روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دیده ام خوابی که ماهی پادشا خواهد شدن...

سلام

روزتون بخیر

بعد از مدتها یه باران درست و حسابی باریده

هوا لطیف و دوست داشتنی

دقیقا عین هوای روزهای بهار....

گنجشک ها هم دارن توی کوچه غوغا میکنن البته جایی نیستند که در زاویه دید من باشند ولی من صداشون را میشنوم

یه آرامش بینظیر برقراره ... صدای رفت و آمد و آدمها شنیده نمیشه ... فقط یه کوچه خیس از بارون و صدای هیاهوی گنجشکها....


باز دوباره دیشب عموجان چند تا عکس قدیمی گذاشتن داخل گروه خانوادگی و یهو همه شروع کردند به حرف زدن

و من این موقع ها فقط به این فکر میکنم که چقدر دلتنگ هم شدیم که دنبال بهانه ایم

همه تند تند مینوشتند و هرکسی یه خاطره و یه حرفی را تعریف میکرد...

دلتنگ دور همی های خانوادگی شدم

حالا قدر خیلی چیزها را بهتر قبل میدونیم

و شاید این تنها نقطه قوت این روزهای کرونایی باشه




پ ن 1: امروز باید برم دنبال یه خرید کوچولو برای خونه

اگه بتونم سر راه میخوام یه سری به اسباب بازی فروشی بزنم

شاید بتونم چند تا از گزینه های لیستی که نوشتم را خط بزنم

همیشه برام رفتن به اسباب بازی فروشی یه هیجان و حس خوبی داره...


پ ن 2: اینترنتی برای مادرجان لباس سفارش دادم

اینم یکی دیگه از گزینه های لیست ...

میخوام برای عیدیشون


پ ن 3: پدرجان تقریبا دو ماهی هست یه چالش کاهش وزن برای خودشون گذاشتن و خیلی هم موفق و خوب عمل کردند

حالا این انگیزه ای شده که عصرها گاهی با هم نرمش کنیم

یادتون هست براتون از خرده عادت ها گفتم؟

خرده عادتها را توی زندگیتون جدی بگیرید... عملکردشون بینظیره


پ ن 4: یادتونه شهریور شب بو کاشتیم...

بینظیر و زیبا شدند

وقتی گل هاشون شکوفا بشه براتون عکس میگیرم

بینهایت خوشگل شدند



نظرات 7 + ارسال نظر
رافائل یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 09:38 http://raphaeletanha.blogsky.com

یادش بخیر. پدرم که زنده بود حیاط خونه پر بود از شب بو. بعد ها کم کم از بین رفتند.‌
این بارون حال همه رو بهتر کرده. ای کاش اتفاق های خوبی بیفته تا همه خوب خوب بشن.

خدا رحمت کنه پدر و مادرتون را
خدا همه رفتگان را بیامرزه که یاد و خاطرشون با هر چیز کوچکی در ذهن آدم روشن میشه
انشاله... انشاله

پیشاگ یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 11:13

سلام تیلوی عزیزم
تیلوی پر انرژی حال خوب کن
گل شب بو منو یاد تابستونا و ایوون خونه مامانم اینا میندازه
راستی یه فامیل دوری داشتیم که حساسیت داشت بنده خدا اومد خونمون شب صداش در نمیومد
کلا تیلو از همه جلوتری همیشه ها حواست هست به همه چی خوشبحال اطرافیانت

سلام به روی ماهت
متشکرم بهم لطف داری دخترجان
شما خودت پر از انرژی و شور و حال هستی
اخیش....
ای جان....

بلاگر یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 11:27

خیلی خوبه که زنانه مینویسی ، کسی جنسیت شما را هم ندونه ، نوشته هاتون اینو داد میزنه ، بعضی از خانمها جوری خشن مینویسند ، گاهی فکر میکنم پشت اون وبلاگ یه آقا داره مینویسه !

عه
خوشحالم
من زن بودن را دوست داشته و دارم

امیر یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 12:03

با سلام
خدا قوت
عنوان پستت را من نمیدونم چطور معنا کنم
خواب دیدیم ماهی پادشاه خواهد شدن
1- منظورت ماهی دریاست که پادشاه میشه و تبدیل به شاه ماهی میشه
2- شخصی که جمالش ویا کمالش یا هر دو مانند ماه است پادشاه میشود استعاره تشبیه شخص به ماه
هر کدام که باشد زیباست.
خرید در ذات و ذائقه خانم هاست چه اینترنتی چه حضوری و ...
یعنی اگر هفته ای یا حداکثر ماهی خرید نداشته باشند مریض می شوند
و چه زیبا و دلچسب است بوی شب بو را استشمام کردن و ان هم در شبی که باران ارام ارام می بارد و زیر باران رفتن و خود جسمانی را فراموش کردن و دل سـپردن به دست عشق و رویا و احساس های ناب و دوست داشتنی.
تا باد چنین باد

سلام دوست خوبم
این از همون شعرهایی هست که دارم تایپ میکنم پادشا «ه» نداشت
خرید را خیلی خیلی دوست دارم

ترانه یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 16:19

قدم گلهای شب بو مبارک ایژور که نوشتی دلم برای کوجه های بارون زده تهران (نیدونم اصفهان هستی) تنگ شد

ای جان
اگه دوست داری امیدوارم به زودی سفر کنی و لابلای کوچه پس کوچه ها قدم بزنی و دلتنگی هات برطرف بشه

لاندا یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 18:08

به به از این هوا. پس به اونجا هم سرایت کرده بارون. خیلی لذت داره. دیگه سهممون از زمستون شده همینکه به جای برف به بارون ماه به ماه قانع باشیم.
چه خوبه که نرمش می کنین.

هوا عالیه
واقعا همینطوریه
به همین بارون هم راضی هستیم

آتشی برنگ اسمان دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت 00:39

برای بار هزارم: تو چنین خوب چرایی

وای ممنونم از همراهیت نازنینم
بهم لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد