روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

وسط هفته

سلام

روزتون خوش

امیدوارم تا اینجای هفته براتون به خوبی و خوشی سپری شده باشه و برای بقیه اش هم یه برنامه درست و حسابی داشته باشید



صبح اول وقت رفتم پمپ بنزین

توی راه سمت دفتر ، یه جایی ایستادم تا گوشیم را جواب بدم

نزدیک یه فضای سبز کوچولوی محلی

چشمم خرد به یه عالمه گنجشک که توی پیاده روی وسط فضای سبز نشسته بودند

یه جایی وسط آفتاب...

اونقدر هیاهو به پا کرده بودن که نگو

پیاده شدم و از پلاستیک توی صندوق عقب براشون ارزن ریختم...

بعدم یه کمی تماشاشون کردم و اومدم ....

روی شاخه های شمشاد دنبال جوانه های تازه گشتم ... البته هنوز خبری از جوانه های تازه نبود

دیدن این جوانه های تازه حال دلم را عوض میکنه


چند روزی هست یه کتاب تازه میخونم

لابلای لحظه ها و احساسات آدمها غرق میشم و چه دلپذیره این حس

گاهی بدون اینکه متوجه باشم با شخصیت های داخل داستان لبخند میزنم و گاهی حواسم نیست چقدر دارم پا به پاشون غصه میخورم

به طور کلی دارم باهاشون زندگی میکنم


دنبال یه کیسه آبجوش از اون مدلهای قدیمی میگشتم که چند جایی سرزدم و پیدا نکردم

نمیخوام سلیکونی باشه و نمیخوام روکش داشته باشه

از این کوچولوهای فانتزی هم نمیخوام

از همون قدیمیا میخوام

میخوام براش روکش ببافم و برای داداش و زن داداش بزارم کنار

قبلا یکی براشون بافتم با این حال هر بار روکش کیسه آبجوش ما را میبینن ذوق میکنن و دلشون میخواد

برای همین میخوام یکی براشون آماده کنم

انشاله این کرونا تمام میشه و اونا هم پایان نامه شون تموم میشه و ....



پ ن 1: آقای دکتر به کلیپی برام فرستاده بودن - عاشقانه بودها - قشنگم بود - اما نمیدونم چرا بهم برخورد

انگار به شعورم توهین شد

حالا دقیقا مختصات اخلاق و درونیات آقای دکتر را میشناسم که چطور آدمی هستن و چطوری فکر میکنن

اما بهر حال بهم برخورد...

دیشب طی توضیحی که برای رفع این حال بهم دادن اونقدر خندیدیم ....

چقدر خوبه یه نفر آدم را خوب بلد باشه


پ ن 2: للی قراره امروز برام عسل بیاره

سفارش دادم بهش

براش یه شیشه بزرگ خیارشور خونگی آوردم

دلم براش تنگ شده


پ ن 3: دیروز به دانا پیام دادم

دلم براش تنگ شده بود

سراغ نی نی خانم را گرفتم

و البته تشکر کردم چون از مغازه پسرداییش خرید کردم و کلی تحویل گرفت ...


پ ن 4: با یه دوست قدیمی دیروز صحبت کردم

یه نقل قولی را از یه دوست مشترک دیگه که در مورد من گفته بود برام فرستاد

کلی خندیدم...

گاهی جالبه خودمون را از نگاه دیگران ببینیم...


پ ن 5: برای پسرعمو:

دیروز توی راه که داشتم به سمت خونه میرفتم - داشتم به خرید یه وسیله ای فکر میکردم

اطلاعاتی نداشتم و نگران بودم و توی ذهنم هی داشتم بالا پایین میکردم

یهو ناخودآگاه ذهنم رفت سمت شما...


نظرات 9 + ارسال نظر
لادن سه‌شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 10:59

سلاااام
https://torob.com/p/a8ddf696-afc0-4f84-8f72-030bc44c70cb//
https://torob.com/p/ab8a8a66-e706-40a6-bf42-6529dc2efb2c//
https://torob.com/p/24fd20dc-1378-4a43-a1f9-06e4f675c03b//
نمیدونم منظورتون این کیسه آب گرم ها هست یا نه

سلام به روی ماهت
ممنونم از پیگیریت عزیزدلم
هر بار با این کارها دلم بیشتر بهتون گرم میشه
سپاسگزارم

پیشاگ سه‌شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 12:14

منم اون حس غرق شدن تو داستانو خیلییی دوس دارم خودمم دقیقا همینجوریم
عسل پیشاپیش نوش جان
راستی برای کیسه آب گرم ، من یه دونه از برند فشی دارم ( آلمانیه )البته خودش کاور بافت هم داره خیلیییی جنسش خوب بود و چن ساله برام کار میکنه

عسل را برای خودمون سفارش ندادم
نوش جان اونیکه میخواد بخوره
الان که گفتی یادم اومد که کیسه آبخوش ما هم یه برند آلمانی هست ... ولی روکشش را خودم بافتم
اونا درخواست روکش بافت تیلویی دادن برای همین دارم دنبال یکی از اون ساده های بی روکش میگردم

سارا سه‌شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 12:39 Http://15azar59.blogsky.com

تیلوی مهربون من
وقتی میخونمت انگار کنارت وایستادم

چه خوبه این حسی که بهم میدی
دقیقا کنارم و نزدیک

خانمـــی سه‌شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 14:08 http://dar-masire-zendegi.blogfa.com/

چقدررررررر تو مهربونی دختر خدا برای خانواده و دوستات شامل خودم حفظت کنه


از اینکه دوستایی مثل شما دارم به خودم می بالم

بلاگر سه‌شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 15:02

تو صندوق عقب ماشینتون لباس غواصی ندارید؟
صندوق عقب ماشین آقای ووپی هم این چیزا توش نیست !
***
یعنی فکر کنم اگر میتونستید یه روکش بافتنی هم برای ماشین و آقای دکتر و این وبلاگ و همنشین های گرامی میبافتید ! (لبخند)

تو صندوق عقب ماشینم (قسمت زیرین صندوق- جایی که زاپاس قرار داره و از صندوق عقب جداست) دو تا صندلی تا شو دارم و یک پلاستیک تقریبا یک کیلویی ارزن...
همین ...
توی داشبورد هم کتاب راهنمای ماشین + یک اسپری خوشبوکننده و براق کننده داشبورد + آنتن ماشین + یک بسته دستکش یکبار مصرف
به نظرتون خیلی زیاده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وای چه خوشگل میشه روکش بافتنی برای ماشینم... دوست داشتم این ایده را
سردش هم نمیشه

taraaaneh سه‌شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 15:18 http://taraaaneh.blogsky.com

پستهات و حتما زندگیت پر از بوها، طعملها و رنگهای دلنشینه.
منهم دانه دادن به پرنده ها رو خیلی دوست دارم.
تو هم روز خوبی داشته باشی عزیزم.

ممنون عزیزدلم
انشاله زندگی هممون پر از عطر و بو و طعم های خاطره انگیز باشه

امیر سه‌شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 16:37

با سلام
دیدن گنجشک ها در این موقع از سال که در حال شروع فصل تخم گذاری است و گله گله جمع میشن و پر و سر و صدا هستند نوید اغاز سال نو را میدهند
عسل که بیاد خود بخود ذائقه شیرین میشه هر چند که گفته اند با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه اما با عسل عسل گفتن شاید شیرین بشه.
گاهی برداشت ها از یک نماهنگ ، آهنگ ، جمله، کلام و ... متفاوت است و ممکن است برداشت ما از کلام و اهنگ و کلیپ چیزی سوای منظور فرستنده یا گوینده باشد.
کیسه های اب گرم قدیمی که لاستیکی بودند شاید گیر نیاید و تنها در شهرهایی مانند اصفهان ، شهرضا کازرون و یا بهبهان گیر بیاد . جدیدا کیسه ها با برق گرم میشوند .
انشالله کرونای منحوس هر چه سریعتر نابود شود هر چند که اگر تمام هم بشود مردم به ماسک زدن عادت کردند.

سلام دوست خوبم
دیدن گنجشک ها ... کلا پرندگان بهم حال خوب میده
یه سرچ کردم و دیدم اتفاقا همچنان این کیسه های آبگرم قدیمی پر طرفدارترینها هستند و بیشتر از نمونه های برقی طرفدار دارن

Sinna چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 09:08 http://sinadal.blogsky.com

اره واقعا موقع کتاب خوندن انگار با تک تک اون شخصیت ها داری زندگی میکنی
یه سوال جسارتن تیلو تیلو به چه معناست؟؟
چون اسم زیباییه پرسیدم وگرنه معنی اسم اکثر دوستانو نمیدونم

برام جالب بود که آقایون هم این خیالپردازی و حس مشترک با شخصیت های داستان را حس کردند...
واقعیتش این هست که تریکوتیلومانیایا اسم یه بیماری هست که من بهم دچارم
برای همین شدم تیلوتیلو
شاید معنی خاصی نداره
اما خودمم خیلی خیلی دوستش دارم

قلب من بدون نقاب چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 09:11 http://Daroneman.blog.ir

سلام بر تیلو بانو
امیدوارم روزگارت همیشه شیرین باشه عزیزم
کوچولو ها رو از طرف من حسابی ببوس

سلام به روی ماهت
خوش اومدی بانو...
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد