روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

غم عشق تو دایم خاطر من شاد می‌دارد

سلام

شنبه تون پر از دلگرمی

عجب روز زمستونی سردی هست امروز...

دستام یخ زده

شبنم دیشب روی شمشادهای روبروی دفتر کاملا یخ بسته و هیچ خبری از خورشید خانم و آفتاب نیست که قصد آب کردن اینهمه یخ را داشته باشه...

و این یعنی زمستون حسابی داره قدرت نمایی میکنه

اما یادتون هست که همه چیز این دنیا گذراست؟

این هم میگذره

دو ماه دیگه همچین روزهایی دارین تند تند تدارک عیدنوروز را میبینید و هیچ خبری از این سرمای استخوان سوز نیست

اتفاقا هوای اسفندی دلپذیر میخوره بهتون و حسابی حالتون را جا میاره ...

دعا کنیم تا اون دو ماه دیگه ای که میشه دم دمای عید دیگه این بیماری کمرنگ شده باشه و اینهمه مجبور نباشیم از همدیگه دوری کنیم...


پنجشنبه نزدیک ظهر از دفتر زدم بیرون

اون خرید واجب را انجام دادم

چند تا خرید کوچولوی مامان را هم انجام دادم

یه بلوز نخی هم بهم چشمک زد ... منم با آغوش باز پذیرا شدم ...

اومدم خونه و عصر پنجشنبه ای حسابی حوصله م سر رفته بود

داشتم به مامان جان میگفتم که دلم بیرون رفتنای آروم و بی دغدغه را میخواد ... از اون وقتایی که هیچی نمیخوای اما لابلای غرفه ها میچرخی و چیزای کوچولو کوچولوی به درد بخور برای خودت پیدا میکنی... بعد یهو چشمم افتاد به خرید ویژه دیجی کالا..

من با وجود تمام تبلیغات در این سالهای هیچوقت از دیجی کالا خرید نکردم

اصلا اگه یادتون باشه تا چند ماه پیش هیچ رابطه ی خوبی با خریدهای اینترنتی نداشتم و دوست داشتم خرید حضوری باشه

خرید ویژه دیجی کالا این امکان را میداد که هرچی میخواین بخرین و هزینه ارسال رایگان باشه

البته نوشته بود که اونایی که بار اولشون هست 20 هزارتومان هم تخفیف دارن که من یا بلد نبودم یا یادم رفت ... بهرحال از این گزینه استفاده نکردم

اما توی سایت دیجی کالا یه گشتی زدم و هی ریز ریز از یه چیزای کوچولوی چینگیل پینگیلی خوشم اومد و عین وقتی که توی فروشگاه لابلای قفسه ها بالا و پایین میشیم یه چیزایی را منتقل کردم به سبد خرید ... و در نهایت خرید را نهایی کردم

نمیدونم در نهایت از این خرید راضی خواهم بود یا نه... اما خبرش را بهتون خواهم داد


الان هم یه خانمی باهام تماس گرفت و گفت از طرف اتحادیه شماره م را گرفته و سعی کرد منو مجاب کنه که عوض اپلیکیشنی که برای اصناف داره راه اندازی میشه بشم و حق عضویت سالانه پرداخت کنم ... واقعیت این هست که تو این شرایط فکر نمیکنم خیلی کار مفیدی باشه...

اینم موکول کردم به فکر کردن و بعدا جواب دادن



پسته کوچولوی ما امروز قرارهست که خ ت ن ه بشه

خواهرجان با کلی استرس براش نوبت گرفته و صبح زود فندوق را آورد خونه ما تا از اونجا پسته جان را ببره و فندوق خونه ما بمونه

مامانها موجودات عجیبی هستند... واقعا مادر شدن قابل درک نیست مگر اینکه کسی این تجربه را خودش از نزدیک داشته باشه

خدا حافظ و نگهدار همه ی مامانا باشه و کوچولوها را در کنار پدر و مادرشون در آرامش و امنیت حفظ کنه...




پ ن 1: آقای دکتر پنجشنبه در حد دوتا لقمه غذای بیرون خورده بودند و به شدت مسموم شده بودند

البته که بقیه هم از همون غذا خورده بودند و هیچیشون نشده بود

ولی حالشون اصلا خوب نبود


پ ن 2: باید به للی زنگ بزنم و حالش را بپرسم

یک هفته ای هست ازش بیخبرم


پ ن 3: باید به دانا زنگ بزنم ... نزدیک به دنیا اومدن نی نی هست

توی روزهای پایانی بارداری ، دلگرمی های دوستانه حال خوبی بهش میده ...


پ ن 4:دیروز بعدازظهر یه دمنوش خوشگل با یه رنگ دلبر آماده کردم و شمع روشن کردم و کیک ها را برش های کوچولو زدم و آجیل و میوه چیدم و میوه برش زدم و با پدرجان و مادرجان یه دور همی کوچولو برگزار کردیم... اونقدر حرف زدیم تا هوا تاریک شد ...

گاهی باید دلتنگی های عصر جمعه را اینطوری کمتر کرد...



نظرات 5 + ارسال نظر
لادن شنبه 20 دی 1399 ساعت 11:55

سلام
تیلو جان وقتی از دیجی کالا خرید میکنین روی عکس محصول که بزنین اکثر محصولات عکس کاربران هم داره یعنی کاربری که قبل شما اون محصول رو خریده عکس وسیله ای که بدستش رسیده رو گذاشته تا مشتری بعدی راحت تر بتونه تصمیم بگیره چه خوب چه بد و همچنین خوندن قسمت نظراتشون خیلی کمک کننده هست
من عود و جا عودی و کتاب و وسایل دیگه خریدم و راضی بودم

سلام عزیزدلم
ممنون از راهنمایی خوبت
چقدر خوبه که تجربیاتتون را با من به اشتراک میزارید
ازتون ممنونم

سعید شنبه 20 دی 1399 ساعت 12:22 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی جان
حالت خوبه
الان حال آقای دکتر چطوره؟ بهتر شدن؟
ماشالا به پسته جون
انشالا به سلامتی

سلام پسرعموجان
متشکرم
خدا را شکر خوبن

سارا شنبه 20 دی 1399 ساعت 12:40 Http://15azar59.blogsky.com

تیلو جونم این دیجی کالا خیلییییی خوب بود اصل جنس را میفرستاد البته در عنفوان جوانی الان یه تقلب های ریزی میکنه مثلا جای ریسه ده متری ۵ متری میفرسته و پول ده متری را میگیره یا جنس فیک میفرسته گاهی البته ...ولی بسیار پشتیبانی خوبی داره عودت کالاش بسیااار مناسب و خوبه بسیااار ارسال خوب و سر وقتی داره ....و اینجوری هست که اگر کالا رو به هر دلیلی پس فرستادید عین پول را به حسابتون واریز میکنن ایناش خیلی خوبه
من ازش خرید زیاد میکنم و تا ۹۰ درصد راضی بودم
امیدوارم شما هم براتون خوب باشه

پس همچین تقلب هاش ریز هم نیستن
من ازش خنزل پنزل خریدم و چیز خاص و به درد بخوری نبود
البته هفته بعد به دستم میرسه
ولی در کل میخوام بگم که توی قسمت نظرات خیلی از کاربرها میدیدم از چیزهای کوچیکی که خریدن راضی نبودن ولی به دلیل کم بودن قیمتش دیگه عودت ندادند...

پیشاگ شنبه 20 دی 1399 ساعت 14:21

امیدوارم واقعا تا عید یه اتفاقایی بیفته برای کنترل این بیماری .
من گاهههههههی وقتا خرید اینترنتی انجام میدم ولی خرید حضوریو خییییییییییییلی بیشتر دوس دارم مطمعنم تو هم همینطوری هستی
ای جان پسته کوچولو

انشاله که از شر این بیماری رها بشیم
خرید حضوری یه چیز دیگه ست

خانمـــی دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 08:59 http://dar-masire-zendegi.blogfa.com/

تیلو جان پارسال بود که از تقویم های خانوادگی گفتی و من هم از میم خواستم که درست کنه یادش بخیررررر
خریدهای دیجی کالا هم مبارکت باشه انشاالله راضی باشی
انشاالله برای پسته جان راحت بگذره عزیززززم یاد روزی افتادم که برای کنجد رفتیم
انشاالله آقای دکتر هم الان خوب باشن معده بعضیا حساس تره نسبت به غذای بیرون
یه نی نی تازه ... به سلامتی به دنیا بیاد و روزای خوبی در انتظارش باشه

وای عزیزدلمی
چه یادآوری خوبی کردی
امسال داشت یادم میرفت این تقویم را باید درست و آماده کنم
نوشتم توی لیست کارهام که فراموشم نشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد