روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

در آیینه می کن حذر از غمزه ی بی باک...

سلام

روزتون روشن و زیبا

خوبید دوستای گلم


دیروز هی تو خبرها و حرفای درگوشی از قطعی برق شنیدیم

کلینیک آقای دکتر هم دیروز چند ساعتی قطعی برق را تجربه کرد و اونا هم مستاصل و سردرگم شده بودند

وقتی آقای دکتر مجبور شدند 5 طبقه را از پله برن بالا، یاد این افتادم که خیلی ها نمیتونن...

اما باور اینکه قرار برق بشه را نداشتم

نصفه های شب بود دیدم خیلی خیلی سردمه

طبق عادت ، چون شوفاژ اتاقم چسبیده به پایین تختم هست ، پاهام را کش دادم تا برسه به شوفاز و حسابی کیف کنم...

اما با لمس اون تیکه آهن یخ... تازه خواب از سرم پرید...

و تازه فهمیدم که به به ... بله برق قطع شده

برق قطع شدن یه چیز خیلی پیچیده نیست اگه تو یه خونه ویلایی و یک طبقه زندگی کنی...

ولی وقتی پیچیده میشه که ما توی طبقه چهارم وقتی برق قطع بشه دیگه آب هم نداریم...

و از اون بدتر پکیچ ها هم از کار میفته و یواش یواش قندیل میبندیم

حالا جدای از اینکه بدون برق و در نبود آسانسور پدرجان و مادرجان رسما توی خونه زندانی میشن...

خلاصه که صبح در حالی که یخ زده بودم لباس پوشیدم و از پله ها اومدم پایین

که تازه با در پارکینگ مواجه شدم که باید دستی باز و بسته میشد...

و نگم براتون به محض اینکه رسیدم به بخاری دفتر میخواستم در آغوش بفشارمش...




پ ن 1: هرچی بیشتر در ویرایش این غزلها مستاصل میشم ، کابوسشون بزرگتر میشه

شبها هم کابوس غزل دار میبینم


پ ن 2: با آقای دکتر داریم به مهارتهای جدیدی دست پیدا میکنیم

دیشب در حال مکالمه و گفت و گو و خنده بودیم که یهو ... به این نتیجه رسیدیم اگه ادامه بدیم دعوامون میشه

در کمال صلح با هم خداحافظی کردیم و به رختخواب رفتیم...

دست بر قضا سریع هم خوابمون برد


پ ن 3: یکی از دربهای کرکره ای دفتر را باز نکردم و چقدر اینطوری فضا گرمتر شده ...

شیشه ها خیلی خیلی انرژی را هدر میدن...


پ ن 4: کاش تو ساعاتی که من سرکار هستم برق قطع نشه ...

چون عملا اینجا گیر میکنم

نه اینترنتی... نه برقی... تازه دربها هم برقی هستند و نمیتونم برم خونه


پ ن 5: سرچ کنم ببینم این قطعی های برق برنامه ای هم داره؟


نظرات 8 + ارسال نظر
پیشاگ چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت 10:09

یعنی قطع برق تا به اصفهانم کشیده شده ؟!!!
ماهم دیروز اینجا برق نداشتیم !!!
کابوس غزل دار ! یعنی غزلا میدون دنبال تیلو بیا مارو تایپ کن

مگه اصفهان چشه که قطع برق بهش نرسه
فکر کن... کابوسهای غزل دار چقدر میتونن ریتمیک باشن

خانمـــی چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت 10:12 http://dar-masire-zendegi.blogfa.com/

آخ آخ آخ ... واقعا قطعی برق معضلیه توی این زندگی های آپارتمانی
آقا این غزلا رو باید ویرایش کنی باید تایپ کنی چیه به منم یاد بده با هم قسمت کنیم تموم شن
خخخخ وسط خنده یعنی؟؟؟
انشاالله برق قطع نشه منم به همون درب های کرکره ای فکر میکردم


غزلا داره حرص همه را در میاره ها

بلاگر چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت 10:15

بهتره به فکر یه بخاری گازی باشید ، پکیج به برق و گاز وابستس ولی بخاری (بدون دودکش) فقط به گاز .
***
وقتی برق میره من بجای adsl از تبلتم به لپ تاپ اینترنت میدم و کار را ادامه میدم .
***
از پنجره ها بیشتر دیوارهای عایق بندی نشده پِرت حرارتی ایجاد میکنه ، کشورهای اسکاندیناوی با اون سرماشون وقتی به رادیات توی خونه دست میزنی ولرمه ، حتی داغ هم نیست ، ولی چون پنجره و دیوارها عایق مناسب دارند ، هوای توی خونه حدود 18 درجه است و بیرون گاهی تا منفی 40 !

داریم یه بخاری گازی بدون دودکش
اما خیلی گزینه ی جالبی نیست
بله حق با شماست و در صورت ضرورت میشه از اینترنت همراه استفاده کرد
موافقم...

سهیلا چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت 20:12 http://Nanehadi.blogsky.com

سلام.انگار برای تهران یه برنامه دادن.نمیدونم.

سلام به روی ماهت
باید برنامه ریزی داشته باشه
احتمالا داخل سایت اداره برق بتونیم پیداش کنیم

سعید چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت 20:18 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی گل
خوبی
روز و شب شما هم به خیر و به عشق
شما که خوب بلدی از هر اتفاقی لذت ببری
امشب اگه خدااااااااااااااااااااااای نکرده برق هنوز نیومده بود تو خونه چند تا شمع روشن کن و لذت یه شب عاشقانه و شاعرانه رو ببر
من که خیلی وقته آرزو دارم همچین کاری بکنم یعنی مثل قدیما یه شب بدون برق بگذرونم

سلام پسرعموجان
فکر کنم ابعاد قضیه ی بی برقی تو خونه ما دستتون نیومد
یه شب عاشقانه؟
وقتی برق و آب و گاز و حتی تلفن و اینترنت و همه چی با هم قطع شده و سرمای شدید در خونه حکمفرماست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پریناز چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت 21:31

چرا من فکر میکردم آقای دکتر دکتر نیستن و احتمالن مدیر یا همچین سمتی دارن؟ ..کلینیک!؟
ما دیگه چیمون مونده ببخشیم به دوست و برادر و عشق جانمان چین که برقم دادیم

حرص نخورعزیزدلم
فایده نداره

ترانه پنج‌شنبه 25 دی 1399 ساعت 06:27 http://taraaaneh.blogsky.com

وای قطع برق توی زمستون خیلی بده. امیدوارم برق قطع نشده باشه وقتی سر کار بودی.

خدا را شکر دیروز که قطع نشد
بریم ببینم امروز خدا چی مقدر کرده برامون

سارا پنج‌شنبه 25 دی 1399 ساعت 11:23 Http://15azar59.blogsky.com

قطعی برق اینجا هم هست من از روی علامت پاور اسپلیت اتاق که قرمز هست و موقع قطع برق بی رنگ میشه متوجه قطعی میشم اینجا هم نیمه شب برق قطع شد ...میترسم دوباره یخچالم بسوزه مثل دوسال پیش
...
کابوس غزل دار

خدا نکنه یخچال بسوزه
مگه محافظ نداره یخچالت؟
سارا منم خیلی از نشونه هام از روی همون علامت پاور اسپلیت هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد