روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

گرد آن شمع به سر گشتم و پروانه شدم

سلام

روزتون شاد

امیدوارم خوب باشین

امروز آفتاب تا روی انگشتام روی کیبورد کش اومده ...

چه کیفی داره این حس قشنگ بازی نور و سایه ...

توی راه هم که میومدم عینک دودی نزدم و اجازه دادم نور با چشمام بازی کنه...

انگار وقتی هوا آفتابی و روشنه همه چیز درخشان تر به نظر میرسه...



دیروز بعد از ناهار با مامان جان یه مشورتی کردم که برای روز مادر چی بخرم

طبق معمول اولش که گفتن هیچی نمیخوان و ...

منم گفتم بهر حال که منو میشناسید یه چیزی میخرم ... پس چه بهتره خودتون بگین چی میخواین...

اینطوری بود که گفتند دلشون یه پتوی تازه میخواد

خواب بعدازظهرمون را که رفتیم و بیدار شدیم و بعدش هم بساط چای و خرما را برگزار کردیم هوا تاریک شده بود...

به مامان پیشنهاد دادم بریم خرید؟

گفتن بریم ... اما پیاده ...

تا هم پیاده روی کنیم و هم از همین اطراف خونه خرید کنیم

این شد که دوتایی راه افتادیم

رفتیم یکی دو جا سر زدیم و به سلیقه خودشون براشون یه پتو خریدیم

توی راه برگشت هم یه مغازه کفش فروشی دیدیم و من میخواستم کفش ببینم که رفتیم داخل و از دمپایی هاش خوشم اومد و اونجا یک جفت دمپایی هم برای مادرجان خریدم و اونم شد هدیه روز مادر...

اینطوری بهتره ... هم به سلیقه شون شد و هم چیزی که میخواستن





پ ن 1: پشت چراغ قرمز هستیم و چراغ سبز میشه

ماشین هایی که بوق میزنن منظورشون چیه؟

یعنی فکر میکنن بعضی از ماشین ها قصد دارن همینجا پشت چراغ بمونن؟؟؟؟

کاش یاد بگیریم چه جایی باید از بوق استفاده کنیم



پ ن 2: توی اتوبان میومدم و دیدم یه پراید داره با یه تویوتا کل کل میکنه...

و سعی میکنه با سرعتی حدود 120 تا از اون ماشین سبقت بگیره...

به نظرتون بهتر نیست توی رانندگی یه کمی عاقل تر باشیم؟

تذکر بدید به این مدل آدمها، اگه دور و برتون هستن و حرفاتون را میشنون...



پ ن 3: توی اینستاگرام چند مدل آموزش درست کردن این باکسهای ولنتاینی با شکلات و گل و ... را دیدم و خیلی خوشم اومد

شاید دوتا باکس خوشگل برای دوتا فسقلیا درست کنم

اگه توی اون زمان قرار باشه بیان خونمون حتما این کار را میکنم...



پ ن 4: دنبال بهانه نگردین

مهربونی کردن همیشه قشنگه

هرجوری که با روحیاتتون جور در میاد مهربونی کنید

نظرات 5 + ارسال نظر
پیشاگ دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 10:07

مبارک مامان جان باشه خریدا . ایشالا به دل خوش ازشون استفاده کنن


ممنون عزیزدلم

خانمـــی دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 10:10 http://dar-masire-zendegi.blogfa.com/

به به تیاو تیلوی خوش ذوق من ... دستت درد نکنه برای هدیه های روز مادر دختر خوووب و البته بااااااااااااااااا برنامه


با برنامه را خیلی قشنگ گفتی و منو کلی خندوندی
فدای محبتت

بلاگر دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 11:12

سالها پیش توی بزرگراه همت یه ماشین اومد کنارِ من ، هی گاز میداد و ترمز میگرفت ، منظورش این بود که مسابقه بدیم !
یخورده گذشت دید من نیستم ، رفت سراغ ماشین جلویی ، اونم حاضر نشد ، ولی جلوتر دیدم با ماشین سومی به توافق رسیدن و شروع کردن گاز دادن ، از نظر ها ناپدید شدن ، چند دقیقه بعد دیدم ترافیک شد ، از بغل بهم کوبیده بودند ، یکیشون چپ شده بود یکی هم به گاردریل خورده بود و شدیدا خسارت دیده بود !
***
حالا راستشو بگو سر چهارراه که چراغ قرمز میشه ، شروع نمیکنی بافتنی بافتن ؟ شاید برای اینه ماشینهای دیگه براتون بوق میزنن ! (لبخند)

والا همینه... اخه یعنی چی ... اینطوری باعث میشن اعصاب بقیه هم بهم بریزه و اون احساس آرامش آدمها بهم بخوره...

برای من بوق نمیزنن... کلا یه سری آدم به محض سبز شدن چراغ بوق میزنن...
قبول دارم کلا بعضی از خانم ها مهارت رانندگیشون کم هست به این دلیل که کمتر از آقایون رانندگی میکنن و گاها پیش میاد که خیلی به ندرت رانندگی کنن برای همینم مهارت کمتری دارن... اما... بعضی ها هم از اون ور بوم میفتن و یه خانم که میبینن ...

سهیلا دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 11:37 http://Nanehadi.blogsky.com

مبارک باشه خرید های روز مادر.چه خوب که با نظر خودشون خریدید..


ممنون عزیزدلم

پریناز دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 15:30

راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست
من اصلن شعر جماعت حفظ نیستم ترانه هم همینطور .. این مصرع حافظ هم جزو انکشت شمار اشعار حفظیمه که نمیدونم چرا الان یهو اومد تو ذهنم گرچه یه کلمه از مصرع دومشم یادم رفت
آنجا جز آنکه جان( بسپارند بگذارند )راه چاره نیست


راستی تقویمت قشنگ بود و خوش سلیقه ... اگه پیش زمینه طرحا رو هم رنگی رنگی میکردی نور علی نور میشد . روز و روزگارت خوش


ممنون از شعر زیباتون
چشمای شما زیبا دیده عزیزدلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد