روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

کسی مرا شبیه تو، صدا نمی کند...

سلام

روزتون زیبا


هوای عالی

صدای گنجشکهایی که با شیطنت از سر و کول هم بالا میرن

فاخته ای که با ابهت داره برای خودش قدم میزنه

شمشادهایی که غرق جوانه های سبز ریزه میزه شدند

آفتابی که هنوز مهربانه

باغچه هایی پر از بنفشه

آقای دوره گرد با وانتش داره به خانمهای همسایه سبزی میفروشه

مشتریهاش کم هستند ، تک و توک خانم ها از خونه ها میان بیرون و با یه دسته سبزی بر میگردن

و این یعنی زندگی هنوزم زیبایی های خودش را داره



سفارش کار ندارم

غزلهام تمام شده و اون آقایی که غزلها را سفارش داده بهم پیام داد که به علت فوت پدرخانمش این هفته نمیاد

منم خودم را مشغول تقویم خانوادگی خودمون کردم

با وسواس عکسها را انتخاب کردم

با وسواس تاریخ ها را زدم

امسال پسته کوچولوهم به جمعمون اضافه شده

مدل این تقویم را که یادتونه میشه آویزونش کنیم به دیوار

اما دوتا خواهرها میخوان تقویهاشون روی میزی باشه ، برای همین مشغول درست کردن پایه برای تقویم ها شدم

و خب البته که تنظیمات و صفحه بندیش را هم باید عوض کنم و ...

تازه عکس هم فرستادند و خواستند که عکسهای انتخابی خودشون توی تقویم باشه

و حس کردم اینطوری بیشتر به دلشون میچسبه....



پ ن 1: دیروز یه مشتری اومد یه کاری براش انجام دادم بعدش گفت من از کرمان اومدم میشه بهم آدرس یه جای دیدنی را بدید

یهو یادم اومد اصفهان این فصل چقدر جای قشنگی هست برای گشت و گزار...


پ ن 2: دیروز عصر برام یه پیامک جریمه ماشین اومد

من اندازه دو دقیقه ماشینم را یه جایی پارک کردم و گویا نباید اونجا پارک میکردم...

میخوام با گوشی پرداختش کنم - وقتی شناسه ها را وارد میکنم میزنه قبض آب!!!!!!!!!

نمیدونم پرداخت کنم یا بعد با مشکل مواجه میشم...


پ ن 3: قبض عوارض از شهرداری اومده برامون

مشخصات قبض را وارد میکنم که پرداخت کنم

میزنه شهرداری تهران...

در حالی که بالای قبض شهرداری اصفهان قید شده ...

چند بار تست میکنم ... با برنامه های مختلف... از طریق بارکد.. از طریق شناسه ها...

حالا باید پرداخت کنم یا مشکلی داره این قبض؟؟؟؟

خلاصه که حسابی گیج شدم



نظرات 7 + ارسال نظر
مامان فرشته ها چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 12:49

منم دلم تقویم میخواد اقا مجازی فروش و طراحی ندارین یعنی پاشم بیام اصفهان یهش عبه مجازی بزن تیلوجان

عزیزدلم
چند پست قبل تر فایل تقویم را براتون گذاشتم
طریقه پرینت و استفاده ش را هم نوشتم
دانلودش،کن
امیدوارم خوشت بیاد

سعید چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 12:51 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی گل
وقتی مشاهداتت از طبیعت رو با این حس و حال تعریف میکنی آدم ذوق می کنه
شما بهم لطف داری دختر عموی گل
به نظر من نرم افزار گوشی مشکل داره حالا آپ یا هر نرم افزار دیگه ای
منم یه بار خواستم قبض تلفن رو پرداخت کنم میزد قبض آب اونم با مبلغ خیلی بالاتر
به نظر من از طریق دستگاه خودپرداز پرداخت کن و تا وقتی هم تمام مشخصات قبض رو درست اعلام نکرده پرداخت نکن وگرنه مشکل پیش میاد
به اون آقای کرمانی میخواستی بگی اصفهان همه جاش دیدنیه

سلام پسرعموجان
شما به من لطف داری
با نرم افزارهای مختلف تست کردم و حتی با گوشی پدرجان
فکر کنم باید برم سراغ خودپردازهای ...
ذوق میکنم اینهمه اصفهان را دوست داری

بلاگر چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 13:19

پس که اینطور !
متوجه شدم تمام معضلات ترافیک از کجاست؟ دیگه خودتون اعتراف کردید !
توصیه میکنم اگر شناسه قبض و پرداخت دارید از چند محل پرداخت آنلاین دیگه امتحان کنید ، معمولا این شناسه ها یکتا هستند ، اگر مبلغ با اس ام اس ارسالی یکی بود ، معمولا درسته.

بله اینطوریاست
خدا را شکر که متوجه شدین چون به من هیچ ربطی ندارن
باید برم عابر بانک
کاری که ازش فراریم

سهیلا چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 14:40 http://Nanehadi.blogsky.com

تیلو جان فکر کنم با شما شوخیشون گرفته.


گویا از این شوخیا با همه دارن

امیر چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 15:31

با سلام
اگر پرداخت کنی ـو بعد به حساب شهرداری تهران رفته باشه عملا باید یک بار دیکر پرداخت کنی و پول پرداخت قبلی را هم تا بخوای ثابت کنی و پس بگیری باید هم وقت صرف کنی و هم کلی هزینه تلفن بدهی تازه اگر پس بدهند. به نظرم پرداخت نکنی بهتره
امروز هم خبری از پ ن نبود
نه از.دکتر و نه از بقیه ....

سلام دوست خوبم
بله
حق با شماست

امیر چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 15:36

با سلام مجدد
ببخشید من اشتباه کردم
پ ن بود سه تا هم بود
:


سلام به شما

دل آرام چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 22:55

ای جانم
قربون وسواست برای انتخاب عکس
برقرار باشی

زنده باشی دل آرام جان
همیشه شاد و خوشبخت باشی مادر پر انرژی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد