دادند بریم بازارچه گل و گیاه

پرده اتاق را شیتم و آویزان کردم

لباس پوشیدیم و پیش به سوی اون بهشت کوچک

شلوغ بود اما فضا باز بود و جمعیت فاصله داشتند چون خیلی فضای بزرگی داشت

یه گاری کوچک برداشتیم 

 شمعدونیهای گلدار قرمز و صورتی و سفید

بگونیای سفید و صورتی

کالانگوئه ی زرد و نارنجی

برگ بیدی های ابلق

ناز قرمز

کراسولا

بنفشه برای فلاورباکس دم در

بعد هم رفتیم سمت وسایل شیشه ای و دوتا تنگ بزرگ خریدیم

۴ تا ماهی گوپی (امیدوارم املاش را درست بنویسم)

۱۰ تا هم زبرای ریزه میزه

سنگهای رنگی

غذای مخصوص ماهیهایی که خریدیم

و برگشتیم سمت خونه

مادرجان که مرغ خریده بودن و رفتن سمت آشپزخونه

پدرجان هم برای باغچه برق کش داشتند

منم رفتم برای تمیز کردن اتاقم

بعد هم گل و ماهی ها را جا دادم سرجاهای خودشون

و تا کارمون تمام بشه شب شد

و اینطوری یه روز دیگه را گذروندیم


پ ن۱: اصلا وقت نکردم کتابم را بخونم

همزمان دارم دوتا کتاب میخونم


پ ن۲: یه تغییر دکوراسیون اساسی تو اتاقم دادم

با این اتاق کوچیک باید یه فکری برای وسایل اضافه م و اینهمه کتاب بکتم


پ ن۳: باز قراره یه کتاب را برای آقای دکتر تبدیل به فایل صوتی کنم


پ ن۴: میخوام روش نوشتن بولت ژورنال را به مغزبادم یاد بدم

چندین بار در موردش تلفنی با هم حرف زدیم

مغزبادوم هم روزی  نیم ساعت برام از روی کتاب جدیدش قصه میخونه

نظرات 9 + ارسال نظر
عابر دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 21:38

چقدر خوب اسم گلها رو میدونید یه بار یکی از دوستهام اسم چنار یادش رفته بود گفت درختهای خ ولیعصر چیه اسمشون من گفتم درخت
مبارک باشه براتون


اونجا اسمشون نوشته شده بود و همشون تابلوی راهنما داشتند

من دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 21:48 http://me2020.blogsky.com

یه خسته نباشید و خدا قوت جانانه
بولت ژورنال اسمش رو زیاد شنیدم ولی نمیدونم دقیقا چیه بی زحمت یکم روشش رو به ما هم بگین

ممنون نازنینم
ازش زیاد نوشتم
بازم میام مینویسم

امیر دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 23:16

با سلام
گل ها اگر هم تابلو و راهنما هم داشته باشند مثل اسم های چینی و ژاپنی فوری فراموش میشه مگر اینکه اسم هر کدام رل یا روی برگش بنویسی یا رو اتیکت بنویسی و بندازی گردنش.
چقدر خوب که کتاب صوتی درست می کنی و کتاب صوتی را می توان در ماشین یا در حین کار کردن هم گوش داد .
خسته نباشید از خانه تکانی و پیشاپیش هم چهار شنبه سوری تان مبارک

سلام دوست خوبم

قلب من بدون نقاب سه‌شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 09:07

نه جانم چرا از دستت ناراحت باشم

چه خوب که گلخانه رفتی
کلا روحیه من چند درجه ارتقا پیدا میکنه بعد گلخونه رفتن

ممنون عزیزدلم
واقعا حال ادم عوض میشه

سعید سه‌شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 12:23 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام تیلو ی انرژی پلاس
خوبی؟
ماهی کپی درسته
من تو بچگیام خاطرات زیادی با ماهی کپی داشتم

سلام

امیر سه‌شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 22:17

سلام
میلاد امام حسین علیه السلام و هم چنین چهار شنبه سوری را تبریک می گویم در ضمن امروز دو بار نگاه کردم پست جدید نبود

موفق باشید

سلام
متشکرم
شرمنده

پیشاگ چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 10:55

گلا مبارک باشه خانم
خونه تکونی اتاقتم همچنین
کاش عکس گلاتو میذاشتی اینجا ما هم ببینیم و دلمون باز شه

ای جانم
عزیزدلم من با گوشی برام وبلگ نویسی راحت نیست
دیگه چه برسه به عکس...
معذرت

بهار شیراز پنج‌شنبه 28 اسفند 1399 ساعت 07:50

کاش مغز بادام بودم
از ته قلبم اینو میگما

ای جانم
شما خودت بینظیری عزیزدلم

مهربانو پنج‌شنبه 28 اسفند 1399 ساعت 15:47 http://baranbahari52.blogsky.com/

عزززیز دلم وقتی میخونمت پر از حس زندگی میشم . روزانه هات خیلی خوبن

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد