روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شنبه ی اسفندماهی

سلام

روزتون زیبا

بعد از باد و بارونهای پنجشنبه ، و البته برفهایی که توی بعضی از شهرها اومده ، هوا باز به سمت سرد شدن رفته...

حالا بیشتر از همیشه مراقب سلامتتون باشین که هوا تند تند سرد و گرم میشه و یهو گول میخوریم و سرماخوردگی در کمینه...

البته که من فکر کنم یه کوچولو سرما را خوردم ، فعلا علایم یا مشکلی ندارم ... اما یه حس بی حالی باهام هست

دیروز مغزبادوم بعد از تقریبا یکماه اومد خونمون البته همراه خواهرجان

دم ظهر دسته جمعی رفتیم باغچه

هوا هم خوب بود و با مغزبادوم کفشامون را درآوردیم و پاهام را زدیم به آب...

البته قبلش هم یه مقدار بدو بدو کرده بودیم و بدنمون حسابی گرم شده بود

هوا هم تمیز و عالی بود

نعناها جوانه زده بودند و داشتند از خاک سرک میکشیدن بیرون

شاهی و تربچه ها هم همینطور

تا ظهر اونجا بودیم و برای ناهار برگشتیم خونه

با مغزبادوم بازی کردیم

با خواهر جان حرف زدیم و خندیدیم

یه پیراهنی آخرای تابستون اینترنتی خریده بودم که بخاطر گشاد بودنش استفاده نکردم - خواهرجان اونو برد که برام تنگ کنه و قابل استفاده بشه

در نهایت هم از بعدازظهر که بیحال بودم بساط دمنوش را راه انداختم و با وارمر گذاشتم روی میز و هی دمنوش خوردم

مامان جان هم یه سوپ خوشمزه برای شب آماده کردند

الان هیچ علائمی ندارم اما کمی بیحالم




پ ن 1: خانواده عمه برای بار دوم به کرونا مبتلا شدند

گویا شوهر عمه شدید تر مبتلا شده و بستری شدند

خدا به هممون رحم کنه


پ ن 2: آقای دکتر دیروز روز شلوغی داشتند و نشد با هم زیاد صحبت کنیم

شب هم هیچکدوم حال نداشتیم

با یه شب بخیر کوچولوی چند دقیقه ای رفتیم توی رختخواب...

امروز صبح کله سحر پیام دادند که : بیداری؟

من همین نیم ساعت پیش پیامشون را دیدم


پ ن 3: پارسال از نیمه اسفند دفتر را تعطیل کردم

شاید امسال هم همینکار را بکنم

عملا هیچ کاری برای انجام ندارم


نظرات 4 + ارسال نظر
سعید شنبه 2 اسفند 1399 ساعت 11:36 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دخترعموی گل
خوبی؟
بله دیگه وقتی بدو بدو میکنی بدنت گرم میشه بعد پاهاتو میذاری تو آب یخ همین میشه دیگه یکم لرز و بیحالی میاد سراغت
حالام نگران نباش انشالا چیزی نیست با یکم مراقبت بیشتر زود خوب میشی
ما اسفند پارسال مجبور بودیم فروشگاه رو تعطیل کنیم خدا کنه امسال مجبور نشیم چون کلی از چک هامون برای آخر سال و روزهای اول سال آینده س
خدا به هممون رحم کنه

سلام پسرعموجان
شما خوبی
من خوبم الحمدلله
دقیقا... بی احتیاطی کردم
ای داد
منم نگران همین قصه ام
احتمالا از نیمه اسفند تعطیل میکنم

رسیدن شنبه 2 اسفند 1399 ساعت 12:46

سلام خوبی . اینجا هم هوا سرد شد و سوز دار که کل زمستون نشده بود . منم راستش هی بگیر نگیر هی خوبم هی بد ، همش ذهنم درگیره که نکنه کرونا باشه . ولی به قول شما هنوز علائم خاص و حاد ندارم .

سلام به روی ماهت
این سرما موندنی نیست پس باید ازش لذت ببریم که زودی جاشون به هوای گرم میده

امیر شنبه 2 اسفند 1399 ساعت 16:27

با سلام
اسفند رسید اما نه آن اسفند دلخواه و مطلوب. ما ان اسفند قدیمی را می خواهیم . اسفندی که شروعش خانه تکانی بود و پایانش جشن نوروز. اسفندی که شروعش سبزه درست کردن بود و پایانش سمنو پختن. اسفندی که شروعش عطر بهارنارنج و شب بو بود و پایانش بوی خوش وانیل شیرینی پختن.
از همین ابتدای اسفند برنامه ریزی بزرگتر ها برای خانه تکانی و خرید اجیل و پسته و شیرینی و خرید لباس و حساب و کتاب دخل و خرج و میزان توان خرید . و حساب و کتاب کردن کوچکتر ها برای کاسب شدن عیدی هایی که در راه بود و تصمیم برای خرج کردنش . اما اینک
خانه ها مان تنگ و بی رنگ . ارروهامان کوتاه . نه شوقی و نه حالی و توانی برای خرید. نه مجالی برای دید و بازدید.
اما منتظریم تا ارشی از راه برسد و با تیر و کمانش بار دیگر به خانه همان صفا و پاکیرگی به دلهامان گرمی و به کسب و کارمان رونق دهد.
سالهای قبل اسفند ماه مردم بیشتر از هر زمان دیگر تلاش و فعالیت داشتند و با این وجود تا پایان سال کارها به اتمام نمی رسید اما حالا خیلی وقت است کارها تعطیل و کسب ها بی رونق است.
منتظر رستمی هستیم تا سوار بر رخش اید و دوباره ایران ، میهن را ، میراث کوروش و اردشیر و دارا را دوباره ابادان کند.
انشالله برای همه مردم سرزمینم ارزوی شادی و برکت و سلامتی دارم .

سلام دوست خوبم
اسفند هر جور و هرطور که باشه دلچسبه
باید از تغییرات لذت ببریم
حال دوران یکسان نخواهد ماند

مهتاب دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 11:54

سلان من خواننده خواموش شماهستم .می خواستم بگم از عطاری ها داروییی به نام داروی امام کاظم هست که برای انفولانزا و گوش درد و کرونا خوبه من اینو از برنامه طب سنتی تلویزیون شبکه افق شنیدم و برای گوش درد خودم استفاده کردم جواب گرفتم ..و همینطور چهار تخمه که عطاری ها اماده اش را دارن چند ساعتی یک بار کمی در ابحوش ریخته میل کنند ..اگرن خواستید مطمین باشید از پزشک طب سنتی سوال کنید

سلام مهتاب نازنینم
من به گیاهان دارویی و طب سنتی ارادت ویژه دارم
اون چهار تخم یا همون چهار گیاه که گفتی محشره
حتی اگه به دارو خانه مراجعه کنی تو بسته بندیهای خیلی شکیل با بسته بندی و برند دارویی بهت داده میشه
ممنونم از اینکه برام پیام دادی
و ممنون که همراهم هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد