روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پست 1500

سلام

روزتون شاد

حال دلتون چطوره؟

یادتون نره احوال دلتون را بپرسید

حواستون پرت نشه به زندگی از حال دل خودتون غافل بشید

مراقب دلهای مهربونتون باشید

مهربونی کنید و از مهربونی دیگران لذت ببرید

چشماتون را به خوبی بقیه نبندید

تازگی یه سری آدم را میبینم که تمام مهربونی دیگران را میزارن پای دخالت... پای فضولی... پای اینکه میخوان توی زندگیمون سرک بکشن...

نه عزیزم ! با یه نگاه کمی لطیف تر و مهربون تر متوجه میشی که خیلی از کارهایی که دیگران برامون میکنن از سر دلسوزی و مهربونی هست

حالا بگذریم که یه عده ای این کار را با افراط و تفریط انجام میدن و این باعث آزار میشه ولی بازم خیلی وقتا اگه زاویه دیدمون را عوض کنیم ، دنیا جای قشنگتری میشه برای زندگی...


صبح که رسیدم سرکار تیلوی سخت گیر درونم داشت حکومت میکرد

یه نگاهی به لیست انداختم و دیدم اول لیست امروز نوشتم جارو کشیدن...

دور و برم را نگاه کردم و تقریبا همه جا تمیز بود و نیاز اساسی به جارو نبود... اما تیلوی سخت گیر چوبش دستش بود و منو وادار کرد که یه جاروی اساسی به کل دفتر بزنم...

هرچی خواستم از زیر کار در برم نشد... تمام میز و صندلی ها را جابجا کردم و زیرشون را جارو کشیدم و الان اثری از گرد و غبار نیست

تیلوی سخت گیر وقتی کارش تمام شد و دستاش را شست برگشت و به لیست یکی از روزهای هفته آینده کشیدن تی و برق انداختن سرامیک ها را هم اضافه کرد..



دیروز باز پیامک دیجی کالا اومد که منتظر بمانید و فلان و بیسان

آقای پیک شون روی گوشیم قبلا زنگ زده بود و شماره ش را داشتم بهش زنگ زدم و گفتم تا ساعت 1 بیشتر اینجا نیستم

ایشون هم با کمال آسودگی فرمودند که خب نمیرسم تا 1 به شما....

ساعت 1 که میخواستم برم بهشون زنگ زدم و گفتم کجا هستید تا توی مسیر ازتون بسته م را بگیرم...

دقیقا جایی وسط مسیر هرروزه من بودن

این شد که خودم رفتم و بسته را گرفتم

میشه گفت 80 درصد راضی بودم از خرید

شلواری هم که سفارش داده بودم رسید و صددرصد همون چیزی بود که گفته بودن و عالی بود

هودی خواهر جان هم که سفارش داده بود رسید و اونم عالی بود

رسیدم خونه لباسا را تست کردم و بعدش با مامان بسته دیجی کالا را باز کردیم

یه سری از این آینه های پلکسی (؟ ! اگه درست بگم اسمش را .... ) سفارش داده بودم که شکل قلب بودند و چندتاییشون را با مامان توی حمام نصب کردیم...

عروسک و تفنگ هم برای فسقلیا بود که فعلا قایمش کردم

من یه سری چیزای ریز ریز میخرم برای روزهای عید نوروز... اونوقت هر روزی که بچه ها را ببینم بهشون یه چیزی میدم

اینطوری کلی ذوق میکنن

این عروسک و تفنگ و دوتا هم کتاب مصور سه بعدی براشون تا حالا خریدم

عیدهای اصلی شون را بعدا در موردش فکر میکنم و میخرم

تولد مغزبادوم هم توی روزهای اول سال هست و باید یه کادوی خوب هم برای اون مناسبت براش بخرم...





پ ن 1: با خودکار می نویسید یا مداد؟

لذت نوشتن با مداد چوبی را از دست ندید.... و بعدش تراشیدنش... و پاک کردن اونهایی که اشتباه نوشتید....


پ ن 2:دیروز یه مهمون همسن و سال پدرجان داشتم که دوست خانوادگی هستند

انگار از قرنطینه ها کلافه شده بودن...

اومدن و نشستن و یه کمی حرف زدن و بعد رفتند

حس کردم این توی خونه موندنها برای آدمها سخت شده


پ ن 3: عکسای دخمل کوچولوی دانا را دیدم و کلی براش ذوق کردم


نظرات 6 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 30 دی 1399 ساعت 11:41 Http://15azar59.blogsky.com

تیلو میدونستی از بین کارهای نظافتی جارو کشیدن و شستن ظرف ها رو خیلی دوست دارم حس میکنم همه جا منظم میشه وقتی جارو میکشم بقیه کارها رو دوست ندارم اوه مخصوصا پروسه پاک کردن سبزی جات رو
ولی خب باید انجام بشه همه کارها
....
منم باید یه فکرایی برای عیدی خواهرزاده هام بکنم اون برق چشماشون وقتی هدیه میگیرن دیدنیه
روزت خوش دوست جانم

کلا نظافت کردن یه حس خوب داره
اینکه همه چی منظم و تمیز باشه بهم حال خوب میده
اخ اخ سبزی پاک کردن که خیلی خیلی وحشتناکه.... اصلا بهش فکر نمیکنم
اخ جوووووووووووووون هدیه ها را بگو

سعید سه‌شنبه 30 دی 1399 ساعت 12:59 http://www.zowragh.blogfa.com

هزار و پانصدمین برنامه ی گل های رنگارنگ
سلام دختر عمو
لباس نو مبارک
انشالا همش تو عروسی بپوشی


سلام پسرعموجان
متشکرم
ولی فکر نکنم اون شلوار را کسی تو عروسی بپوشه

امیر سه‌شنبه 30 دی 1399 ساعت 13:21

با سلام
پس حکومت هم می کنی اون هم حکومت نظامی


سلام دوست خوبم

بلاگر سه‌شنبه 30 دی 1399 ساعت 13:50

موقع حکومت تیلوی سخت گیر میای اینجا برای ما پست میذاری ! موقع حکومت تیلوی نرم گیر میری با آقای دکتر پچ پچ و خنده میکنی !
میگم گاهی جاهاشونو عوض کن ! (لبخند)


به قول خودتون ممنون از حضورتون

پریناز سه‌شنبه 30 دی 1399 ساعت 15:34

دلم سفر میخواد
یه عالمه پول میخوام ..لازمش دارم آخه
مهربونی خوبه .... هر چی میکشیم از کم شدن مهربانیهاست
روز خوبی داشته باشی و بهمن خوبتریو شروع کنی

هممون دلمون سفر بی دغدغه میخواد
و پول....
متشکرم دوست خوبم

سهیلا سه‌شنبه 30 دی 1399 ساعت 19:43 http://Nanehadi.blogsky.com

تو خونه موندن سخت شده.

خیلی خیلی
حالا هرچی به سمت بهار میریم سخت تر هم میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد