روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

ایده

سلام دوستای خوبم 

چون سوال کرده بودید

به خصوص اون دوست خوبم که خصوصی و بدون اسم پرسیده بودی

برای اینکه ایده بگیرید این عکسها را گذاشتم

مطمئنم سر فرصت و با حوصله شما میتونید زیباتر هم درست کنید

tmcg_12.jpg


این استند پایه مقوایی داره که روی همون پایه می ایسته برای عکسها قشنگ هست خیلی ریزه کاری داخلش لازم نیست چون خیلی ظریف کاریها پیدا نمیشن توی عکسها

توی فروردین تولد مغزبادوم هست و من چون دیگه اون موقع نمیام دفتر ، زودتر دست به کار شدم


lr5v_13.jpg

این یکی استند گاو جان هستند

که با همین پایه ای که توی تصویر پیداست میزارمش روی استند بادکنکها و لابلای بادکنکها منظره ی خوبی پیدا میکنه

به خصوص که فندوق ما گاو دوست داره

البته بچه ها کلا از این مدل تم ها خوششون میاد

و داخل عکسها هم خوب میفتن


الان هم دارم یه حاجی فیروز درست میکنم احتمالا حاجی فیروزمون را هم پایه مقوایی میزارم که کنار هفت سین بایسته...

امیدوارم اینا به دردتون بخوره

و ایده بگیرید و ایده هاتون را هم اگه دوست داشتید به من بگید

ممنونم




بعدا نوشت:

حاجی فیروزم را هم بزارم و برم

فقط بگم بعدا که اینا با تزئیات سفره هفت سین قاطی بشه زیباتر دیده میشه

بعدا عکس هفت سین را ببنید و قضاوت کنید

d083_14.jpg

نظرات 5 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 13:01 http://www.zowragh.blogfa.com

ممنونم از این همه ایده که ریختی تو هاردم

اوه تازه ندیدی حاجی فیروزم اضافه کردم به ایده هات

بلاگر دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 13:57

توصیه میکنم از عکسهای واقعی خودشون استند درست کن ، خیلی خوششون میاد و تا همیشه نگهش میدارن.

قبلا این کار را کردم
حتی روی تخم مرغهای هفت سین عکسهاشون را چاپ کردم
امسال ازشون عکس مناسب برای این کار نداشتم...
شاید تو فرصت باقی مانده این کارو هم کردم

میترا دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 23:29

خیلیم عالی شده
خوشبحال مغزها بایه خاله باسلیقه و رنگی رنگی

ای جان
متشکرم میترای عزیزم

ونوس سه‌شنبه 5 اسفند 1399 ساعت 08:24 http://shakibajoon90.blogfa.com

چه جالب ...حتماامسال از ایدههاتون استفاده می کنم

چقدر خوشحال میشم

مه سو سه‌شنبه 12 اسفند 1399 ساعت 15:44 Http://mahso.blog.ir

مشتاق دیدن هفت سینت تیلو جان...

انشاله عکس میگیرم
منم مشتاق دیدن هفت سین شمام
با اون سفره یلدایی خوشگلی که انداختی من هیچوقت به پای شما نمیرسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد