روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

آخر هفته یا وسط هفته؟

سلام

صبحتون شنگول و منگول

با توجه به تعطیلی فردا ، احتمالا دیگه تا شنبه نمیام سرکار


برنامه ریزی کردیم یه عالمه بریم باغچه

امسال موفق نشدم از اون انار کوچولوهای زیر درخت جمع کنم

علیرغم اینکه به دوست جانم هم قولش را داده بودم و چقدر تو ذهنم خیال پردازی کردم براش ولی نشد...

اما پدر جان برام یه اسپری رنگ طلایی خریدن

دوتا میوه کاج دارم و یه چندتایی از این گوی های چوبی کوچولو

میخوام اینا را با خودم ببرم باغچه و رنگشون کنم و ببینم میتونه یه چیز تزئینی فسقلی برای روی جا کفشی درست کنم یا نه

خودِ جا کفشی چوبش رنگ قهوه ای تیره هست و یه دونه جا شمعی چوبی با حباب شیشه ای گذاشتم اونجا

میخوام یه چیز تزئینی فسقلی هم درست کنم و بزارم کنارش

برای اون ماکت ها هم کلی ایده و برنامه دارم

ولی فعلا یه سری کار دارم که به خودم قول دادم اول اونجا را مرتب و منظم کنم و بعد برم سراغ کارهای دوست داشتنی

اینطوری ترغیب میشم کارهای جدی را زودتر انجام بدم




پ ن 1: دیشب للی ازم چیزی خواست...

نتونستم

و هنوز ذهنم درگیره و درونم پر از آشوب...



پ ن 2: صدای دوتا فاخته ای که خیلی آروم کنار هم راه میرن را میشنوم

انگار دارن درد دل میکنن

یه اندوه عمیقی انگار ته صداشونه



پ ن 3: در عوض گنجشکها چنان با هیجان سر و صدا راه انداختن که انگار دارن از یه جشن بزرگ حرف میزنن

همشون هم سرحال و بپر بپر میکنن



پ ن 4: منتظرم

ولی نمیدونم منتظر چی؟



پ ن 5: امروز صبح یه سری به حسن یوسف های ته پارکینگ زدم

حالا دیگه وقتشه که قلمه های خوشگل ازشون بگیرم و توی تراس یه گلدان بزرگ پر از حسن یوسف درست کنم

برای بهار باید تراس پر از رنگ و شور و حال بشه


نظرات 5 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 21 بهمن 1399 ساعت 10:04 Http://15azar59.blogsky.com

وسط هفته ای که قائم مقام اخر هفته بشه گلی است از گلهای بهشت والا
.....
منم تا شنبه در تعیطلات بسر خواهم برد و کلی برنامه دارم برای خودم ...فرزند گرامی هم امتحان داره و برنامه ای جز امتحان نداره

من که از زمان شروع کرونا (اسفند پارسال) اونقدر تعطیلم و کم میام سرکار که دیگه تعطیلی اونقدرا برام هیجان انگیز نیست
ولی منم کلی برنامه دارم
آرزوی موفقیت برای پسرجان ....

سعید سه‌شنبه 21 بهمن 1399 ساعت 10:17 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی جان
خوبی؟
خوش به حالت من که انقد گرفتارم که باید فردا هم بیام سرکار
چه جالب که درد و دل فاخته ها رو میشنوی
منم از این حس ها دارم چقدم لذت بخشه
انگار یه چیزایی رو از کائنات می شنوی و میبینی که خیلیا نه می شنون و نه می بینن
شاد باشی دختر عمو

سلام پسرعموجان
چطوری ازت تشکر کنم که با اینهمه شلوغی بهم سر میزنی؟
چقدر خوبه کسب و کار پر رونق و شلوغ
الهی هر روز کسب و کارت بهتر بشه و همیشه با برکت باشه
منم دوست دارم شنیدن صدای کائنات را

قلب من بدون نقاب سه‌شنبه 21 بهمن 1399 ساعت 13:42 http://Daroneman.blog.ir

تعطیلات خوبی رو داشته باشی تو باغچه تیلو
آخی انار کوچولو گفتی دلم خواست


جای شما خالی

سعید سه‌شنبه 21 بهمن 1399 ساعت 13:45 http://www.zowragh.blogfa.com

من باید ازت تشکر کنم که با نوشته هات این همه حس و حال خوب میدی
خدا به عمر و سلامتی و و کار و کسب شما هم برکت بده

بهم لطف داری پسرعموجان
امیدوارم واقعا اینطوری باشه
خداوند به شما هم خیر و برکت فراووان عطا کند

مه سو جمعه 24 بهمن 1399 ساعت 16:23 Http://mahso.blog.ir

همیشه برای بهار دوس داشتم تراس پر از گل و گلدون باشه و ته بهار خالی خالی بوده همه جا چون هیچ عیدی رو خونه نبودیم و گل ها خشک میشدن در نبودنمون...

اخیش
حالا انشاله یه فکری به حال این موضوع میکنی دیگه
شدی یه خانوم خونه با تدبیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد