روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

به خواب روی شانه ات بیا بَد عادتم بکن

سلام

صبحتون پر از خیر و برکت

خیر و برکت کلی معنی داره

خیر و برکت گاهی اینه که از چیزهایی که داریم راضی باشیم

نه اینکه تلاش نکنیم

نه اینکه نخوایم به پله های بعدی برسیم

نه اینکه آرزوهای بلند و بالا نداشته باشیم ... نه ... اما از لحظه هامون راضی باشیم

لذت لحظه های زندگی را از دست ندیم

از اینکه میتونیم قدم بزنیم لذت ببریم و قدر پاهامون را بدونیم

قدر سلامتیمون را بدونیم

قدر اینکه میتونیم بدون اینکه محتاج دیگران باشیم صبح چشمامون را باز کنیم و با پاهامون یخی سرامیک را زیر انگشتامون حس کنیم و قلقلکمون بشه...

قدر اینکه دستامون بهمون کمک میکنن و آب خنک میزنیم به صورتمون و سرحال میشیم

قدر خواب خوب

قدر چشمایی که میبینه ، گوشهایی که میشنوه، قلبی که داره میزنه ...

قدر داشته هامون را بدانیم و یادمون نره گاهی اندازه یک پلک هم با از دست دادن توانایی هایی که به نظرمون هیچی نمیان فاصله داریم ...



دیشب قبل از خواب با گوشی داشتم وبلاگ دوستام را میخوندم

شارمین عزیز یه چالش گذاشته بود...

من زمان نامناسبی با وبلاگ شارمین آشنا شدم ... به واسطه دوستای مشترک

یه غم بزرگ توی زندگیش پیش اومده بود و دوستاش براش ناراحت بودن و از پست های غمگین اونا به وبلاگش رسیدم

با خوندنش اشک ریختم ... و بعدتر با خوندن کم کم آرشیوش خیلی خیلی حس خوبی ازش گرفتم

اما نمیدونم چرا هیچوقت کامنت ندادم ... دلداری را انگار خوب بلد نیستم ... و زمان مناسبی برای حرفای دیگه نبود

خلاصه که تصمیم گرفتم توی چالش شرکت کنم چون به نظرم زیبا بود


چالش با این عنوان بود:   9 لبخند 99

1- متولد شدن پسته جان

2- هر بار دیدن شیطنت ها و کودکانه های فندوق

3- هر بار رفتارهای بالغتری از مغزبادوم میبینم که این روزها داره هرروز بزرگتر و عاقل تر میشه

4- دیدن و شنیدن پیامهای دوستام توی روزهایی که خیلی خیلی مریض بودم

5- جشن گرفتن تولد 40 سالگیم

6- عاشقانه های آقای دکتر با سبک و سیاق خودشون

7- هر بار روی وزنه رفتن پدرجان و چک کردن وزنشون و دیدن ذوق و انگیزه شون

8- هر بار بعد از هدیه دادن و دیدن لبخند عزیزانم

9- پیامک های واریز پول تو لحظه هایی که واقعا بهشون احتیاج داشتم



انشاله که روزی 9 هزار بار لبخند بزنید ... اما اگه دوست داشتید شما هم 9 تا از لبخندهای 99 که توی ذهنتون قاب گرفتید را بنویسید...

حالا چه توی کامنتهای همین پست ... چه به صورت پست جداگانه



پ ن 1: مامان للی مرخص شدن و اومدن خونشون

ولی فعلا توانایی حرکت ندارن

خدا بهشون کمک کنه

تمام مدتی که باهاش حرف میزدم اشک ریخت و اشک ریختم ....


پ ن 2: فندوقی جانم ... میدونی تو تمام محاسبات دنیای مجازی را برام بهم زدی

از حقیقی ترینهایی


پ ن 3: سرکار بانو مخمور... میدونید اصلا نمیشه بهتون گفت دوست مجازی!


پ ن 4: من اینجا کلی دوست پیدا کردم که دیگه این روزها دوستای مجازی نیستند

از هزارتا واقعی واقعی ترن

و خیلی خیلی بهم نزدیک

نظرات 19 + ارسال نظر
مخمور سه‌شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 09:54 http://mastoori.blogfa.com

اخه من الان چه بگویم که گویای قدردانی ام باشد
:

قدردانی لازم نداره
خودت هم میدونی دوستی یه معادله دو طرفه ست
و من ازت بی نهایت انرژی خوب میگیرم

سارا سه‌شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 10:04 Http://15azar59.blogsky.com

سلام صبحگاهی و رست ازمایشگاهی به تیلوی خوشکل خودم
منم بزارم ۹ لبخند ۹۹ را
۱: گروه ورثه
۲: قبولی کنکور پسرم
۳: خنده های امیر علی و خاله گفتن های شیرینش
۴: دستم نیاز به جراحی پیدا نکرد و من خوشحالترین بودم
۵: وجود مامانم و خواهرام
۶: پیامک واریز حقوق و چشمای قلبی قلبی
۷: گواهینامه گرفتن پسرم
۸: وقتی کیک میپزم و بازخورد میبینم
۹: خاکستریه اونم پررنگ ولی ....(میدونم که میدونی چی میگم)

سلام به روی ماهت
به به
به لبخند زیبا و شیرینت
الهی که هزاران هزار لبخند روزانه بیاد روی لبهات

رسیدن سه‌شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 11:36


چالش جالبی بود .

شرکت کن
قشنگه

سعید سه‌شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 13:17 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی گل
امیدوارم منم تونسته باشم یه دوست واقعی باشم برات
بله من از این کارا هم بلدم حتی یه بار تو بچگی موهای خواهرمو براش کوتاه کردم
انقدارم بد نشد

سلام پسرعموجان شما دوست واقعی هستی... هنوزم هر صبح سوار ماشین میشم و میخوام استارت بزنم به یادتون میفتم ...
این دوستان از دنیای مجازی خارج شدند و به دنیای واقعی من پیوستن... درسته که شما دوست واقعی هستی ولی همچنان در دنیای مجازی

امیر سه‌شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 14:42

با سلام
چالش 9 سال 99
1- غلبه بر بیماری صعب العلاج یکی از فامیل نزدیک که خیلی رابطه نزدیک و خانوادگی داریم البته با شکسته شدن جسمانی زیاد و از.دست دادن یک چشم .
2- توان مقابله بادبیماری های زمینه ای خوذم و تا حدودی کنترل یک عامل ان
3- مقابله با انفلونزا و سرما خوردکی هایی که از ابتدای پاییز تا اخر سال حداقل سه چهار بار گرفتار می شدم ولی امسال بخاطر رعایت و بیرون کمتر رفتن و زدن ماسک یک بار هم مبتلا نشدم
4- مطالعه بسیار بیشتر نسبت به سال قبل
5- ارتباط با چند تا از دوستان خوبم که به علت شهرستانی بودن از انان بیخبر بوده و تلفن انان را نداشتم.
6- شرکت در مراسم کارهای عام المنفعه با دادن هدیه و دلجویی از انان
7- شرکت در مراسم ختم یکی از همکاران بصورت مجازی در حسینیه مجازی با دوستان در سراسر کشور بصورت انلاین
8- توفیق بجا اوردن قضای تعدادی از روزهای ماه رمضان
9- شاد کردن مادر و فرزندی که توان خرید تبلت را نداشت با همکاری چند نفر از.دوستان همکار

سلام دوست خوبم
باید 9 لبخند را مینوشتید...
1- الحمدلله ... انشاله که روز به روز حالشون بهتر میشه
2- الحمدلله .. انشاله که به کنترل کامل میرسید و خیالتون راحت میشه
3- الحمدلله
4- به خاطر خانه نشینی ها هممون فکر کنم این گزینه را داشتیم
5- خیلی هم خوب- دوستای قدیمی عین کهنه شراب هستند
6- خدا خیرتون بده
7- عه... چه عجیب
8- به به ... قبول باشه
9- خدا خیرتون بده

مهربانو سه‌شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 15:59 http://baranbahari52.blogsky.com/

تیلو جانم چقدر حس مشترک داشتیم تو این پست .. منم دقیقا به پست زیبای شارمین اشاره کردم . و اما عشق و انسی که به دوستای بلاگستان داریم .
الهی تو هم درکنار عزیزانت روزی بارها و بارها لبخند به لبت بیاد

عه چه جالب
اتفاقا اومدم پست شما را هم خوندم
منم برات آرزوی بهترینها را دارم نازنینم
انشاله کنار عزیزانت روزگارت به شادی بگذره

مه سو سه‌شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 16:13 Http://mahso.blog.ir

چه 9 لبخند زیبایی....ان شا الله سال 1400، 400 تا لبخند واقعی و از ته دل داشته باشی....
خدا رو شکر برگشتن خونه...و ان شا الله زودتر سر پا بشن...امیدوار باشین...

منم این آرزوی زیبا را برای هممون دارم
الهی اونقدر لبخند زیبا بزنیم که از 1400 هم بگذره...
الهی آمین

سعید سه‌شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 16:53 http://www.zowragh.blogfa.com

شما هم دوست واقعی و دختر عموی عزیز من هستی در فضای مجازی
خوش حالم که حرفام به دردت خورد
سبز باشی دوست و دختر عموی واقعی

دوستای مجازی که وارد دنیای واقعیم شدن جز بهترینها هستند...

مرمر سه‌شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 20:04

سلام تیلوی نازنین
امیدوارم روزی 99 هزار لبخند روی لبات بنشینه،بهترینی مهربون

سلام به روی ماهت عزیزدلم
الهی امین ... این دعای زیبا را برای همه مون دارم

توسن چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 08:51 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/


چ عنوان قشنگی انتخاب کردی
انشاا ک همگی صحیح و سلامت باشیم
و قدرشو بدونیم
واقعا گاهی ادم اونقد درگیر کار و مشکلات میشه ک خودشو هدفشو همچی رو فراموش میکنه
خیلی از اشنایی با وبت خوشحال شدم تیلو و لینکت میکنم
دوست داشتی سربزن خوشحال میشم

خیلی این آهنگ را دوست دارم
بینظیره...
الهی آمین
منم... منم بهت سر زدم و از آشنایی باهات خوشحالم

شبنم چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 09:51

1-روزی که باهام تماس گرفتن برم سرکار
2-روزی که فهمیدم پسر بزرگه رو باردارم
3- بدنیا اومد پسر بزرگه
4-بدنیا اومدن پسر کوچیکه
5-عاشقانه هام با همسری
6-یه بار بنام مامانم توی یه مسابقه شرکت کردم که مامانم برنده سفر کربلا شد اون روز بهترین لبخند رو زدم والان که مامانم متاسفانه چندماهه مارو تنها گذاشته هر موقع بهش فکر می کنم که فقط بهش زحمت دادم و هیچ وقت کاری براش نکردم وقتی یاد این موضوع میافتم از ته ته اعماق دلم لبخند میزنم.
7-فارغ التحصیلی ارشدم
8-روزی که همسری برای این کاری که الان می کنه قرارداد امضا کرد.
9- می خوام آرزو کنم قبولی پسر بزرگه توی مدرسه تیزهوشان باشه (شما هم براش دعا کنید.)

چه لبخندهای زیبایی...
به به
الهی همیشه بخندی از ته دل
الهی هیچ اشکی جز از شوق بسیار از چشمات جاری نشه
قرار بود همش لبخندای 99 باشه

پیشاگ چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 09:53

چالش 9 سال 99
1 دیدن پدر و مادرم بعد مدتها و برق چشماشون
2 تولد کوچولوی 4 نفره برای نازدونمون
3 دوماد شدنم م 1 و م2
4 بدست اوردن سلامتی مجدد دختر خواهرم
5 عیدی و وام
6 راه اومدن صابخونه باهامون
7 وقتی مجدد جور شد و تونستم بابا مامانمو سوپرایز کنم
8 کارم و حس هر روز صبح
9 عاشقانه هام با جان شیرینم
خیلیییی چیزای دیگه هم هست ولی دیگه خواستم چالشو رعایت کرده باشم

خدا را شکر ... الحمدلله که خیلی خیلی زیادن
انشاله سال بعد زیاد و زیادتر هم بشن
تو دختر بینظیر و مهربون و فعالی هستی... لایق بهترینهایی
امیدوارم سال بعد توی چالش بتونی 1400 تا لبخند زیبا و خنده از ته دلت را نام ببری...
برات آرزوهای خوب و زیبا دارم

فندوقی چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 11:16 http://0riginal.blogfa.com/

من خوشبخت ترینم با داشتن تو.
رفیقمی دوستمی و با هم رازهامونو به اشتراک میزاریم و گاهی خواهری برام و گاهی مادرانه دعوام میکنی و گاهی پدرانه حمایتم میکنی. یه دنیا ممنون بابت بودنت.
خیلی حس خوبیه که بدونی هر لحظه اراده کنی یکی هست که همراهت باشه و گوش بده بهت.
من که توانم محدوده الهی خدا به اندازه مهربونیت بهت بهترینها رو که لایقشی بهت بده.

خودت خوب میدونی که مهربونی و صبوریت این دوستی را محکم کرده
هر آدمی اخلاقای خوب و بد داره ... اما برآیند رفتارهای آدمهاست که از اونا آدم خوب و بد میسازه... تو از اون دسته از آدمهای زندگی من هستی که من همیشه مدیون مهربونیشون هستم ...
دوست خوب خیلی کمیابه... تو الماسی...

امیر چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 14:55

با سلام
در مورد بندی که گفتین عه چه عجب
اتفاقا خیلی جالب بود تلاوت قران بود که توسط یکی از همکاران انجام شد سخنرانی یک روحانی بود که ان هم هم بصورت انلاین پخش شد و بعد از ان زیارت عاشورا هم توسط یکی دیگر از همکاران خوانده شده فقط در این بین چون اینترنت ضعیف میشد طبق ساعت اعلامی برنامه اجرا نشد و حدود 40 دقیقه وقت بیشتر برد در همان جلسه هم تعدادی اعلام کردند که یک جز قران تلاوت می کنند که ثوابش برای ان مرحوم باشد و سه ختم قراں قرار شد انجام شود و قرار شد این تلاوت حداکثر ظرف یک هفته انجام شود

سلام
ای بابا
داریم چه چیزهایی را تجربه میکنیم

صحرا چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 16:20 http://Sahra95.blogsky.com

اولین لبخند پسرم و حالا خنده های قشنگش

ای جانم
زنده باشه پسرکوچولوی نازنبنت

شارمین پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 09:06 http://behappy.blog.ir

سلام.
چقدر لبخندهای خودت و دوستان گلت قشنگن. ان شالله همیشه پر از لبخند باشیم همه مون

سلام عزیزدام
برات سال بهتر و پر لبخندتری را آرزو میکنم

توسن پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 10:28

منم وبلاگ شارمینو خوندم
فهمیدم ک حس و شرایطی ک اون تجربه کرده و حسی ک ما از اون شرایط پیدا میکنیم سرتا پا باهم فرق داره
بعضی وقتا اونقد غم بزرگه ک مغز نمیپذیره نمیتونه باور کنه اما شارمین باهاش کنار میاد میخاد خودشو قوی کنه این خیلی خوبه

فرشته پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 15:23

من چند تا مورد تونستم جمع کنم ولی ۹تا نشد باید بهتر برسی کنم

همون چندتا هم عالیه
بنویس برام

من شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 17:21 http://me2020.blogsky.com

چه چالش جالبی عالیه

خیلی با حال بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد