روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روز کیک شکلاتی

سلام

روزتون آرام

آرامش پنجشنبه ها یه طور دلچسبیه

دیروز وقتی رسیدم خونه با خانم همسایه طبقه پایینی با هم رسیدیم به آسانسور

یه کاسه بزرگ گل سرخی ، پر از حلیم بادمجان تزیین شده دستشون بود

داشتن میبردن برای طبقه ما...

با هم یه کمی خوش و بش کردیم و رسیدیم و روز زن را به مادرجان تبریک گفتند و ...

بعد از ظهر مادرجان پیشنهاد دادن که برای خانم همسایه کیک بپزیم و با گل نرگس ببریم براشون

این شد که دست به کار شدیم

داشتیم مواد را میریختیم داخل قالب که مغزبادوم زنگ زد و گفت میخوان یه سری بیان خونمون

این شد که کیک را ریختیم توی قالب و گفتیم این باشه برای خودمون که بچه ها میان با چای بخورن...

کیک دوم را درست کردیم و ریختیم توی قالب و داشتم برای مادرجان و پدرجان تعریف میکردم که دختر یکی از همسایه های دفتر را چند روز پیش توی کوچه دیدم و جویای احوال مادرشون شدم و گویا خیلی روبه راه نبودن....

که پدرجان پیشنهاد دادن یه کیک هم برای ایشون درست کن و فردا یه سری بهشون بزن...

این شد که تا مغزبادوم و خواهر برسن ... کیک سوم را هم ریختیم توی قالب و رفت برای پخت...

کیک خانم همسایه را با کمی هاتچاکلت و شکلاتای رنگی رنگی تزئین کردم و با چند شاخه گل نرگس که از باغچه آورده بودن بردم و چقدر ذوق کردن... (دفعه قبلی که کیک برای طبقات درست کردم این خانواده خونه نبودن و این تجربه را نداشتند)

بعدش کیک خودمون را تکه کردم و داخل ظرف گذاشتم و مغزبادوم و مامان و باباش با یه کادو برای مادرجان اومدن

با فاصله نشستیم و حالا که کمی هوا بهتره در تراس را هم باز گذاشتیم تا هوای تازه هم بیاد داخل...

ناگفته نماند که موقع رفتن خواهرجان باقیمانده کیک را بسته بندی کردیم و دادیم مغزبادوم با خودش برد

بعدش هم کیک مربوط به خانم همسایه را با غنچه های گل محمدی تزئین کردم و سلفون پیچ کردم وآوردم تا امروز برم یه سرکوچولو به اون مادرمهربان بزنم...

البته که من توی خونشون نمیرم و همچنان با شدت تمام ، همه پروتکلها را رعایت میکنم

خونشون در به حیاط هست و من میرم توی حیاط می ایستم و خانم همسایه را چند دقیقه ای با ماسک توی حیاط ملاقات میکنم و برمیگردم...


اینطوری بود که تمام دیروز بعدازظهرتا آخر شبمون دستمون به کیک های شکلاتی بند بود



پ ن1: توی رفتار با بزرگترها کمی حساس تر باشید

اونا حساستر و زودرنج تر هستند

هرچی سنشون بالاتر میره نگاهشون با آدمهای جوان بیشتر فرق میکنه

چند جمله و چند تا گلایه از طرف یکی از فرزندان خواهر پدرجان...  (که به نظر من هیچ درست نبود) تمام دیروز اعصاب پدرجان من را ریخته بود بهم

در حدی که فشارشون بالا رفته بود و به شدت ناراحت بودند


پ ن 2: دیشب آقای دکتر یه خاطره از یه روزی را تعریف کردن که از نگاه ایشون خنده دار بود

همون خاطره از اون روز ، در نگاه من کاملا گریه دار بود

و این شد که اول با یه خاطره خندیدیم... و بعد گریه کردیم...


پ ن 3: دیروز للی با همسرش اومد یه سری بهم زد

براش خیارشور آورده بودم

اونم برام یه بادی اسپلش آورده بود



نظرات 7 + ارسال نظر
رسیدن پنج‌شنبه 16 بهمن 1399 ساعت 13:14

چه کیک پزووونی بوده
واقعا ای ول دارید شما و مادر
چه حس و حالی عالیه
خدا بتون برکت و سلامتی بده

جای شما خالی عزیزدلم

لیلی۱ پنج‌شنبه 16 بهمن 1399 ساعت 13:34

ببخشید شما خانوادتا احیانا فرشته نیستید؟؟؟!

ای جان عزیزدلم
شما خودتون فرشته اید که در مورد دیگران اینطوری فکر میکنید

سعید پنج‌شنبه 16 بهمن 1399 ساعت 18:59 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دخترعموی گل
خوبی؟
ببخش چند روز نبودم حالا باید همه ی پستای گذشتتو بخونم
این روز فرخنده رو بهت تبریک میگم همچنین به مادر جان گرامی
من اگه بودم اون کاسه حلیم بادمجون رو می قاپیدم
وای که چقد حلیم بادمجون مغازه های قبل از میدون خوشمزه س

سلام پسرعموجان
متشکرم
شما خوبین؟
خانواده محترم خوبن؟
متشکرم
اون خانم همسایه خودش داشت برامون میاورد دیگه چرا بقاپم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امیر پنج‌شنبه 16 بهمن 1399 ساعت 19:41

با سلام
انشالله که همه ایام و روزگارت شیرین و شکلاتی باشه و سلامت باشید

سلام دوست جان
ممنونم به همچنین

سعید جمعه 17 بهمن 1399 ساعت 09:20 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو
خوبی؟
راستی پی نوشتی که برام نوشته بودی رو الان خوندم
هر کاری که از من بر بیاد با کمال میل و اشتیاق در خدمتم دختر عمو

سلام پسرعموجان
متشکرم
لطف داری بهم

سعید جمعه 17 بهمن 1399 ساعت 13:12 http://www.zowragh.blogfa.com

یعنی یه کلیپ عاشقانه چطوری میتونه باشه که به آدم بربخوره


وقتی طرف مقابلت تیلوتیلو باشه میشه.... میتونه

هاله جمعه 17 بهمن 1399 ساعت 21:04

سلام تیلو جان. یادمه گفتی دنبال کیسه آب گرم قدیمی میگردی. این سایت داره
hamrahebartar.com

سلام به روی ماهت
ممنونم عزیزدلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد