روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روز مبارک

سلام

روزتون مبارک

بدون هیچ مناسبی جنسینی ... امروز همه تون مبارک

و به خصوص روز مهربانوهای قشنگ سرزمینم...

امیدوارم بلد باشین همه روزهای عمرتون را مبارک و شاد کنید

امیدوارم با بهانه و بی بهانه به عزیزاتون مهربونی و حال خوب هدیه بدید...

دیشب کلی تلفن و پیام و کلیپ و مهربونی رد و بدل کردیم

و این یعنی هنوزم که هنوزم حال دلمون خوبه و دنبال چیزای کوچولو میگردیم تا به عزیزانمون بگیم که چقدر دوستشون داریم



چند روزی هست که مغزبادوم با دعوت مدرسه شون برای شرکت در یک برنامه نمادین میره مدرسه

چند نفر را به صورت محدود دعوت کردن و برای برگزاری جشن تکلیف یه سری برنامه ضبط میکنن که بعدا با بقیه بچه ها به طور مجازی اشتراک بزارن و جشن بگیرن

گویا شبکه اصفهان هم قرار هست این برنامه را پخش کنه و مغزبادوم کلی بهم سفارش کرده که حتما ببینم

البته خیلی خیلی مایل بود که منم برم و تو برنامه شرکت کنم ...

خلاصه ش اینه که این فسقلی کی اینهمه بزرگ شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




پ ن 1: هنوز دارم روی تقویم کار میکنم

پ ن 2: یه لیست بلند و بالا برای روزهای مانده بهمن تهیه کردم

پ ن 3: امروز شلوغم و این پست را تند تند لابلای کارهام نوشتم



نظرات 4 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 11:16

با سلام
میلاد بانوی جهان اسلام بی بی فاطمه زهرا بر شما و خانواده محترم مبارک باد
خدا قوت انشالله که پرتوان و پر انرژی و قبراق سالهای سال سلامت باشید.
احساس می کنم این تیلو با تیلوی چند سال پیش متفاوت شده سال های قبل داستان ها و مطالب متنوع بیشتری میگذاشتی . اما حالا فقط به گزارش روزانه بسنده می کنی انگار خیلی عجله ای هستی .

سلام دوست خوبم
متشکرم
همه ایام عمرتون مبارک و شاد
هر آدمی باید تغییر کنه
آدمی که در طول سالها تغییر نکنه فسیل شده

سمیرا چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 11:19

بر شما هم مبارک مهربونم

متشکرم
همه روزهای شما هم مبارک و شاد

رسیدن چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 12:45

وقت و روزت بخیر و مبارکی
خدا قوت

عزیزدلمی
برات یه عالمه آرزوها و دعاهای قشنگ دارم

پریناز چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 15:00

روز تو هم مبارک و به خوشی . از طرف من یه دست گل ارکیده خیالیو قبول کن

ای جان
سپاسگزارم بانو
شما خودت گل هستی... عمرتون عمر گل نباشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد