روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

بیاین که تقویم آوردم براتون

سلام

روزتون زیبا

مطمئنم که خیلی هاتون بهتر از من طراحی بلدید

خیلی هم خوش سلیقه ترید

ولی قول داده بودم فایل تقویم را بهتون بدم تا ایده بگیرید

و البته حتما شخصیش کنید که زیباتر بشه

اینها روی برگه A4 طراحی شدند و به سادگی میتونید پرینت بگیرید و با نصف کردن از وسط، و روی هم قرار دادن تقویم ماه به ماه داشته باشید

برای لبه بالایی هم میتونید از فنر زدن یا زده شیرازه های پلاستیکی استفاده کنید... چسب بزنید... سوراخ کنید و با نخ کنفی ببندید یا هرطوری که دوست دارید...

کناره های سمت چپ تقویم ، زیر قمستی که عکس داره را خالی گذاشتم تا مناسبت های خانوادگی و خاص خودتون را داخلش بنویسید...

خودم روزهای تولد افراد را با عکس هرکدوم از اعضای خانواده نشون میدم ... یعنی روی تاریخ مورد نظر عکس هرشخص را میزارم...

برای ازدواج ها از حلقه استفاده میکنم

شماها هم میتونید هرکاری دوست دارید انجام بدید

حتی میتونید همین شکلی پرینت بگیرید و با دست روی تقویم عزیزانتون یادداشت های جالب بزارید

خلاصه که امیدوارم خوشتون بیاد


اینجا کلیک کنید




پ ن : چندین بار مجبور شدم تست کنم ولی در نهایت نمیدونم درست شد یا نه

برای من دانلود میشه

لطفا اگه درست نیست بهم خبر بدید

ممنون

نظرات 32 + ارسال نظر
در بازوان چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 10:34

سلام
خیلی قشنگه تیلو جانم ممنون که گذاشتی اینجا

سلام به روی ماهت
چشمای خوشگل شما اینطوری میبینه...
میدونم که شما هنرمندی و کلی ایده زیبا داری

مهرو چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 11:01

خیلی ممنون عزیزم که هنر ارزشمندت رو در اختیارمون گذاشتی
سال خوبی در انتظارت باشه

قابل شما دوستای عزیزم را نداشت
منم براتون سالی سرشار از سلامتی و خوشبختی آرزو میکنم
توی زندگیم یه مهرو میشناختم ... اونم توی دنیای واقعی وقتی دبیرستانی بودم ....
و چه شاگرد زرنگ و درسخوان و بینظیری بود
و البته چشم و ابروی مشکیش هم هرگز از یادم نرفته

فریبا چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 11:09

ممنون برای تقویم بسیار زیبا و کار زیباتر شما برای به اشتراک گذاشتن

قابل شما دوست خوبم را نداره

شبنم چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 11:19

سلام دستت درد نکنه خیلی زحمت کشیدی
ماشاا.. چقدر هم خوشکل
فقط... نمیشه فایل لایه بازش رو بزاری تا بتونیم تغییراتی توش بدیم!
بازم ممنون تشکر

سلام به روی ماهت
زحمتی نبود نازنینم... قابل شما را هم نداره
ببخشید لایه بازش را نمیتونم ارسال کنم
ولی مطمئنم شما از این تقویم ایده میگیری و زیباترش را درست میکنی

نیلو2 چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 11:24

سلام. بسیار زیبا و بسیار تشکر از شما خانم تیلوی مهربون.

سلام نازنینم
قابل شما را نداشت
چشمای شماست که زیبا مبینه

بلاگر چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 11:46

ممنون تیلوی مهربون ، تقویمی به این شادی ندیده بودم !
فقط یک نکته دیدم که گفتم اگر برای چاپ میخوای بدی شاید بخوای اصلاح کنی ، مناسبت های تعطیل را حتی اگر به جمعه هم افتاده باشه از دیدِ من میبایست قرمز بنویسی.

البته نمیدونم آدم نکته سنجی مثل شما از تقویمی به این شادی خوشش میاد یا نه ...
شاید یه چیز کلاسیک یا خیلی ساده و شیک را ترجیح بدید...
بهرحال این چیزی بود که من برای خودم دوست دارم ...
نکته خوبی بود
البته باید بگم که مناسبتها خیلی خیلی زیادتر از این حرفا هستند و من فقط مناسبتهایی که از دید خودم لازم و ضروری بود را نوشتم ... وگرنه من تقویم روز به روز برای مدارس طراحی میکنم و گاها هر روز چندین مناسبت داره...
بازم ممنونم از تذکری که دادید

رسانا چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 12:05

سلام عزیزم . وای دستت درد نکنه بازم یه تقویم خوشگل که تموم سال رو ی دیوار خانه ام از شما به یادگار میمونه . بازم ازت بابت این کار زیبات یه دنیا ممنون

سلام دوست خوبم
چقدر این موضوع برام خوشاینده ... الحمدلله
اصلا قابل شما را نداره
همین که میگین یکسال در کنار زندگی واقعیتون هستم برام یه دنیا ارزش داره

نغمه چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 12:11

سلام تیلو جان، تقویم خیلی قشنگیه، خیلی باسلیقه ای، واقعاً ممنون.

سلام به روی ماهت
خدا را شکر که خوشتون اومده
اصلا قابل شما را نداشت

سعید چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 12:47 http://www.zowragh.blogfa.com

حق با شماست دختر عمو جان در واقع خودم باید وقت بذارم و برم کادو بخرم اما باور کن من تا 9 شب درگیرم و حتی نمیتونم نیم ساعت از مغازه برم بیرون اگه برم کار مشتریا عقب میمونه
واااااااااااااااااااااااااااااای دختر عموووووووووووووووووووووووو
چقد قشنگه این تقویم
مخصوصا شعرهایی که به کار بردی و المانی که برای هر ماه گذاشتی منو ذوق مرگ کرد دختر عمووووووووووووو
واقعا دست مریزاد دختر عمو
من بهت افتخار میکنم دختر عموی هنرمندم
تو مایه ی افتخار فامیل مایی

میدونی واقعیت این هست که اطرافیانتون میبینن که شما وقت نداری
همین که هزینه میکنی... همین که بیخیال اطرافیان نیستی و همین که میدونن براتون اهمیت داره ، ارزشمنده
بالاخره ماها از دور نگاه میکنیم و یه چیزی میگیم... اونایی که دور و برتون هستن و شما را خوب میشناسن درکتون میکنن
ممنونم از اینکه با اینهمه مشغله همراه هستین و همیشه به من محبت دارین و سر میزنین...

امیر چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 12:51

با سلام
ممنونم از تقویم زیبایت و لطف نمودین و ارسالذکردین

سلام دوست خوبم
اصلا قابل شما را نداشت

ژاله چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 12:58

سلام تیلو خانم. خیلی متشکرم. من دانلودش کردم و درست بود.‌

سلام به روی ماهت
خدا را شکر
نیازی به تشکر نیست ... یه هدیه ی کوچولوعه برای دوستای عزیزم

لیلا چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 13:20

ممنون عزیزم عالی بود

خدا را شکر
قابلتون را نداشت

عابر چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 13:29

سلام خیلی قشنگه . خسته نباشید. امیدوارم به عشق و سلامتی و آسایش و آرامش پر بشه و بگذره

سلام عابر عزیز
انشاله برای همه تک تک روزهای سال پیش رو پر از خاطره های شاد باشه

شکوه چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 14:28

سلام تیلوجانم بسیار زیبا ست ممنون از هدیه ی ارزشمند شما

سلام عزیزدلم
قابل شما را نداشت
امیدوارم خوشتون اومده باشه

روشن* چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 14:35

سلام برتیلو گلی عزیز،ان شاءالله که حال واحوال خودت ودلت وعزیزانت خوب و خوش باشه وتنتون سالم وسلامت.نمیدونم منو یادت میاد یانه؟ قبلا چندباری برات کامنت گذاشتم.
شاید باخودت بگی این کیه نیومده دخترخاله شده؟ شرمنده تیلو خانوم گل،من سالای قبل که دل ودماغ بیشتری داشتم ایضا زمان بیشتر توی کامنت گذاشتن برای دوستای وبلاگیم،خیلی فعال بودم ولی متاسفانه اون موقع افتخارآشنایی باشما رو نداشتم بعدا که مشغلم بیشتر شد و پای شبکه های مجازی هم اومد وسط زمان زیادی نبود که پیداتون کرده بودم ولی بیشتر از گوشی دنبالتون میکردم ولی امکان کامنت گذاری برام میسرنبود هرموقع فرصت میشد و میومدم سراغ سیستم برات کامنت میگذاشتم،خلاصه سرتو درد نیارم میخوام بگم شاید زیاد برات کامنت نگذاشتم تا الان ولی این رو بدون از عمق دلم بانوشته هات ارتباط میگیرم ازغمت ناراحت میشم وازخوشی هات خوشحالم،از مهربونیا وروابط صمیمانه ی جاری در بین اعضاء خانوادتون شادیم مضاعف میشه وماشاءالله میگم وآرزو میکنم که خدا بیشتر وبیشتر وبیشترش کنه واین مهربونیا وبه یاد هم بودنا وباهم بودنادرتمام خانواده های دیگه ی ایران ودنیا پررنگ وپررنگ تربشه و به زودی زود روزی برسه که تمام بدیها وزشتی ها به تاریخ بپیوندند ان شاءالله
نمیدونم شایدیه روزی برسه که این افتخارنصیبم بشه وبتونم از نزدیک روی ماهتوببینم وباهات صحبت کنم،ان شاءالله هرچی خیره همون پیش بیاد.
خیلی خیلی دوستت دارم دوست گلم(ان شاءالله که منو لایق دوستیت بدونی)
نمیدونم توی کامنتای قبلیم بهت گفتم یانه من هم استانی و البته همجنس خودت هستم.
دوتا مورد دیگه هم بود که میخواستم ازت بپرسم منتهی کامنتم خیلی طولانی شد وحتما سرت رو حسابی دردآوردم،میذارمشون برای پستای بعدی،حلال کن تیلو گلی
ان شاءالله درپناه نگاه مهربون خداوند خودت وعزیزانت شاد وخوش وسلامت باشین

سلام عزیزم
شما همون روشن قدیمی خودمون نیستی؟
دانشجو شدی و دیگه ننوشتی؟
منم برای شما آرزوهای خوب خوب میکنم و از خداوند سلامتی خودتون و عزیزانتون را طلب میکنم
ای جانم...
همشهری سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

الی چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 18:03

سلام عزیزم
من خواننده خاموشم
ممنون از لطفتون
باز نیشه

سلام دوست خوبم
چقدر خوشحالم که بهم کامنت دادین...
ممنون عزیزدلم

روبی چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت 22:11

سلام
تقویم خوشگلیه، دستتون درد نکنه.
در صفحه اول، «ه» مربوط به «لحظه» جا افتاده، دوست داشتید درستش کنید.

سلام به روی ماهت
متشکرم که تذکر دادین... از لطفتون بی نهایت ممنون
با کمال میل

مریم پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 00:09 http://navaney.blogfa.com

سلام عزیزم
چند وقته آدرس پیجت رو اشتباه میزدم,یعنی حرف اس رو یکی میزدم بعد با خودم گفتم یعنی تیلو جان هم صفحه ش رو بست
امشب فهمیدم که بله کلا اشتباه میرفتم
آقا برا من تو گوشی باز نشد,حالا فردا رو سیستم چک کنم
ممنونم که هستی و ...

سلام به روی ماهت
دلم نمیخواد هیچوقت بی خبر برم ... مگر اینکه حضرت ارباب چیز دیگری مقدر کرده باشن...

میترا پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 00:34

فدات شم چه تقویم رنگی رنگی و خوشگلی
برای همه دوستام فرستادم بااجازت
ممنونم مارو قابل دونستی عزیزم

خدا نکنه
انشاله همیشه سالم و شاد و تندرست باشی
کنار دوستان و عزیزانت روزگارت همیشه پر از دلخوشی باشه عزیزدلم
چه اشکالی داره... خیلی هم خوبه

میترا پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 00:40

اخه بابای منم دیابت داره واسه اون پرسبدم طفلی هوس میکنه چیزای شیرین ما نمیزاربم بخوره
چقدر سخته سبز شدن یک دونه لیمو..
واقعا کارعشقه بخای این همه مراحلو بری

بالاخره نمیشه که کلا ترک کنن... باید مواد قندی را خیلی خیلی کم مصرف کنند
پدر من هیچ مدل شیرینی و یا کیکی مصرف نمیکنن
ما هزار مدل کیک میپزیم پدرجان حتی نمیچشن... در عوض گز را میخورن... البته با احتیاط و خیلی کم ...

مهدیه پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 09:12

خیلی قشنگه
من پرینت گرفتم که ازش استفاده کنم
ممنون که توی وبلاگ گذاشتین

ای جان
میدونی چقدر چشمام قلب قلبی میشه از شنیدن این موضوع

گلشن پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 16:11

تقویم قرن جدید با تو

رز پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 17:00 http://Mysky.blog.ir

سلام. ممنون که با ما به اشتراک گذاشتیش. نعلومه چقدر وقت و عشق براش صرف شده

سلام به روی ماهت
امیدوارم اینطوری بیشتر به یادم باشین

مریم پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 18:26 http://navaney.blogfa.com

سلام عزیزم
روی سیستم دانلود کردم
خیلیییییی قشنگه,ممنونم بابت عیدی که پیشاپیش دادی بهمون

سلام به روی ماهت
خدا را شکر که مشکلی نداشته
قابل شما را نداشت نازنینم

ترمه پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 19:01

سلام
ممنون بله باز میشه لینک دانلود
هر چند سال تلخی بود ولی چه زود گذشت، انگار دیروز بود فایل تقویم گذاشتید.
سپاس

سلام به روی ماهت
خدا را شکر که باز شد
امسال با تمام بالا و پایینش گذشت
انشاله که سال پیش رو سال بهتری باشه

نل جمعه 10 بهمن 1399 ساعت 01:28

سلامی دوباره
من شرمنده میشم که کامنت نمیزارم
بعد اینقدر شرمنده میشم که دیگه خجالت میکشم کامنت بزارم

خوبی عزیزم؟
اومدم بهت خبر بدم دونه های سیبم جوونه زده
دیروز جوونه زد و وقت نکردم برات کامنت بزارم.حالا عکسشونو برات میفرستم ببینی

تقویم دیدم دلم رفت پارسال که برام فرستاده بودی..
منم از این تقویمها میخوام
میشه اقای دکتر از طرف من دعوا کنی. بگی نل گفته پاشو بیا دوری بسه..

تیلو یک چی بگم؟
دلم میخواست همین الان اصفهان بودیم. میرفتیم سی و سه پل. مینشستیم دمنوشی،چایی چیزی میخوردیم و تا صبح حرف میزدیم.(نمیدونم الان هوا اونجا چطوریه. امشب و این ساعت)

چقدر دلم برای نوشتن تنگ شده. برای دور هم بودن دوستهای وبلاگی...

علی الحساب یک بغل گنده میکنمت تا دلم باز بشه

مرکباتم جوونه نزده هنوز
حالا میخوام فردا پسفردا، یک سری چیزهای دیگه هم بزارم ببینم چی میشه

امسال برای اومدن بهار یک عالمه ذوق دارم
فکر میکردم سال ۱۳۹۹ یکی از بهترین سالهای زندگیم باشه. بهش که نگاه میکنم هم میبینم چقدر دستاورد و هم میبینم چقدر گند زدم. البته که ازش ۵۰ روز دگ مونده و میشه جمعش کرد.
و خب جالب بود که سال ۱۳۹۹ یک طور خارق العاده تصور میکردم و یک طور خوبی رقم خورد.
فکر میکردم ۱۳۹۹ برای من سالی باشه که یک سری چیزهایی داخل زندگیم به ثبات رسیده باشه.یک سری تصمیمات زندگی شخصیم مشخص شده باشه. و تا الان کلا برعکس بوده و پر از چالش و پر از تغییرات غیرقابل باور.
فرض کن میخواستی امسال به ایکس برسی. به ایگرگی رسیدی که اصلا توی برنامه ات نبوده. دو متغییر جدا و بی ربط بهم..ایکس خارق العاده بوده. ایگرگ خوب.
مثل اینکه میخواستی بری تهران، رفتی اهواز..جفتشون خوبن..ولی از هم دورن و بی ربط
شاید حکمتیست.
۵۰ روز دیگه هست و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفته.

مشخصه دلم حرف زدن باهاتو میخواستهااا.خوب شد شرمنده بودم از کامنت نذاشتن. شرمنده نبودم چقدر حرف میزدم

میشد تو مشهد بودی و میرفتیم حرم.با اون سجاده و تسبیح مخصوصت برای منم دعا میکردی.اووف.یکساله حرم نرفتم.بیرونشو دیدم فقط..با لهجه قشنگ اصفهانیت برام حرف میزدی و منم چشمهام قلب قلبی میشد و دستم زیر چونه ام و گوش میدادم..

ممنون که هستی و اینقدر خوبی
ممنون که شکر خدا و نعمتهاشو یاداور میشی
ممنون که اینقدر حال دلمونو خوب میکنی
ممنون که با حال خوب و بدت..با شادی و غمت..حسهای اصلی زندگیمونو در این شلوغی زنده میکنی و حواسمونو جمع میکنی

سلام نازنینم
میدونی این کامنت را باید پرینت کنم و قاب بگیرم ... از بس که هی خوندم و بازم سیر نشدم ...
امسال سال عجبیبی بود همه چیز یه طورایی غیرعادی بود ... همه چیز یه طورای دیگه ای رقم خورد ولی بازم شکر... 50 روز از امسال مونده اما تجربه من میگه که روزهای آخر سال همیشه روی دور تند و اونقدر پرکار میگذرن که آدم اصلا حس نمیکنه...
بخصوص اون لذت ویژه اسفند ماهی...
منم دلم بودن با شما ها را میخواد .... میدونی اینجا یهو هوا محشر شده ... یهو عالی شده ... اما من هنوز در قرنطینه ام ... مدتهاست هیچ جایی بیرون چیزی نخوردم ... هیچ جایی نرفتم
دلم برای میدان نقش جهان پر میکشه...
ممنونم که هستی...
در مورد تقویم هم هر وقت خاصی بگو برات خصوصیش کنم نازنینم

elham جمعه 10 بهمن 1399 ساعت 03:31 http://nagoftehanadideha.persianblog.ir/

ممنون از تقویم و لطفت که آن را برای ما گذاشتی.

شماها دوستای خوب من هستید
اصلا قابلتون را نداشت عزیزدلم

سمیرا(راحله) جمعه 10 بهمن 1399 ساعت 12:08 http://Samisami0064.blogfa.com

سلام عزیز دلم.وقت بخیر

منم دانلود کردموااااای خیلییییی ممنون تیلو تیلو جان هنرمند
فوق العاده قشنگهههههبه همسرم هم
نشون دادم انقددد خوشش اومدددد
مرسییی یه دنیاااااا و الهی بهترین سال زندگی برای همه و همه و همه باشه

سلام به روی ماهت
اصلا قابلتون را نداشت
چقدر خوشحالم که خوشتون اومده

مارال جمعه 10 بهمن 1399 ساعت 23:39

ممنون دوست عزیز و مهربونخیلی خوشگله

قابل شما را نداره
چشمای شماست که خوشگل میبینه

نسترن شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 11:37

خیلی تقویم خوشگلیه، باز هم از این کارا بکن تیلوجان. دلم خواست برم پرینت بگیرم و سیمیش کنم بذارم روی میزم. سالم رو با ردپای دختر با محبتی مثل تو بگذرونم


چشمام را قلب قلبی کردی دختر جان
امیدوارم سال بینظیری پیش رو داشته باشین

دل آرام شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 17:22

آفرین
خیلی نازه
هرچند اینقدر سفارش داری مشخص بود کارت خوبه

بهم لطف داری دل آرام جان
چشم های شماست که زیبا میبینه

آرزو یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 00:21

سلام.تقویم رنگی رنگی قشنگی بود.ممنون

سلام به روی ماهت
چشمات قشنگ میبینه نازنینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد