روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

کوه نتواند کشیدن، مبتلایی میکشد...

سلام

روز زمستونیتون پر از زیبایی


دیروز نزدیکای ظهر بسته پستی که دو تا عطر خریده بودم به دستم رسید

از همون پیچی که سهیلا جان معرفی کرده بودند (روی اسمشون کلیک کنید و ببینید)

نسبت به میزانی که پول داده بودم عالی بود

حقیقتش این هست که دیدم قیمت عطرها تقریبا هم قیمت اسپری که من میخرم هست و گفتم بزار تست کنم و کاملا از خریدم راضی بودم

بسته که رسید با هیجان بازش کردم و دو تا پاف ازش زدم به لبه شالم و تا شب هی رفتم واومدم و لبه شال را بو کشیدم ببینم چطوریاست ...

و خدا را شکر خوب بود...


حالا باید منتظر باشم شلواری که خریدم از راه برسه

و البته خریدای دیجی کالا که خودم انتخاب کردم شنبه هفته آینده به دستم برسه

ولی گویا ساعت تحویلشون از 9 صبح هست تا 10 شب...

من تا ظهر بیشتر اینجا نیستم

دیگه نمیدونم چی میشه


 از بس من به گل و گلدون و گلکاری علاقه نشون دادم مغزبادوم هم علاقمند شده

چند وقتی بود از ایده هاش برای گلکاری و این جور کارها صحبت میکرد

دیشب با بابا و مامانش رفته بودن و یه عالمه گلدون جدید و خاک مناسب گلدون خریده بودند

با ذوق و شوق بهم زنگ زده که خاله جون یه سری قلمه برام آماده کن که میخوام گلدونهامون را پر از گل کنم

کی این فسقلی اینقدر بزرگ شد؟ کی اینهمه خانم شد؟

من که فقط چشمام برق میزنه

لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

خدا عزیزان همه را براشون حفظ کنه





پ ن 1: یه سری ذکر میگم که دلم را آروم میکنه

این روزها انگار بهشون وابسته ترم ... هرلحظه دلم آشوب میشه و یهو به خودم میام میبینم دارم زیر لب و آروم آروم برای خودم ذکر میگم ....


پ ن 2: وقتی با دوستای مجازیم حرف میزنم یا چت میکنم

هزار بار خدا را به خاطر داشتنتون شکر میکنم


پ ن 3: نی نی دانا هم به دنیا اومد ....

یه دخترک دوست داشتنی


پ ن 4: للی این روزها شلوغتر از همیشه ست و وقت خالی کمتری داره

و این یعنی من بهترین دوست دنیای واقعیم را در کنارم ندارم

ولی به شدت برای خوشحالیش و این حال خوبش ، خوشحالم...


پ ن 5: پسته جان هنوز خوب نشده ...

خواهرجان دیروز هم مجبور شده بود دوباره ببرتش دکتر...


پ ن 6: بعضی آدمها عین سونامی هستند

وقتی از راه میرسن همه چیز را خراب میکنند...



نظرات 11 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 09:33

با سلام
زندگی می کنی با تمام جزئیات و ریزه کاری هاش. و این اولین اصل در زندگی است. چقدر خوبه با ذکر ارام شدن الا بذکر الله تطمئن القلوب

سلام دوست خوبم
جزیئات زندگی هستند که زندگی را زیبا میکنند
الحمدلله ...

مهرگان سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 10:32

سلام وقت بخیر. خریداتون مبارک . اسم عطرهایی که سفارش دادین میشه بگین .

یکیش ایفوریا
یکی دیگه ش لانکوم
بوهای گرم و شیرین

مهرگان سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 10:45

مبارکتون باشه . ببخشید مبلغ موقع تحویل کالابود یا اینکه قبلا" پرداخت کردین و اینکه چند روزه رسید براتون ؟

متشکرم عزیزم
نه مبلغ موقع سفارش بود
و 3 روزه رسید به دستم

سارا سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 11:31 Http://15azar59.blogsky.com

عطرهات مبارکت باشن عزیزم
منم طرفدار بوهای گرم و شیرین هستم
زندگی ات همیشه پر از عطرهای خوش باشه

ممنون عزیزم
زندگیت شما هم سراسر پر از حس و بوهای گرم و شیرین ...

پیشاگ سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 12:06

به به مبارک باشه تیلوییی . به دل خوش ازشون استفاده کنی
دقت کردی خواهرزاده ها از خاله ها تا مامانشون ، از خاله بیشتر تقلید میکنن ؟ مخصوصا اگر خاله مجرد باشه
مغزبادوم یه رفیقققق خیلیییی خوب میشه برات
شک نکن البته قبلا هم بهت گفتم

متشکرم عزیزدلم
پیشکش خدمت شما
قابلتون را نداره
قبلا هم گفتی و کیلوکیلو قند توی دلم آب کردی.... انشاله که اینطوری باشه

مامان فرشته ها سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 14:19

و‌این ذکر محبوب من لاحول ولا قوه الا بالله من عاشقشم انرژی مثبتت مستدام تیلوی عاشق

اخ اخ اخ که ذکر محبوبی
منم خیلی خیلی دوستش دارم

جزر و مد سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 14:22

من هم یکساله عاشق گل و گلدون شدم، حس مامان ها رو میشه فهمید از رشد فرزندشون.
شب ها منم سوره ی واقعه و حشر می خونم هر شب و صبح ها آیت الکرسی برای همه ی خانواده و آرامش پیدا می کنم.

منم مدت زیادی نیست عاشق گل و گلدون شدم
چقدر ذکرهای خوبی داری
اینا به آدم امنیت میدن
مداومت در خوندنشون یه حس خوب تعلق در آدم به وجود میاره

sara.s سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 14:48

سلام روزتون بخیر و نشاط.عطرها مبارکتون باشه.من سایتشونو چک کردم قیمتاش خیلی ارزون بودن.میخام بدونم موندگار هستن و خط بو از خودشون بجا میزارن.یا فقط درحد اسپره هستن

هم خط بود دارن و هم موندگاری دارن
البته خیلی خیلی با صبر و حوصله پاسخگو هستند و خودشون بهتون میگن موندگاری هر عطر چند ساعت هست و کدوم خط بوی بهتری داره...
نه در حد عطرن ...
میدونی منم قیمت ها را که دیدم همین قضاوت را کردم
ولی اینطوری نبود

سعید سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 19:39 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی گل گلاب
خوبی؟
این که صبح ها به یاد من میفتی لطف داری
اسم اون عطر ایفوریاست دختر عمو
ماشااااااالااااااا به مغز بادوم
شیرین زبونی این فسقلیا اصلا خود زندگیه

سلام پسرعموجان
مگه من چی نوشتم؟
باید برم چک کنم
ایفوریاست... نمیدونم چی نوشتم که غلط بوده
بس که همه روز روی دور تند و عجله ای عجله ای هستم ...


بعدا نوشت: رفتم چک کردم ... یه ن اضافه گذاشته بودم...

taraaaneh چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت 02:42 http://taraaaneh.blogsky.com

امیدوارم که زندگیت همیشه پر از جزییات زیبا و شیرین باشه در کنار آجیلهای خوشمزه و دوست داشتنی.


عزیزدلمی
ممنون
منم برای شما و پسرجان همین آرزوی زیبا و شیرین را دارم

سهیلا چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت 20:14 http://Nanehadi.blogsky.com

سلام.مبارکت باشه.خدا رو شکر که مقبول افتاد.


سلام عزیزدلم
ممنون از راهنماییت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد