روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

بهار اومده تا باز منو هوایی کنه

سلام دوستای عزیزم

روزتون خوش

خوب هستید؟

روز و روزگار اسفندماهیتون را دارین با برنامه و حال خوب پیش میرید؟

به فکر حال و هوای دلتون هستید؟

به فکر سلامتی پوست و مو و زیبایی هاتون هستید؟

اسفندماه که میشه باید همه چیز را به بازنگری کلی کرد و آماده شد برای یه سال تازه...

امسال که میخوایم هزار و سیصدها را بزاریم و بریم سراغ هزار و چهارصدها...

توی سال جدید عضو تازه ای به خانواده تون اضافه میشه؟

برنامه های خاصی دارید؟

فکرای بزرگی توی سرتون هست؟

من که از خرده عادت غافل نیستم

عادتهای کوچولو کوچولو و ریزریزی که در ابتدای کار احمقانه به نظر میرسن ولی در دراز مدت آثار شگفت انگیزی دارن

برای سال جدید حتما آرزوها و برنامه ها و هدفهام را یادداشت میکنم

میدونید قلم و نوشتن انرژی معجزه آسایی دارند

برای خودم برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت می نویسم ... برای خودم هدف مشخص میکنم

لازم نیست برنامه م دلچسب و جالب باشه برای همه

همین که براساس ذهنیت و نیازهای خودم هست ، همین که به طور شخصی میتونه حال خودم را خوب کنه کافیه

در مورد بولت ژورنال بازم گفته بودم - همون دفتر برنامه ریزیهای خودمون

احتمالا امسال یه بولت ژورنال به زندگی روزمره ام اضافه میکنم

شاید اینطوری یه سری نظم های تازه ای وارد زندگیم بشه


هرسال توی اسفند حتی اگه چیزی نیاز نداشتم دوست داشتم برم بازار و خرید کردن و هیاهو و هیجان بقیه را تماشا کنم

دوست داشتم توی اسفند توی حال و هوای دل انگیز و خوشحالی بقیه غرق بشم

امسال که نمیشه از این کارها کرد

پارسال هم نشد

خرید خاصی برای خودم ندارم

اما هنوز چند تا هدیه مونده که باید بخرم

برای روز پدر هم هنوز فکری نکردم

خریدهای کوچولوی باقی مونده را اگه بتونم از توی پیچها به صورت اینترنتی میخرم و اگه نشه یه روز صبح توی ساعتهای خلوت میرم یه فروشگاه نزدیک و بدون وسواس زیاد و بدون گشت و گزار زیاد خرید میکنم و برمیگردم ...

میتونم به جای اون هدیه های پول بدم یا کارت هدیه بگیرم... اما واقعیت این هست که من هدیه دادن را بیشتر دوست دارم

حس میکنم طرف مقابل حس خوب میگیره از این وقت و انرژی و سلیقه ای که گذاشتیم...

خب البته اخلاقها و سلیقه های آدمهایی که براشون هدیه میخرم را هم میدونم


دیروز یه استند عدد 9 برای تولد مغزبادوم که توی فروردین هست درست کردم

به نظرم خوب شده بود

یه استند کوچولوی گاو هم درست میکنم ... نصفه کارهاش را کردم ... امسال سال گاو هست و فندوق خیلی خیلی از گاو خوشش میاد

قصد دارم این استند را بزارم لابلای بادکنکهایی که برای عید باد میکنم و میزارم روی استند پایه دار بادکنکها...

چند تایی تصویر هم پرینت گرفتم و با تبریک آماده کردم که بعد از تمیزکاریهای لابی و ... بزنم داخل آسانسور و توی لابی...

دو سالی که توی این خونه هستیم توی لابی هم هفت سین میزارم

دوست دارم حال و هوای عید را

و دوست دارم که حال خوب را به بقیه هم منتقل کنم


نمیدونم در نهایت میتونیم بریم گلخانه برای خرید گل یا نه

ولی خیلی دلم میخواد یه عالمه گلهای بهاری خوشگل بخرم

راستی بذرهایی که توی گلدون کاشته بودم سبز شدند...

بذر چغندرها و تربچه ها...

تخم کدوها هنوز سبز نشدند و امسال هیچکدوم از هسته های پرتقال و نارنج و لیموهنوز جوانه نزدند... نمیدونم چرا





پ ن 1: من هرسال برای کوچولوهایی که میومدند خونمون هدیه های کوچولو میخریدم و از ذوق کردنشون ذوق میکردم

پارسال یه عالمه مداد رنگی خریدم و کادوپیچ کردم

هنوز اون مداد رنگیها توی کمدم هستند

فکر نکنم امسال هم رفت و آمدی باشه اما چند بسته پاستل سفارش دادم و کادو پیچ کردم


پ ن 2: دیشب ساعتهای زیادی با آقای دکتر حرف زدیم

و این باعث شده که الان هر سه دقیقه یه بار دو تا خمیازه بکشم


پ ن 3: دیروز هم یه کابینت دیگه مرتب کردیم






نظرات 6 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 10:07

با سلامم
اسفند با وجود گرم شدن هوا و جوانه زدن درختان و پیدا شدن گل های زرد و قرمز و ... اما به نوعی ماه خواب هم هست . کافی لست نیم ساعت بیکار باشی بنشینی می بینی در حال چرت زدن هستی.
البته اگر خرید ها و فکر خریدها و ... وقتی برای بیکار شدن بزاره.
انشالله که دوستان سلامت باشند و اسفند خوبی داشته باشند. و در پایان یک جعبه زیبا کادویی بردارند و قرن 1300 را در جعبه بگذارند و با روبان دورش را گره پاپیونی زده و در طاقچه بالای خانه بایگانی کنند و هر چند وقت یک بار در ان را باز کرده و با خاطرات خوشش روان و جان خویش را صفا دهند

سلام دوست خوبم
من که اونقدر سرحال و پر انرژیم که اصلا چرت نمیزنم
ایده جعبه کادویی ایده خوبی بود
امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشین

سعید دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 11:10 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی گل
خوشحالم که تو اوضاع حال دلت انقد خوبه
نوشته هات همیشه حال دل منم خوب میکنه
این نوشته هم انگار از دل من براومده باشه انقد به روحیات من نزدیکه
منم همیشه بهار رو دوست داشتم و دارم
من تو بهار و پاییز انگاری شاعر میشم یعنی همیشه یه عالمه شعر تو ذهنم چرخ میزنه
بهاری باشی دختر عموی جانم

سلام پسرعموجان
پس لذت ببر از روزهایی که زیباترین هستند...
منم شاعر میشم توی این هوا
به همچنین

پیشاگ دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 11:14

وای تیلو اعتراف میکنم حتی اگر خریدم نداشتم سالای پیش خیلی دوس داشتم بچرخم تو خیابون و لابه لای شلوغیا
خوشم میومد انگار بهم انرژی خوبی میداد و واقعا از نشاط دیگران به وجد میومدم
فک کنم خیلیا این حسو حالو دوس دارن حیفف که کرونا محروممون کرده
برای استند احتمالا پرینت گرفتی در سایز بزرگتری بعد تو مرحله اجرا چیکار کردی دیگه یعنی مثلا روی یونولیت منتقل شد یا چی ؟ اگه ممکنه توضیح بده

منم از حس خوب دیگران حس خوب میگیرم
چقدر دوست داشتم وقتی میدیدم مامان باباها توی کفاشیا دارن برای کوچولوها کفش میخرن
یا اون برق چشماشون وقتی داشتن لباس میخریدن
دور بساط ماهی فروشا و شلوغیاشون
اون حراجیا و هیاهوشون
وقتی سالنهای غذاخوری غلغله بود و جای سوزن انداختن نبود
و ...
من و دوستام و خواهرا توی اسفند خیلی زیاد میرفتیم سمت میدون امام ...
توی بازارهای سرپوشیده
و چرخ میزدیم و در نهایت توی یکی از رستورانهای اطراف میدان غذا میخوردیم
بعدشم میرفتیم سمت فضای سبز یا توی خود میدون یا توی پارکهای اطراف...
واقعا بهمون خوش میگذشت
قدر روزهای خوب را الان بهتر میدونیم
انشاله این روزهای کرونایی تمام بشه

دوتا عین هم ولی با جهت عکس ، پرینت میگیرم روی هر سایزی که دوست دارم
بعد دور بری میکنم
روی اول را میچسبونم روی مقوای کارتن و دوربری میکنم باز و بعد روی دوم را پشتش میچسبونم
برای استند عدد از گلهای کاغذی برجسته هم استفاده کردم
عکسش را میزارم که ببینی

لاندا دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 11:24

سلام تیلو جان. ممنون که به فکرمی. ببخشید نگرانت کردم.
پست رو برای خودم نوشتم، خدا رو شکر اوضاع خوبه و مشکلی نیست

سلام به روی ماهت
خب الحمدلله
همین که بدونیم حالت خوبه ... نی نی جان هم خوبه دیگه نگرانی نداریم

رسیدن دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 11:45

دختر تو چقدر خوب و پر انرژی هستی . خوش به حال همه اونایی که تورو دارن . خدا بت سلامتی و عشق دائم بده . الهی هیچ وقت گیر و درمونده نشی تیله .
این همه انرژی و شور و عشق پخش میکنی بدون چشمداشت بدون ابراز خستگی و ناله

بمونی همیشه...‌

بابا من خودم از تو انرژی میگیرم
از اینهمه انگیزه و امیدت
از اینهمه تلاش خستگی ناپذیرت
تو خودت برای من الگویی دختر جان

نرگس دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 13:51

سلام عزیزم من تازه با وبتون آشنا شدم چقدر قشنگ و روان مینویسید چه ایده های قشنگی دارین کلی حال خوب بهم میدین امسال اسفند برای من بهترین اسفنده عمرمه چون دخترم به دنیا میاد بعد از این همه سال چشم انتظاری کلی از ایده های قشنگتون استفاده کردم ممنون

سلام نرگس جان
بهم لطف داری عزیزدلم
قدم نی نی خوشگلتون مبارک باشه
انشاله سالیان دراز در کنار همدیگه و عزیزانتون به شادی و سلامت روزگار بگذرونید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد