روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پیش به سوی تعطیلات

سلام

روزتون سرسبز


امروز دیگه خیلی شلوغ پلوغم

باید جمع بندی کنم و برم برای تعطیلات

حساب کتابهای مالی را میزارم برای سال بعد... منظورم بررسی دخل و خرج و بررسی درآمد و ... هست

الحمدلله به کسی بدهکار نیستم

طلب ها هم اگه ریختن به حساب دستشون درد نکنه ... اگه نریختن هم، اگه عمری بود،  سال بعد پیگیر میشم

خب پس کار زیادی باقی نمیماند ، جز تحویل کارهایی که دستم هست و قول دارم امروز تا آخر وقت تحویل بدم



دیروز دم ظهر بدو بدو رفتم فروشگاه نزدیکمون و یه زیر دکمه و یه شلوارک برای فسقلی ها طبق دستور خواهر و با نظر خودش خریدم و برگشتم

سرراه هم شکلات تلخ خریدم

کلا رفت و برگشتم روی هم 20 دقیقه هم نشد... در عوض 1500 گام به پیاده روی روزانه ام اضافه شد

شاید امروز هم وسطای کار یه 20 دقیقه اینطوری برای خودم در نظر بگیرم

هم حال و هوای بیرون را میبینم ... هم یه کوچولو راه میرم ... هم کلی حال دلمو خوب میکنه


پدرجان در یک تصمیم یهویی ، شروع کردند به یه سری تغییرات در باغچه

یک اتاق و سرویس بهداشتی و یه آشپزخونه کوچولو اونجا داشتیم ... تصمیم گرفتند که یه قسمتی به اتاق اضافه کنند که بزرگتر بشه و آشپزخونه را هم نوسازی کنند و یه تغییرات کوچولو که باعث دلنشین تر شدن اونجا میشن انجام بدن...

دیروز با بنا و کارگرها هماهنگ شدند و امروز از کله سحر رفته بودند دنبال این کار...

اگه به نظر من باشه، من اول بهار همچین کاری نمیکنم و بساط بنایی توی باغچه راه نمیندازم و میزارم برای پاییز

اما پدرجان معتقد هستند کاری که میخوان انجام بدن کلا 4 یا 5 روز بیشتر طول نمیکشه و تا قبل از رسیدن بهار همه چی مرتب میشه...

امیدوارم اینطوری باشه...





پ ن1: دیروز اونقدر خسته بودیم که شب قبل از رسیدن آقای دکتر بیهوش شده بودم ...

صبح دیدم یه بار بیشتر تماس نگرفتند...

احتمالا ایشونم به شدت خسته بودن و بیهوش شدند...


پ ن 2: سعی میکنم از توی خونه هر روز پست بنویسم...

ولی میدونم که دیگه اینطوری منظم نمیشه

بخصوص که میخوام یه خونه تکونی اساسی راه بندازم


پ ن 3: یکی از پست های جناب بلاگر منو وسوسه کرده که یه پست اون شکلی بنویسم و یه چالش راه بندازم

هرچند میبینم که دوستان اینجا فعال نیستن و توی چالش ها هم شرکت نمیکنند

جز چند نفری که همیشه فعال بوده و هستند


نظرات 23 + ارسال نظر
قلب من بدون نقاب چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 10:20 http://Daroneman.blog.ir

سلام بر تیلوی آخر سالی
آخرین روز کاریت در سال ۹۹ بخیر و شادی
انشالله که حساب کتاب های مالیت همیشه پر برکت باشه و جیبت پر پول

اگر پست بذاری از خونه که ما رو بسیار شاد میکنی

سلام به روی ماهت
متشکرم
الهی جیب همه پر از پول باشه و پولاش پر از برکت...
سعی خودمو میکنم
من خودم جز اون دسته ای هستم که همه پست هات را میخونما... فقط تنبلم و کامنت با گوشی نمیزارم...

قلب من بدون نقاب چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 12:23 http://Daroneman.blog.ir

فداتشم من که هیچوقت از دوستان گلم نمی پرسم چرا کامنت نمیذارید
نمیدونم چرا هم اینجا و هم تو کامنتی که برام گذاشتی اینو گفتی
به هر حال میدونم هر وقت بتونی برام می نویسی
و همین مهمه

مسلم هست که شما با اون طبع بلندتون همچین چیزی را نه میپرسید نه براتون مهمه
اما من خودم دوست دارم با دوستام در ارتباط باشم
ولی گاهی واقعا اینطوری میشه ...

بلاگر چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 13:28

گاهی دوست دارم ... بگم همنشین خوبم ، دلِ من هم گاهی تنگ میشه !

عه
یعنی آدمای منطقی هم دلشون تنگ میشه ؟
با اونهمه منطق ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه میشه ؟
مگه داریم؟

در بازوان چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 14:02 https://im-safe-in-your-arms.blogsky.com/

سلام تیلو جانم
امیدوارم یه تعطیلات خیلی خیلی خوب کنار خانواده داشته باشی و سال جدید برات پر از دلخوشی و برکت باشه

بنویس حتما

سلام به روی ماهت
آرزو میکنم سال پیش رو برای همه ی مردم جهان روزهای بهتری به ارمغان بیاره ...
چشششششششششششششششم

قلب من بدون نقاب چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 14:26 http://Daroneman.blog.ir

راستش تیلو از اینکه گفتی برای من مهم نیست ناراحت شدم
دختر اخه مگه تو تو دل منی که میدونی برام مهم نیست؟
تمام انرژی ی نویسنده وبلاگ رو کامنت های خواننده هاش ایجاد می کنه
ولی من برات نوشتم میدونم وقتی بتونی برام کامنت میذاری و همین حس برام مهمه

منظورم را بد بیان کردم
ببخش
برداشت اشتباه کردی
منظورم این بود که به خاطر کامنت ننوشتن ازمون دلگیر نمیشی و میدونی که میخونیمت
ببخش اگه ناراحتت کردم

امیر چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 15:04

با سلام
انشالله در اخرین روز کاری هم مثل همیشه موفق باشید .
اینکه سال 99 کمتر از ده روز دیگه ازش باقی مانده در این مدت موفق و سر بلند و خوشحال باشید و بعد از ان ابتدا سلامتی خودت و خانواده محترم برقرار و شادی هایتان مظاعف . رنج و بلا ازتون دور باشه و هر چه زودتر داداشتان با همسر محترمشون بسلامتی به اغوش شما برگردند. پدر بزرکوارتان در سایه مولا علی سلامت و موفق باشند و جدشون حافظ و نگهبان ایشان و خانواده باشد.
سرسبزی بهار موجب شادی و انبساط خاطرتان باشد .
در لحظه تحویل سال مرا از.دعای خیرتان محروم نفرمایید . منم بطور قطع و یقین سر سفره دعاگویتان خواهم بود

سلام دوست خوبم
اگه قابل باشم دعاگوتونم
لطفا شما هم همه ما را دعا کنید

ریحانه چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 15:28

تیلوی عزیزم
آخرین روز کاریت به خیر و سلامتی انشالله
ما که باید تا آخرین روز سال همچنان در رفت و آمد باشیم
برامون بنویس. حسابی خوشحال میشیم. عیدت پیشاپیش مبارک

ممنون ریحانه جان
انشاله که سلامتی به خانوادتون برگرده و رفت و آمدهای سال بعدیتون فقط برای تفریح و شادی باشه

سعید چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 18:57 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی گل و ماه
خوش حالم که حالت خوبه
این حساب و کتاب های آخر سال برای ما حسابدار ها خیلی سخت تر و وقت گیر تره
اما به هر حال کاریه که باید انجامش داد
من چند تا شکلات تلخ 96 درصد از خالم کش رفته بودم خب
الان تموم شده هر جا میرم 96 ندارن میگن کم فروشه نمیاریم
حالا نمیدونم خاله از کجا خریده اینا رو:خنده

سلام پسرعموجان
حساب کتاب همیشه خوبه
بخصوص برای حسابدارها
عه
من خریدم تشریف بیارید

ربولی حسن کور چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 21:04 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
تعطیلات خوش بگذره

سلام
خوش آمدید جناب دکتر
به همچنین به شما و خانواده محترمتان

Reyhane R چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 22:21 http://injabedoneman.blog.ir/

سلام.مننم همیشه هستما ولی خستما (:
اتفاقا چالش بزاری همه شرکت میکنن...
مطمئنم.اینجا خواننده وطرفدار زیاد داری تیلو خانم.
فقط یکمی خسته ان

سلام به روی ماهت
خودمم خستم

توسن پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 10:17 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

تیلو خیلی جالبه دیروز بابایه منم افتاده بود ب جون باغچمون
امیدوارم تعطیلات حسابی بهت بچسبه

فصل بهاره دیگه
به همچنبن دوست خوبم

گندم پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 12:13 http://minima.blog.ir

بابت اینکه بگم بیشتر وقتها این وبلاگ رو می خونم .
دختر کوچولوم روی پام نشسته و عکس پروفایل وبلاگ را که دیده میگه این «آش تانوم» هست . بابت چادری که داره و صورتش را گرفته .

ای جانم به اون کوچولوی دوست داشتنی
ممنون که منو میخونی دوست جان

امیر پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 13:56

سلام
امروز این دومبن بار است که سر میزنم ولی پست جدید نگذاشته بودی
موفق باشید و عیدتان مبارک

سلام دوست خوبم
واقعا شرمندتونم

مه سو پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 13:57 Http://mahso.blog.ir

چقدر عالی...تغییرات رو دوست دارم هرچند کوچیک...
پر انرژی سال جدید رو شروع کنی خانم

ممنون مه سوی نازنینم

سهیلا پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 18:20 http://Nanehadi.blogsky.com

تیلو جان حس چالش نیست وگرنه دلمون میخواد.انشالله بهار خوبی باشه.

امیر پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 20:20

سلام امروز تعطیل بود وبلاگ ؟

سلام
شرمندتون

taraaaneh جمعه 22 اسفند 1399 ساعت 15:22 http://taraaaneh.blogsky.com

اگر ننویسی دلم برات تنگ میشه . خیلی دوست دارم بدونم باغچه تو چه شکلیه. کاشکی ازش عکس میگذاشتی مخصوصا بعد از نوسازی و تغییرات که خوشگل تر هم شده.
منهم مثل تو چند سالیه که قدمهام رو میشمرم. راه خوبیه و آدم تشویق میشه بیشتر راه بره.
تعطیلات خوبی داشته باشی.

یه باغچه کوچولو که مادرجان و پدرجتن هرچی دوست دارند توش میکارن
با درختای مو و انار و انجیر
البته چندتایی هم به و الوچه و توت و زردالو و خرمالو
و سبزیجات از همه نوع
اما کوچولو و جمع و جور
با گوشی برام عکس گذاشتن سخته
اما در اولین فرصت براتون عکس میزارم

نوشین جمعه 22 اسفند 1399 ساعت 20:54

سلام تیلو جان آخر سالت پرپول و سلامتی منه خاموش اعلام حضور میکنم برا چالش

سلام به روی ماهت
فدای محبتتون

سمیرا شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 13:12

چه پیام بگذاریم چه نگذاریم ارادتمند همیشگی شما هستیم تیلو جان

ای جانم

من شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 17:22 http://me2020.blogsky.com

ان شالله تعطیلات خوبی پیش رو داشته باشین

منم همین آرزو را برای همه دوستای عزیزم دارم

امیر یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 00:29

با سلام
امروز هم پست نبود
موفق باشید

سلام
خیلی شرمنده م

مهربانو یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 10:51 http://baranbahari52.blogsky.com/

تیلو جان فکر کنم حسابی رفتی مشغول باشی و تعطیلات شیرینت رو شروع کنی
پیشاپیش سال نوت مبارک الهی بهترین ها برای تو و خانواده ی نازنینت مقدر باشه

ای جانم به شما بانوی مهربان
منم برات یه عالمه آرزوی قشنگ دارم
کنار عزیزانت همیشه شاد و سلامت باشی

ریحانه یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 10:59

تیلو جان خیلی دوستت داریم. من همیشه میخونمت. ولی چون معمولا با موبایل هستم خیلی سخت میشه کامنت گذاشت. البته این دلیل بر کامنت نگذاشتن نیستا. ان شالله در سال جدید تن سلامت و دل خوش و شاد باشه برا هممون و جبران کنیم

عزیزدلم چقدر پیامت منو شاد کرد
الهی همیشه تون پر از سلامتی و خیر و برکت باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد